Home » Google oglaševanje » Želim si prvega mesta v iskalnikih, čimprej!

Želim si prvega mesta v iskalnikih, čimprej!

Verjetno želja vsakega lastnika spletne strani…Toda, Google ne indeksira vsake spletne strani z isto hitrostjo. Potrebno je vedeti kaj je tisto, kar naredi razliko med dvema enakima spletnima stranema, ki sta vzdrževani različno. Recimo, da sta tu idealen primer dve konkurenčni podjetji A in B, ki imata podobno spletno stran, vendar drugačen pristop. Ugotovili bomo kateri je pravi…

Obe podjetji (A in B) se ukvarjata s prodajo avtomobilskih gum. Recimo, da imata spletni strani obeh podjetij enako število strani (Domov, O nas, Ponudba, Naročilo in Kontakt) in sta tudi enako rangirani v iskalnikih.
Če npr. v iskalnik Google.si vpišemo „prodaja gum“ (kar mi je najprej padlo na pamet!), se izpiše okoli 50.000 rezultatov. Če vpišem „gume“, se izpiše 5.000.000, pri „pnevmatike“ 1.600.000 in pri „avtomobilske gume“ okoli 100.000 rezultatov. Izbral bi seveda ključno besedo „prodaja gum“.

Če poskusimo enako še z orodjem za iskanje ključne besede
, bomo dobili še dokončno potrditev.
Zakaj bi izbral to ključno besedo?

  1. Ker mi je najprej padla na pamet, tako kot bo tudi drugim iskalcem,
  2. ker je veliko večja verjetnost uvrstitve na prvi strani v Googlu in
  3. ker tisti, ki vpišejo samo gume lahko iščejo tudi nekaj čisto drugega. Verjetnost da bo gume kupil tisti, ki je v iskalnik vpisal „prodaja gum“, je veliko večja, pa čeprav bo takšnih obiskovalcev manj.

Kakorkoli, obe spletni strani sta izbrali isto ključno besedo „prodaja gum“.

Kaj je torej tisto kar bo eno od teh dveh podjetij postavilo na prvo mesto v iskalnikih?
Google je zelo aktiven iskalnik. Njegovi „pajki“ so nenasitni in stalno iščejo nove spletne strani, ki naj bi jih dodali v iskalnik.
Torej, Google bo na svoj seznam prej uvrstil tisto spletno stran, ki bo bolj pogosto osvežena ali ji bo vsake toliko dodana nova podstran z novo vsebino. Takrat se ji bo posledično povzdignil tudi koeficient, ki določa pozicijo v iskalniku. Seveda ob pogoju, da bo Googlu ta vsebina všeč. To pomeni, da mora tekst vsebovati ključno besedo v gostoti nekje od 3-7 %. Torej tekst, ki naj bi bil Googlu najbolj všeč, bi na vsakih 15 besed moral vsebovati ključno besedo „prodaja gum“ ali „gume“(vkolikor ciljamo na sam vrh).

Več kot je takšne vsebine, boljše bo spletna stran uvrščena v iskalniku. To seveda niso prazne marnje, temveč načela po katerih se sklicujejo pri Googlu. Poleg tudi ostalih seveda.
Podjetje A dodaja vsebino 1-krat tedensko, medtem ko mu podjetje B sledi z 1-mesečno zamudo. V tem primeru bo podjetje A že v prednosti. Ko se spletni strani začneta že nekako povzpenjati po lestvici, se podjetje A odloči, da bo na spletno stran preneslo t.i. datoteko xml sitemap, ki ima funkcijo, da pajkom ki obiskujejo spletne strani omogoča boljši pregled nad spletno stranjo, kar pomeni da pajek dejansko pride „v častno ložo“ odkoder takoj vidi ali je bila spletno stran dodana kakšna nova vsebina.


Datoteka xml sitemap
ima velik pomen, kajti s tem ko jo bo podjetje A uporabilo na spletni strani in aktiviralo skozi Googlov uporabniški račun, bo Googlu omogočen tudi natančen pregled nad dodano vsebino in statistiko obiskov ter drugih analiz, ki so pomembne za spremljanje uvrstitve v iskalniku Google.si.


(Omenjeno xml sitemap datoteko lahko prenesete direktno v root mapo, kjer se tudi nahaja vaša spletna stran. Na internetu obstaja veliko brezplačnih orodij, ki vam v nekaj korakih pomagajo pri izdelavi xml sitemap datoteke, potreben pa bo le vpis naslova spletne strani.(nekaj takšnih: xml-sitemaps.com, auditmypc.com, likno.com,…).)

Naslednji način, ki ga Google pravtako upošteva pri uvrščanju spletne strani v iskalnik je povezovanje spletne strani s tistimi spletnimi stranmi, ki že dobro kotirajo v iskalnikih. Spletne strani, kot so recimo poslovni imeniki, spletne skupnosti (lovecnacene.si, mimovrste.com in recimo bolha.com) ter forumi in razni direktoriji, so zelo dobro obiskane spletne strani.
Podjetje A se je odločilo, da bo na teh straneh objavilo ponudbo ter si tako povečalo obisk na spletni strani. Več kot ima spletna stran obiska s takšnih strani, boljše jo bo Google uvrstil v iskalniku. Pajki se bodo večkrat pojavili na spletni strani in to je zopet dober razlog za zadovoljstvo.
Nikoli se ne sme dodajati novih vsebin samo zaradi optimizacije za iskalnike! Vsebine naj se navezujejo na ponudbo in naj ponujajo le informacije, ki jih bodo iskali obiskovalci spletne strani in bodo od njih imeli koristi.


Katero podjetje bo bolje uvrščeno v iskalnikih, A ali B?
Vsekakor bo bolje uvrščeno podjetje A, saj bo v nekaj mesecih uvrščeno na 1.mesto v iskalniku Google. Seveda ob pogoju, da bo Googlov pajek imel dober razlog, da jo obišče.
S tem primerom sem hotel prikazati, kaj je tisto, čemur je potrebno dati prednost pri izdelavi in vzdrževanju spletnih strani in spletne trgovine. Predlagam, da pričnete kar z xml sitemap datoteko…
Vkolikor imate kakršnokoli vprašanje glede optimizacije spletne strani za iskalnik Google in Najdi.si, si lahko več o tem preberete tukaj, nam pišete preko kontaktnega obrazca, e-maila info@spletnik.si ali nas pokličete preko telefona 080 33 39.

E-priročnik: Google AdWords za začetnike

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*