Home » Izdelava spletnih strani » Želim da moja spletna stran postane popularna!

Želim da moja spletna stran postane popularna!

Končno ste uspeli! Dodali ste še zadnje popravke na vašo spletno stran in to je to. Izdelana je v najnaprednejši tehnologiji, torej je internetna mojstrovina. Poleg tega ponuja tudi obilo informacij o ponudbi, kar pomeni da je uporabna in da so ljudje začeli govoriti o njej. Postala je popularna …

Nato pa…pristanete na „realnih tleh“! Kar naenkrat nihče več ne pride, kljub temu da ste upali da bodo ljudje začeli govoriti o vas in kljub temu, da ste spletno stran pred kratkim celo vpisali v iskalnike. Nimate pa denarja, da bi oglaševali. Kaj sedaj?
Dejansko je zelo enostavno. Ok, delno… Enostavno je pri tem kar je potrebno narediti, da boste začeli pridobivati obiskovalce in malo manj enostavno, ko gre za vaš prosti čas in vložek. Najboljši del je ta, da lahko internetne obiskovalce še vedno pridobite brezplačno, torej brez vloženega dodatnega evra. Ljudem morate dati samo pravi povod, da pridejo na vašo spletno stran.

Kaj je torej potrebno, da bo čimveč ljudi obiskalo vašo spletno stran?

Prva stvar je ta, da boste postali „pisatelj“! Točno tako, pisatelj.

Vaša spletna stran se verjetno nanaša na nekaj kar ponujate. In če nekaj ponujate, ste verjetno na tem področju tudi strokovnjak. Zakaj ne bi pisali o tem. Vašo strokovnost in znanje bi morali prenesti v pisano besedo v obliki člankov. Vaš članek bi moral biti sposoben izobraziti bralca, da se ta lahko od vas tudi kaj nauči.
Naprimer, recimo da vaše podjetje prodaja komplete za HD televizorje… Zakaj ne bi obiskovalcem ponudili informacij o tem, kako obesiti televizor na nosilec in s kakšne razdalje jo lahko še gledamo, ne da bi pri tem trpele oči? Ali pa če ste optik, zakaj ne bi pisali o tem kaj je potrebno, da se oči ob nošnji kontaktnih leč ne sušijo tako hitro,…itd.

Torej, ko enkrat začnete dodajati članke je ljudem potrebno dati vedeti tudi kdo je pisal članek in kako vas lahko najdejo. Priporočljivo je dodati tudi kontaktni obrazec v primeru, če bi vas bralci želeli kontaktirati ali pa vsaj pokomentirati napisano.

Razlika je seveda če članke pišete in jih dodajate samo na svojo spletno stran. Vsekakor bo to zelo pripomoglo k optimizaciji spletne strani, a vendar ima pisanje člankov lahko še veliko večji učinek. V združenih državah in nekaterih razvitejših zahodnoevropskih državah je pisanje bloga v podjetju že skoraj stalnica. Bloger (lastnik podjetja, vodja marketinga, prodajalec,…) piše članke in jih dodaja na razne portale, kjer je zbrano še veliko drugih člankov iz ostalih branž. Takšni direktoriji člankov ponavadi pritegnejo veliko obiskovalcev in kdor je glavni tam, se na svojem področju smatra za avtoriteto. Glede na to, da ti direktoriji s članki kotirajo precej višje kot vaša spletna stran, je zelo pomembno da vaši članki vsebujejo dodatne povezave bodisi na vsebine na spletni strani, bodisi na članke iz arhiva.

Obvezno je na dno članka potrebno dodati še povezavo do spletne strani in npr. stavek:
„Članek napisal: Janez Novak, strokovnjak pri www.televizorji.si. Več o televizorjih lahko preberete z obiskom na spletni strani g. Janeza Novaka.“…ali podobno.

S tem zadnjim stavkom boste povzročili troje: Bralci bodo vedeli KDO je strokovnjak, KJE ga najti in kar je še najlepše, vaša spletna stran bo vsebovala povratno povezavo s spletne strani, ki zelo dobro kotira v iskalnikih. Posledično, boljša uvrstitev v iskalnikih, večje zaupanje potencialnih kupcev in izgradnja avtoritete.

No, kljub vsemu ste uspeli napisati članek in mu na koncu dodali okvir z informacijami o pisatelju, toda sedaj ne veste kam ga postaviti. Kam dejansko, pa sploh lahko objavite članke, če to že ni vaš blog? Hja, v Sloveniji nažalost še ne obstajajo takšni direktoriji, ki bi na enem mestu združevali na tisoče člankov in bili posledično odlično uvrščeni. Toda, glede na tok dogajanja in gibanje trendov v internetu je za pričakovati, da se bo v bližnji prihodnosti nekdo lotil takšne spletne skupnosti tudi pri nas, kar pomeni, da boste imeli še obilo možnosti za objavo člankov v slovenskem jeziku.

Medtem lahko povezave do člankov dodajate na razne forume ali pa blog, ki ga lahko ravno v ta namen začnete pisati na enem od slovenskih medijskih portalov (rtvslo.si, siol.net,…). Tam se namreč nahaja veliko obiskovalcev in ni vrag, da bodo ti obiskovalci ob zanimivi vsebini na vašem blogu začeli obiskovati tudi vašo spletno stran.

Torej zaenkrat se lahko najbolj izpostavite na način, da ustvarite lasten blog, kamor dodajate lastne članke, blog pa naj se nahaja na eni od zgoraj omenjenih spletnih skupnosti.

Direktoriji, kot sta findarticles.com in goarticles.com vsebujejo članke ki opredeljujejo skoraj celotno industrijo. Vkolikor nekdo potrebuje nasvet ali članek za svojo dejavnost je veliko možnosti da se vsebina najde prav tam. Seveda kopiranje vsebine ni dovoljeno, dovoljeno pa je uporabiti vsebino pod pogojem, da se k njej pripne tudi originalni vir, torej kvadratek ki se nahaja na dnu vsakega od člankov. Ta vsebuje ime avtorja in povezavo do njegove spletne strani. S tem bo pridobil tako avtor, kot tudi uporabnik te vsebine. Bralec zaradi novih informacij in lastnik spletne strani, zaradi nove, sveže vsebine.

Toda, zakaj bi pisali članke, če jih nato drugi kopirajo na svoje strani?…Ravno to je glavni razlog, da se članki sploh dodajajo. Včasih se zdi, da sta pri člankih še najbolj pomembna naslov in kvadratek s povezavo in imenom avtorja na dnu članka. Bolj kot sama vsebina. Torej je pomembna tudi ferkvenca dodajanja člankov, ki naj bi bralcem konstantno servirali zanimive informacije. Ti bralci nato počasi „preidejo“ na originalno spletno stran podjetnika, saj se ponavadi kmalu navadijo na njegov slog pisanja in poleg tega vedo, da bodo še več tega „materiala“ našli direktno na njegovi spletni strani.

Kakorkoli…Ko bodo čutili potrebo po vašem produktu ali storitvi, bodo o tem najprej vprašali vas!

Še ena prednost dodajanja člankov…
Ena izmed prednosti je zagotovo ta, da je vsak podjetnik lahko na ta način še bolj osebno vpleten v sam trženjski proces. Če je njegov slog pisanja poseben in ga zato bere še več potencialnih kupcev, pa je to še dodaten korak k uspehu. Skratka ljudje cenijo dober in zanesljiv nasvet ter namen, ki ga podjetnik s pomočjo svojih člankov lahko tudi uresničuje.

Do sedaj sem osebno napisal že preko 200 člankov, ki se dotikajo predvsem izdelave spletnih strani, optimizacije spletnih strani, spletnega marketinga, e-mail marketinga, spletne prodaje, izobraževanj, itd…vse na temo interneta. Lahko rečem tudi, da je skoraj polovica vse vsebine, ki se nahaja na spletni strani www.spletnik.si sestavljena ravno iz teh člankov. Ravno tako so članki iz tega bloga dodani na spletno stran www.shop123.si . In zopet, članke zelo rad dodajam tudi v tedenske e-novice, ki jih morebiti prejemate. Skratka, osnova za vse kar se dogaja okoli naše storitve, so članki, članki in spet članki. Če teh ne bi bilo,…tudi tega danes ne bi brali.

Če ste torej razumeli poanto pisanja člankov in če se zavedate, da je to zelo pomemben aspekt vašega spletnega nastopa (za katerokoli dejavnost), potem kar lepo na delo. Za začetek morda napišite članek o vašem podjetju in nadaljujte s člankom recimo o tem, kam gre razvoj tehnologije v vaši dejavnosti (navajam samo kot primer).

V trenutku, ko boste videli, da nekdo bere vaše članke in jih celo upošteva, zna občutek biti zelo lep. Poleg tega, boste s tem pridobili novo, svežo vsebino za vašo spletno stran, kar pomeni, da dejansko ubijemo kar nekaj muh, in to samo v enem zamahu!

Če se vam zdi pisanje člankov neizvedljivo ali pa se želite o tem še dodatno pogovoriti (recimo o tem kam bi bilo možno dodajati članke), me lahko o tem vedno vprašate preko kontaktnega obrazca, e-maila uros.bogdanovic@spletnik.si ali pa me pokličite preko telefona 080 33 39.

Želim vam veliko uspeha v vašem poslu!

 

2 comments

  1. Če vam je pisanje člankov v nadlego ali se ne znate lotiti pisane besede, se obrnite name, izkušenj imam precej (16 let).
    Ponudbe pod: Recesija je najprej udarila po novinarjih.

  2. Živjo Uroš,
    To kar predlagaš (portal z brezplačno vsebino) nekako mi poskušamo vzpostaviti. Iz homepagea sem postavil link na tale prispevek. Sem pa odprt tudi sa sodelovanje. Kakorkoli že, pohvale na odličen članek!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*