Home » Google oglaševanje » “Naravni” rezultati v Googlu proti AdWords oglasom – V čem je razlika in kaj od tega je bolj pomembno za vaš posel?

“Naravni” rezultati v Googlu proti AdWords oglasom – V čem je razlika in kaj od tega je bolj pomembno za vaš posel?

Vsak, ki ve kaj je Google, bo tudi vedel, da se rezultati, ki se prikažejo v iskalniku, delijo na plačljive in brezplačne. Slednji, ki se izpišejo na levi, so odvisni od optimizacije in indeksacije, tisti plačljivi na desni, pa so tako imenovani Googlovi AdWords oglasi.
Nekaj pa pri tem le ni tako očitnega, še posebej če ste „novi“ na internetu, kaj mislite kateri rezultati (levi ali desni) bodo privabili več kupcev na vašo spletno stran? Plačljivi ali brezplačni?
Slabosti optimizacije strani za iskalnike (SEO)

Odkar Google kraljuje na lestvici iskalnikov po statistiki obiskovalcev in opravljenih iskanjih (ok. 6mrd/mesečno), je logično tudi najbolj privlačen iskalnik za oglaševalce in podjetja, ki na ta način želijo predstaviti ponudbo čimvečim potencialnim kupcem. Samoumevno je torej, da ima s pomočjo Googlovih brezplačnih in plačljivih orodij vsako podjetje s tem še več možnosti za še več obiskovalcev na svoji spletni strani. Glavno vprašanje je, ali investirati čas in denar v optimizacijo spletne strani (levi rezultati), ali konkurirati za najvišjo pozicijo med plačjivimi AdWords oglasi (na desni strani)? In spet vas vprašam: kaj mislite kateri rezultati bodo privabili več kupcev?

Če se s svojo spletno stranjo želite uvrstiti čimvišje med Googlovimi naravnimi rezultati, bo spletno stran potrebno optimizirati tako, da jo bo iskalnik Google lažje našel in pogosteje indeksiral.

Strokovnjaki za optimizacijo strani vam bodo rekli, da vam za toliko in toliko evrov, pri takšnih in drugačnih ključnih besedah, zoptimizirajo spletno stran v nulo. Na ta način boste dobili veliko obiska, kar je seveda perfektno. Še več, rekli vam bodo da je spletno stran možno zoptimizirati še po drugih ključnih besedah, po katerih bi na spletno stran dobili še tiste obiskovalce, ki vas drugače nikoli ne bi našli. Seveda, več kot bi bilo teh ključnih besed, več denarja bi bilo potrebno plačati za optimizacijo spletne strani za iskalnike. Hm… Ali pa tudi ne!

Če imate čas, se optimizacije spletne strani za iskalnike lahko lotite tudi sami in tako prihranite kar nekaj denarja.

Če želite imeti spletno stran, ki se bo uvrščala visoko med naravnimi rezultati, je optimizacija spletne strani za iskalnike vsekakor najboljša rešitev na dolgi rok, še posebej če želite minimalizirati stroške spletne strani. Več kot bo obiska, več ljudi kot boste prepričali v vašo ponudbo, več bo končnih kupcev!

Edina majhna težavica je, da je za optimizirano spletno stran potrebno vložiti, ali nekaj denarja ali nekaj lastnega časa (vkolikor znate urejati spletno stran seveda). Torej vas tudi takšen kupec nekaj stane. Poleg tega pa vas stanejo tudi tisti „brezplačni“ obiskovalci, ki na koncu ničesar ne kupijo. Še več, lahko da imate dan ali celo obdobje, ko se bodo po vaši spletni strani sprehajali samo takšni obiskovalci. In nobeden ne bo ničesar kupil.

Mnogi, ki teh obiskovalcev niso uspeli navdušiti s svojo ponudbo, so na ta način enostavno pogoreli. Vložili so denar ali svoj čas v optimizacijo spletne strani (ki lahko traja tudi več mesecev), niso pa imeli nobenega prihodka, ker enostavno niso znali prodati svojih izdelkov ali storitev.


Vsi ki brskamo po internetu v veliki večini iščemo samo brezplačne informacije. Ravno zato večinoma pogledamo le v leve rezultate v Googlovem iskalniku, ker pač vemo, da tiste stvari na desni „stanejo“.

klikanje-na-googlu.png

Nimamo kaj, takšni smo. Nikomur od nas ni do tega, da plačujemo za vsako informacijo, ki jo želimo izvedeti preko interneta. Kam bi pa prišli?


Prednosti AdWords oglasov

Obiskovalci ki kliknejo na desno stran, torej na enega od AdWords oglasov, so po vsej verjetnosti takšni, ki bodo nekaj kupili.

Če želite prodajati izdelke ali storitve preko interneta, potem morate narediti ločnico med tistimi za katere veste, da bodo pri vas resnično  nekaj kupili in tistimi, ki „samo brskajo“

Naslednji razlog zakaj se ni dobro 100 odstotno zanašati na optimizacijo spletne strani za iskalnike je, da se lahko (neodvisno od vas) spremeni kakšen od  Googlovih algoritmov v iskalniku in za nekaj časa vaša spletna stran pade na 3. stran. Tja kamor morda pogleda samo 5 odstotkov vseh uporabnikov iskalnika Google. Tudi to se je že dogajalo in tudi zaradi tega so nekatera podjetja v bolj konkurenčnih dejavnostih že morala zapirati svoja vrata. Roko na srce, neprenovljene spletne strani, ki ne bodo niti optimizirane za iskalnike, niti se ne bodo začele redno osveževati, bodo tako ali tako kmalu padle na samo dno iskalnikov. Vedno se bo pojavil nekdo, ki bo odprl konkurenčno podjetje in jih že samo z novejšo spletno stranjo prehitel. Takrat tradicija ne bo več tako pomembna.

V nasprotju z dolgotrajno in utrujajočo optimizacijo spletne strani za iskalnike je sistem AdWords zelo hiter in predvsem zelo učinkovit.

Ko se enkrat odločite za AdWords oglas, ki se navezuje na določeno ključno besedo in ki v tekstovni obliki nagovarja potencialnega kupca (na desni strani v iskalniku), bo učinek lahko viden že po 10 minutah! (V primerjavi z meseci optimizacije…)

Seveda je odvisno tudi od tega kdaj želite, da se oglasi prikazujejo in kje so locirani vaši kupci.

Če želite slediti rezultatom kampanje, kar je seveda najbolj pomembno, lahko oglase tudi testirate, izklapljate in vklapljate, preizkusite več ključnih besed, itd. S takšnimi dejanji lahko vaš primarni AdWords oglas izpopolnite do te mere,da bodo nanj dejansko klikali samo še tisti kupci, ki bodo produkt kupili, še v istem momentu.
Koliko je vreden takšen oglas? Koliko bi plačali za oglas, ki bi vam pripeljal „gotovega“ kupca?


Najboljša rešitev!


Namen AdWords oglasov ni zapostaviti optimizacije spletne strani za iskalnike. Ravno nasprotno. Dejansko gresta obe stvari lahko tudi z roko v roki:

1. Na začetku ko se spletna stran še ne uvršča visoko v iskalnikih, lahko najprej pričnete z (PPC) AdWords oglasi, za katere plačate le na vsakega kvalificiranega kupca (npr. od 10 centov do nekje 1 evra!?!).

2.
Ko se vam investicija povrne, lahko del tega denarja vložite v optimizacijo spletne strani za iskalnike. Investirate lahko v svoj čas ali pa za to plačate strokovnjaka.

3. Združite AdWords oglase in optimizirano spletno stran za iskalnike v eno – V učinkovit naoljen stroj za pridobivanje obiska in kvalificiranih kupcev, ki si zelo želijo vaš produkt.

Vkolikor vas zanima še kaj več o tem, nas lahko vedno kontaktirate preko kontaktnega obrazca, e-maila info@spletnik.si ali telefona 080 33 39. Z veseljem vam bomo pomagali!

Podobni članki:
Naj k vam pridejo samo tisti kupci, ki jih vaša ponudba res zanima
Kaj so še posebnosti oglaševanja s pomočjo plačanih klikov

Vsebine so objavljene tudi v e-priročniku “MSP”,
katerega pripravlja Javna agencija za podjetništvo in tuje investicije (JAPTI)
japti

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*