Home » Facebook » Prednosti in slabosti Facebook-a

Prednosti in slabosti Facebook-a

Spletna skupnost Facebook po celem svetu združuje že preko 150 mio uporabnikov. V Sloveniji je takšnih že okoli 200.000, med njimi pa je zanimivo več kot 65 % žensk. Na tem spletnem mestu lahko srečate ljudi iz celega sveta, se z njimi pogovarjate v živo, dodajate slike, članke, komentarje, skratka karkoli, kar bo podaljšalo vaš čas obiska na tej spletni strani in preko vašega e-mail seznama privabilo še dodatne uporabnike.

Vkolikor dnevno brskate po internetu, verjetno ne mine dan, da ne bi pokukali na Facebook in
glede na to, da sem tudi sam uporabnik Facebook-a in da sem preko njega ponovno srečal veliko ljudi, ki jih drugače verjetno nikoli več ne bi videl, ima ta spletna skupnost tudi zame velik pomen.


Še pred kakšnim mesecem sem od okolice zaradi tega prejemal signale neodobravanja, češ…“Kako se lahko pogovarjaš in družiš z ljudmi, ki jih ne poznaš, igraš igrice, itd….skratka trošiš čas brezveze?“
Ko naposled ugotovim, da sem dejansko jaz tisti, ki sem se uspešno odvadil stalne uporabe Facebook-a v službi in doma, medtem ko je taista „okolica“ sedaj od njega postala dobesedno odvisna!
Po drugi strani, glede na to da se ukvarjam s spletnim marketingom, vem da je Facebook idealna priložnost za podjetja, ki želijo ciljati na točno določeno strukturo potrošnikov, kar obiskovalci Facebook-a seveda tudi so.


Glede na to, da se spletna stran prenavlja, dopolnjuje, osvežuje in testira na dnevni bazi, se samo oglaševanje, še ne preferira toliko, kot se bo recimo že čez nekaj mesecev. O tem sem govoril tudi v napovedi spletnega marketinga za leti 2009 in 2010.  Vsekakor je že sedaj možno oglaševati po ključni besedi, z določitvijo lokacije, jezika in strukture a vendar je Facebook v osnovi še veliko več kot samo to!


Kakorkoli, dnevno se preko Facebook-a pošlje kar 3 milijarde različnih sporočil. Si predstavljate kako bo, ko se bodo enkrat tudi takšna sporočila začela zaračunavati? Kaj pa ko se bodo začeli zaračunavati ogledi slik, profilov, videov, itd…?


Pustimo to za zdaj, da nam ne bo slabo. Po drugi strani, so ta sporočila odlično sredstvo za doseganje ciljnega občinstva, kar nekako nekateri trgovci že dodobra izkoriščajo….toda, pri tem nažalost niso edini!


Namreč, ena slabost je…in sicer ta, da nihče ne more zagotoviti, da je na drugi strani (ko z nekom komunicirate preko Facebook-a) nekdo, ki ga poznate. Slika in glas ponavadi odkrijeta vse, toda velika večina obiskovalcev še vedno komunicira izključno samo preko tekstovnih kratkih in e-mail sporočil. To pa je že lahko idealna priložnost za kriminalce, katerih namen je seveda igrati na karto, za katero večina naivnih uporabnikov niti ne ve ali pa se je ne zaveda.
Dogajalo se je že, da se je nekdo nekomu izdajal za prijatelja, skozi pogovor dosegel njegovo zaupanje, nato pa insceniral problem, s katerim je dodobra izkoristil še njegovo dobroto in pripravljenost pomagati ljudem v stiski.


Ob vseh 150 mio uporabnikih Facebook-a, bodo vedno obstajali tudi takšni in drugačni.


Kakorkoli, več o prednostih Facebooka si preberite v člankih:
Kako se bo internet spremenil v letih 2009 in 2010?
Facebook – Fenomen za prodajo vaših izdelkov ali storitev


Vsebine so objavljene tudi v e-priročniku “MSP”,
katerega pripravlja Javna agencija za podjetništvo in tuje investicije (JAPTI)
japti

 

One comment

  1. V poslu imate res profesionalen pristop. Spodbujam mladino, da se vključijo v te tokove. Tudi za to pa je potrebno potrpljenje in vztrajnost, tako kot jo imate vi.
    Lep dan vam želim!
    Angelca Hrovat

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*