Home » Izdelava spletnih trgovin » Kaj je bolje? Imeti spletno stran z „zastarelo in zarjavelo“ nakupovalno košarico ali apletno trgovino, kamor naročila prihajajo sama?

Kaj je bolje? Imeti spletno stran z „zastarelo in zarjavelo“ nakupovalno košarico ali apletno trgovino, kamor naročila prihajajo sama?

Dobro vprašanje! Danes zjutraj sem kot običajno raziskoval po spletu in opazil nekaj, čemur prej nikoli niti nisem posvečal toliko pozornosti, vendar me je tokrat resnično pritegnilo. Ogledoval sem si kritike, ki so med seboj primerjale rešitve aplikacij oziroma modulov »dodajanja artiklov v košarico«, ki jih je moč integrirati v običajno spletno stran in spletno trgovino kot sistemom, ki vključuje tudi urejevalnik oziroma administrativni vmesnik za upravljanje s sistemom spletne trgovine.
Mojo pozornost in začudenje je vzbudilo predvsem spoznanje, da čeprav je spletna trgovina kot celota veliko bolj kompleksen sistem od spletne strani, (saj vsebuje še veliko drugih modulov s katerimi lahko upravljamo spletno trgovino (npr. uvoz artiklov, spremljanje zalog, spremljanje naročil, dostave, xml in csv izvoz datotek, ..itd.)), so bile cene za rešitve spletne trgovine precej nižje, kot če bi hoteli običajno spletno stran nadgraditi z modulom »dodajanja artiklov v košarico«. Kako to?

Ni preveč smiselno, mar ne? Spletna trgovina ima v ozadju namreč razvit zelo sofisticiran sistem, medtem ko je pri integraciji nakupovalne košarice na že obstoječo spletno stran, še vedno potrebno uporabljati excell in ročno vpisovati nove kupce, produkte, naročila, itd…

Res je tudi, da se večina podjetij (predvsem tistih manjših pri katerih se pomembne strateške odločitve spreminjajo s smerjo vetra, oziroma so na začetku svoje poti in ne znajo natančno opredeliti v kakšnem obsegu bo njihov posel rastel), znajde v precepu. Ne znajo odgovoriti niti na navidez preprosto vprašanje, ali bi vzpostavili prodajni tip spletne strani, ali informativni tip spletne strani, kaj šele, da bi razmišljali o spletni trgovini, kjer potencialni kupec lahko takoj naroči in tudi plača artikel.

V nadaljevanju predstavljam primere podjetij, ki imajo med seboj drugačno percepcijo. Morda se celo najdete med njimi.

1. Prvi tip podjetja že ima postavljeno spletno stran, in preko nje že kar nekaj časa posluje.

Spletna stran v štartu ni bila postavljena za prodajo izdelkov ali storitev, pač pa le za podajanje informacij. Če je ta že dalj časa na spletu, je bilo vanjo po vsej verjetnosti vloženo že veliko časa in denarja (ali je stran učinkovita, v tem trenutku ni pomembno). Gotovo je ob tem nekoga skoraj kap ob misli, da bi to spletno stran zaprl in začel prodajati s spletno trgovino. Njim se zdijo dodatni stroški in napor z integracijo enostavnega modula nakupovalne košarice (brez dodatne administracije), nekaj kar bodo pač morali pogoltniti (s tem se mirijo). Pa čeprav je spletna trgovina  z administracijo, ki je ponavadi povezana še s CRM sistemom podjetja (primer SHOP123.si), veliko boljša in cenejša rešitev.

2. Drugi tip so podjetja, ki niso naredila domače naloge in niso dovolj dobro raziskala vseh možnosti pred sprejetjem končne odločitve.

Ponavadi se tovrstne »napačne« odločitve dogajajo, ko na tistega ki sprejema odločitev, vpliva »vseveden« znanec ali prijatelj, v najslabšem primeru pa celo kakšen sorodnik, namesto da bi poiskal strokovnjake, ki dobre rešitve ponujajo na vsakem koraku.

Takšna podjetja ne bodo deležna najboljšega, razen če bodo imela srečo, ki pa je kot pregovor pravi »opoteča« in na katero se v poslu seveda ne gre zanašati. Hudo je, ker se to dogaja ves čas in ker se bo nekdo med takšnimi celo prepoznal ob branju teh vrstic. Skratka, če želite preko spleta prodajati artikle, je modul spletne trgovine vsekakor ena in edina rešitev in to vam bo povedal samo strokovnjak in ne sosed ali prijatelj ali celo študent, ki ste mu zaupali celoten imidž podjetja, ko ste s tem želeli zmanjšati stroške.
Bi mu posodili svoj avto ali pa hišo? Koliko je v takem primeru podjetje sploh vredno?


3. Tu so še podjetja z veliko sredstvi, ki jim seveda omogočajo prilagajanje trenutnim razmeram in volji posameznikov oz njihovim interesom.

Ta podjetja imajo denar, čas in kader (svoje oblikovalce in spletne marketingarje), ki bodo ne le izdelali korporativno spletno stran, s katero se podjetje predstavi in trži znamko, temveč bodo (če podjetje prodaja artikle) dodali še spletno trgovino, ki bo v ozadju imela še zgoraj omenjeni sistem administracije. Ta sistem administracije izgleda približno tako kot pri Shop123.si, ki ga lahko kadarkoli brezplačno preizkusite. Torej bodo imeli tako spletno stran, kot tudi spletno trgovino. (Primer podjetja Parnad d.o.o.Spletna stran + Spletna trgovina)

Če zaključim… Zelo pomemben je prvi korak, in sicer načrtovanje spletnega nastopa!

Veliko dražje vas bo prišla „poceni“ spletna stran, za katero boste kasneje ugotovili, da bi bilo dobro da ima tudi nakupovalno košarico. Integracija tovrstnega modula vas lahko stane tudi do 5.000 € in v takšnem primeru bo marsikdo rekel: „Ja šment, potem se bomo pa zadovoljili le z obrazcem za povpraševanje.“. In zopet pridemo na tisto sivo povprečje.

Za primerjavo…Spletna trgovina izdelana v sistemu Shop123.si (z administracijo in navodili v slovenskem jeziku) stane že od 30 € /mesec, sama izdelava pa že od 200 €! … Če želite da potencialni kupci najdejo vaš produkt, ga naročijo in takoj plačajo, potem je spletna trgovina idealna rešitev. Še posebej za manjša in srednjevelika podjetja.

Posvetujte se z vašim spletnim strokovnjakom ali pa kontaktirajte nas!

Če imate kakršnokoli vprašanje, obiščite Shop123.si, izpolnite kontaktni obrazec, pišite na e-mail: info@shop123.si ali pa nas pokličite na brezplačno številko 080 33 39. Veseli bomo, če vam bomo v pomoč!

Veliko uspeha v vašem poslu vam želim!

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*