Home » Marketing in prodaja » Kaj lahko uporabim kot dodatno vsebino za mojo spletno stran, da se ta končno začne uvrščati višje v iskalnikih?

Kaj lahko uporabim kot dodatno vsebino za mojo spletno stran, da se ta končno začne uvrščati višje v iskalnikih?

To je vprašanje, na katerega bi spletni marketingarji in izdelovalci spletnih strani morali poznati odgovor. Torej, če imate spletno stran ali spletno trgovino in se ta ne uvršča visoko v iskalnikih je prva stvar, na katero morate pomisliti, dodajanje in osveževanje vsebine!

Kaj sploh je vsebina oz. dodatna vsebina na spletni strani? Naštel bom 8 najbolj verjetnih možnosti:

1.Najprej lahko dodate sekcijo z mesečnimi novicami, kjer obiskovalcem date vedeti, kaj ste v naredili  v zadnjem mesecu, kaj se dogaja na vašem trgu ali katere novosti se pričakuje.

2. Lahko dodate stran s prihajajočimi dogodki ali pa opišete pretekle in jim dodate slike.

3. Izdelate lahko stran s povezavami na druge spletne strani (Primer: Beduin).  To so lahko spletne strani vaših strank, partnerjev ali proizvajalcev, če recimo prodajate njihove artikle. Vsak artikel ali storitev lahko vedno vsebuje še navodilo za uporabo, izjavo nekoga ki ga/jo je že preizkusil, video, itd. Več kot bo informacij, bolj bo kvalitetna vsebina.

4. Če dodajate nove produkte na tedenski ali vsaj mesečni bazi, potem lahko vsak od teh produktov (s svojo vsebino) pripomore tudi k boljši optimizaciji spletne strani za iskalnike. Naj ima vsak produkt svojo podstran. Obiskovalcem „ne smete“ dovoliti, da po več informacij odidejo na drugo spletno stran. Primer takšne vsebine za posamezni produkt lahko vidite tukaj >>

5. Imeti Blog ali Forum na spletni strani je lahko samo še en velik plus. Če lahko s tem vzpodbudite vaše obiskovalce, da podajajo svoje mnenje ali sodelujejo v debatah, potem ste pridobili zelo veliko. Pravtako je Blog lahko mesto, kjer lahko podajate tudi svoja osebna stališča in na ta način pridobivate simpatije obiskovalcev ali pa avtoriteto pri tistih, ki potrebujejo kvalitetne informacije in se bodo, zaradi s tem pridobljenega zaupanja, še vračali. Več kot bo dogajanja, bolj bo vaša spletna stran priljubljena pri Googlovih pajkih, ki jo bodo zaradi tega obiskovali še bolj pogosto.

6. Ne morete si niti predstavljati, kako lahko izjave in komentarji zadovoljnih kupcev pripomorejo k temu, da nekdo kupi vaš produkt. Saj veste, če gremo na kavo se raje vsedemo v bife, kjer nekdo že sedi, kot pa v bife, ki je prazen. Če ste kdaj bili na počitnicah v Grčiji ali Turčiji, potem dobro veste zakaj pravijo da so tam gostinci zelo dobri prodajalci.

Kakorkoli, poleg pridobljene kredibilnosti, bo s tem vaša spletna stran ali spletna trgovina bogatejša za vsebino, ki bo vključevala ključne besede, uporabili pa jo boste lahko povsod, dobesedno po celotni spletni strani.

7. Če uporabljate sistem za urejanje spletne strani kot je Spletnik, potem lahko zelo enostavno dodajate neomejeno število podstrani. To je zelo velika prednost, saj lahko nemudoma osvežite spletno stran, ji s tem dodate vrednost in pa razlog, zakaj naj bi nek obiskovalec na vaši spletni strani ostal dlje časa. Če dodajate nove strani, je priporočljivo osvežiti tudi XML Sitemap datoteko, ki Googlovemu pajku možno olajša indeksiranje za končno uvrstitev v iskalniku. Kako? Preberite si v naših trikih in nasvetih >>.

8. Pri vsaki od teh „novih“ vsebin obvezno vključite ključne besede, po kateri naj bi vas potencialni kupci iskali v Googlu. Ferkvenca teh ključnih besed mora biti v razmerju od nekje 3 do 7 odstotkov, kar pomeni ena na vsakih 15 do 20 besed. Ne smete pa pretiravati, saj bo v tem primeru Google ocenil, da ga želite pretentati.

V vsakem primeru pa je potrebno vsebino napisati slovnično razumljivo in s čimmanj napakami. Vsekakor je to kdaj tudi težko, saj slovenski jezik na žalost nima takšnega besednega zaklada, da bi lahko našli substitut za vsak termin, ki ga želimo prevesti iz angleškega internetnega jezika. Važno je da obiskovalci razumejo poanto, saj neformalno sporočilo bralcu lahko da veliko boljši občutek, kot pa neko togo uradno sporočilo, ki se ga na koncu koncev nikomur niti ne da brati.

Kakorkoli, vsebina na spletni strani je pomembna, tako zaradi predstavitve same ponudbe, kot tudi zaradi optimizacije spletne strani za iskalnike.

Glede na to, da bi vam glede tega moral svetovati tisti, ki vam je izdelal spletno stran, ga povprašajte kaj si misli o tem. Lahko si pomagate tudi z našimi navodili za pripravo vsebine za spletno stran, spletnikovo učilnico, e-priročnikom (Od ideje do spletne strani, ki prodaja) ali pa se prijavite na eno izmed naših brezplačnih izobraževanj.

Lahko pa nas seveda tudi kontaktirate preko kontaktnega obrazca, e-maila info@spletnik.si ali nas pokličete preko telefona 080 33 39.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*