Home » Google oglaševanje » Bo Google prerasel samega sebe?

Bo Google prerasel samega sebe?

Ne bom vas spraševal, katero spletno stran vedno najprej odprete, ko želite nekaj poiskati na internetu. Ne bom vas vprašal niti zakaj 99 odstotkov podjetnikov svojo ponudbo želi predstaviti ravno na Googlu. Moj namen je, da ugotovimo, zakaj je temu tako in kako to, da Google na svojem področju trenutno nima dostojnega konkurenta.

Glavni in prvi razlog je seveda obisk. Google je trenutno najbolj obiskana spletna stran na svetu.

Drugi razlog je ponudba storitev. Ta, poleg tega da Googlu prinaša gromozanski zaslužek, del tega zaslužka omogoča tudi drugim fizičnim in pravnim osebam s celega sveta. Tretji razlog pa je seveda ta, da je Google pač mamljiv tako za kupce, kot tudi za trgovce. A vendar tako kot za vsako stvar, naj bi tudi za Google veljalo, da ima poleg plusov, tudi nekaj minusov…
Eden od minusov za Google naj bi bilo dejstvo, da je podjetje že tako zraslo, da ga bo kmalu že težko nadzirati. Očitajo mu tudi t.i. nelojalno konkurenčnost, saj manjšim in srednjevelikim podjetjem ponuja to, česar ta do sedaj nikoli niso mogla dobiti od nedotakljivih oglaševalskih agencij, ki se zaradi tega verjetno tudi jezijo. Podjetja namreč še nikoli niso imela tako lepe priložnosti za povsem ciljano, stroškovno ugodno in zelo učinkovito vrsto oglaševanja, kot so Google Adwords oglasi. No, tisto pravo nelojalno konkurenčnost pa naj bi jim očitali predvsem zaradi tega, ker naj bi podjetje Google odkupovalo manjša podjetja in si tako poskušalo izgraditi svoj monopol. Dober primer je spletna stran Youtube, ki jo Google kupil že po prvem letu njenega delovanja. Tukaj je verjetno še kar nekaj velikih projektov, za katere pa žal še ne vemo.

Malo je namreč verjetno, da se bo neko podjetje, ki je zraslo „čez noč“ in je s svojo tehnologijo zanimivo Googlu, kar tako odpovedalo ponujenemu denarju, ki ga ima Google na pretek.

Resnica je, da bo Google še kar nekaj časa gospodar na internetu, saj nobeno podjetje še ne raste s tolikšno hitrostjo, da bi lahko trdili kako drugače. Skeptiki sicer pravijo, da se lahko enkrat zgodi, da Google kmalu ne bo več sposoben slediti svojemu lastnemu razvoju, vendar če se malo vprašate, komu bi to verjetno najbolj odgovarjalo?…Nobenemu drugemu, kot pa konkurenčnim iskalnikom.

Če vprašate mene, je Google zaenkrat najboljša možna rešitev za katerokoli podjetje. Tako v smislu uporabnosti, kot tudi v smislu učinkovitega ciljanega oglaševanja, kar pa danes, še posebej v teh kriznih, lahko pride kot nalašč.

Podobni članki na to temo:
“Naravni” rezultati v Googlu proti AdWords oglasom – V čem je razlika in kaj od tega je bolj pomembno za vaš posel?
Naj k vam pridejo samo tisti kupci, ki jih vaša ponudba res zanima!

E-priročnik: Google AdWords za začetnike

 

One comment

  1. Privoščim jim uspeh!
    Že od samega začetka ponujajo veliko brezplačnih uporabnih stvari, kar je pritegnilo množice in denar. Lakomniki, ki so štartali preveč požrešno, danes lahko samo sanjajo o uspehu podobnem Googlu.

    Osebno mi je vseeno, če so monopolisti in jaz zaradi tega koristim več let ugodnosti. V kolikor se bodo ugodnosti spremenile v lupljenje uporabnikov, takrat bo prilika za konkurenčne firme. Jabolko raste, dozori in odpade. Kdor ga je utrgal pravi trenutek je profitiral.

    lp

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*