Home » Marketing in prodaja » Poglavje 17: Pravilno razporejen čas podjetnika in ostalih članov teama, je lahko odločilen za rast in uspeh podjetja.

Poglavje 17: Pravilno razporejen čas podjetnika in ostalih članov teama, je lahko odločilen za rast in uspeh podjetja.

Razumevanje osnovnih načel časovnega managementa namreč bistveno pripomore k učinkovitejši izrabi časa. Podjetniki vseh vrst novih, rastočih in zrelih podjetij, najpogosteje strnejo vse svoje težave v enem samem stavku: »Ko bi imel vsaj več časa.« Čas je podjetnikov najbolj dragocen in omejen resurs, saj ga ne morejo najeti ali kupiti. Čas je pomemben tako na začetku, v času rasti kot tudi v času zrelosti podjetja. Kljub omejeni razpoložljivosti časa, pa je le malo podjetnikov sposobnih učinkovito izkoristiti svoj čas.
Za učinkovitejše izkoriščanje svojega časa si podjetnik lahko pomaga s tehnikami časovnega managementa.

Osnovno načelo časovnega managementa pravi, da je bolj pomembno narediti pravo stvar, kot pa stvari delati pravilno. Časovni management pomaga podjetniku, da se osredotoči na cilje podjetja, cilje, ki jih ima v družbenem in osebnem življenju. To pomeni, da si mora podjetnik za vsak dan napraviti seznam aktivnosti, ki jih je potrebno napraviti na ta dan.


Koristi, ki jih prinaša časovni management, so:

  • Povečana produktivnost podjetnika. Podjetnik ima namreč vedno dovolj časa za uresničitev najpomembnejših stvari, saj se osredotoča le na tiste dejavnike, ki so kritičnega pomena za rast in uspeh podjetja.
  • Povečano zadovoljstvo podjetnika. Podjetnik je bolj zadovoljen s svojim delom, če opravlja aktivnosti, ki pomagajo podjetju rasti.
  • Učinkovitejše delovanje podjetniške skupine. Za iste rezultate podjetniška skupina ob uporabi časovnega managementa potrebuje manj časa, tako da članom ostaja več časa še za druge aktivnosti in zasebno življenje.
  • Učinkovitejše sprejemanje odločitev. Časovni management zmanjšuje število stresnih situacij, s katerimi se srečuje podjetnik, zmanjšuje njegovo zaskrbljenost in dopušča boljše in hitrejše odločitve.


Osnovna načela, ki jih mora podjetnik pri uporabi časovnega managementa upoštevati, pa so:


  1. Načelo hrepenenja, ki zahteva od podjetnika, da začne ceniti čas in temu primerno spreminjati svoje navade. Podjetnik mora imeti resnično željo po čim boljšem izkoristku svojega časa.
  2. Načelo učinkovitosti, ki od podjetnika zahteva, da se avtomatično osredotoči na najpomembnejše probleme, pa četudi je pod pritiskom drugih problemov.
  3. Načelo teamskega dela pravi, da mora podjetnik pomagati ostalim članom teama, da sprejmejo enako učinkovite navade časovnega managementa.
  4. Načelo prioritetnega planiranja vsebuje elemente vseh prej omenjenih načel časovnega managementa. Podjetnik naj bi vsak dan pregledal stvari, ki morajo biti opravljene in sproti določil stopnje pomembnosti z uporabo prednostnih lestvic.
  5. Načelo ponovne analize pravi, da mora podjetnik periodično pregledovati in analizirati cilje podjetja in njihovo doseganje.



Uspešna poraba časa bo podjetniku omogočila bolj produktivno vodenje podjetja in manjše prepletanje njegovega poslovnega in osebnega življenja.


Iz prejšnjih poglavij:

Poglavje 1: Planiranje strategije podjetja
Poglavje 2: Tržne raziskave in analiza trga I.
Poglavje 3: Tržne raziskave in analiza trga II.
Poglavje 4: Ekonomika poslovne zamisli I.
Poglavje 5: Ekonomika poslovne zamisli II
Poglavje 6: Načrt trženja I.
Poglavje 7: Načrt trženja II.
Poglavje 8: Načrt trženja III. (Izdelek in njegove prodajne poti)
Poglavje 9: Prodajne cene
Poglavje 10: Tržno komuniciranje
Poglavje 11: Dizajn in razvoj novih proizvodov in storitev
Poglavje 12: Proces oblikovanja novega proizvoda/storitve v podjetju
Poglavje 13: VODSTVENA SKUPINA IN KADRI – Zakaj so za uspešen razvoj podjetja pomembnejši ljudje, ki ga vodijo, kot pa tehnologija?
Poglavje 14: Na kaj moramo biti pozorni pri oblikovanju podjetniškega teama – skupine?
Poglavje 15: Nagrade in spodbude – zakaj je podeljevanje nagrad lahko ključno za obstoj podjetja?

Poglavje 16: Vloga podjetniških managerjev pri prehodu iz malega v veliko podjetje

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*