Home » Google oglaševanje » Več kot 550 podjetij z novim orodjem za pridobivanje kupcev!

Več kot 550 podjetij z novim orodjem za pridobivanje kupcev!

Sporočam vam ,da smo nadgradili sistem Spletnik, ki je postal že nepogrešljiv del, ko gre za izdelavo in urejanje spletne strani. Točno dve leti po prvi izdelavi spletne strani v sistemu Spletnik, sedaj beležimo že preko 550 podjetij, ki ta sistem redno uporablja pri svojem osveževanju in urejanju spletne strani. Najlepše pri tem je, da administracija spletne strani že tako ali tako nikoli ni bila problem, po nadgradnji (ki smo jo izvedli 9.4.) pa ugotavljamo, da uporaba administracijskega vmesnika sedaj lahko zadovolji še tako zahtevnega uporabnika, torej tudi tiste, ki jim je bilo prej težko urejati spletno stran in je zato morda trpel njihov posel.


Dejstvo je, da mora spletna stran za podjetje predstavljati vse prej kot strošek.

Vsak podjetnik, ki ima lastno spletno stran, se zaveda, da jo je potrebno tudi osveževati.  Spletne strani, ki samo stojijo in obiskovalci na njih ne morejo najti uporabnih in svežih informacij, bodo sčasoma začele strmo padati po lestvici, ki jo narekujejo največji iskalniki, kot so Google, Yahoo, Msn in meddrugim v Sloveniji tudi skalnik Najdi.si.


V dveh letih je sistem Spletnik preizkusilo že nekaj tisoč ljudi.
Velika večina se je strinjala v tem, da je potrebno imeti spletno stran, ki ni predraga in omogoča celoten nadzor nad urejanjem. Uredniške ure, ki jih podjetja koristijo za urejanje in osveževanje spletne strani, stanejo! Še posebej če podjetje ni dovolj uspešno pri trženju spletne strani in tako ne pridobiva dovolj on-line kupcev, da bi jim vsaj ti pokrili ta osnovni strošek, torej za vzdrževanje spletne strani.


Če v podjetju obstaja nekdo, ki lahko ureja spletno stran (velika podjetja imajo temu namenjen celoten oddelek), pa je sistem Spletnik kot nalašč za zmanjšanje teh osnovnih stroškov. Šele ko spletna stran obstaja nekaj časa, se podjetja ponavadi zavedo, da pa bi bilo dobro kaj spremeniti, dodati, morda osvežiti cene, karkoli….torej je potrebno temu ali nameniti čas, ali pa pač denar. Takrat bi naj nastal precep, ali plačati podjetju za uredniško uro (Od 30€ do 45€) ali raje nameniti nekaj časa in se naučiti urejanja spletne strani.


Glede na to, da se je urejanja spletne strani v sistemu Spletnik mogoče naučiti zelo hitro in glede na to, da je celoten nadzor nad spletnim mestom danes konkurenčna prednost podjetja, je pomembno da se zavedate, da je administracija, ki omogoča neomejeno dodajanje elementov in osveževanje vsebine in je poleg tega še v celoti prilagojena slovenskemu uporabniku interneta, torej je v slovenskem jeziku, mogočno orodje, od katerega je na koncu koncev lahko odvisen celoten prihodek podjetja.


Kakorkoli, sistem Spletnik je namenjen tako samostojni izdelavi spletne strani, kot tudi kasnejšemu urejanju, kar pa je dejansko tisto, kar naredi razliko pri končni bilanci podjetja.

Če bi se ga radi naučili, se prijavite na brezplačni preizkus (četudi že imate spletno stran) in se nato preizkusite v urejanju. Bolje se je učiti na primeru kot pa na vaši spletni strani, to vam lahko povem iz izkušenj.

Za vas sem izbral 10 najbolj branih člankov (v zadnjih 2 letih) iz našega bloga, ki lahko moje besede samo še potrdijo.
Uživajte v branju!

 


Izdelava spletnih strani je komplicirana stvar! Ali pač?

20. Junij 2007
Vsak dan se srečujemo z naročniki iz različnih ozadij. Kaj mislim s tem? Nekateri se ukvarjajo z obrtno dejavnostjo, drugi spet s poslovnim svetovanjem, tretji z nečem drugim in tako naprej. Kljub različnim poslovnim dejavnostim, pa ima večina naših naročnikov relativno malo tehničnega znanja in volje/časa do urejanja lastne spletne strani. Tisti, ki tega časa nimajo ponavadi nudim storitve priprave in oblikovanja tekstov ter vnašanja tekstov na spletno stran. Nekateri uporabniki pa so bolj radovedni in ena izmed takšnih uporabnikov je Lidija Goltnik, ki je samostojna podjetnica in ima že nekaj izkušenj, saj je do sedaj sodelovala z več različnimi spletnimi podjetji. Lidijo smo prosili, da naj poskusi tudi izdelati spletno stran s sistemom Spletnik. Lidija se je brezplačno prijavila in napisala takole: Preberi več >>


Kako se bo internet spremenil v letu 2009 in 2010!

20. Januar 2009
Prejšnji teden sem se udeležil on-line debate nekega znanega ameriškega podjetja, kjer so podjetniki in direktorji marketinga skozi sistem on-line konference razpredali o napovedih gibanja trendov spletnega marketinga v letu 2009 in 2010. Glede na to, da je spletni marketing danes najbolj učinkovit pristop h kupcem, bodo zaključki te konference vsekakor dobrodošli tudi za vas, saj boste na ta način lažje opredelili lastne cilje in načrtovali morebitne prihodnje investicije. Preberi več >>

 


Orodje za izdelavo spletne strani: V čem so prednosti?

9. December 2007
Če ste lastnik podjetja, so ponavadi vaši prvi koraki do lastne spletne strani, polni dvoma in odlašanja. Verjetno ste preverili že kar nekaj ponudb različnih podjetij, ki vsako na svoj način oglašuje: Zakaj je najboljše in kaj lahko naredi za vaš posel.
Toda kje začeti? Med katerimi možnostmi lahko izbirate?
Na voljo jih je kar nekaj. Razlikujejo se predvsem v tem, koliko časa in denarja imate.
Poznamo vsaj 3 možnosti: Preberi več >>


Kako izbrati podjetje za izdelavo moje spletne strani

3. Marec 2008
Zelo pomembno je, da spletna stran lepo izgleda. Toda za uspešen spletni marketing se morajo podjetja zanašati predvsem na, že integrirano, marketinško strategijo. Spletni marketing se zanaša na orodja in procese, ki se uporabljajo pri pridobivanju novih potencialnih kupcev in spreminjanju teh v končne kupce.
Ko izbirate podjetje za izdelavo spletne strani, imejte v mislih sledeče: Preberi več >>


Ni vam potrebno biti čarovnik, da si izdelate spletno stran za svoje podjetje

14. Januar 2008
Če spletne strani še nimate, potem ste dejansko v manjšini. Vse več in več ljudi po svetu si izdeluje spletne strani iz različnih razlogov. Nekateri si izdelajo spletno stran, da ostanejo v stiku s svojo družino, medtem ko drugi predstavljajo svojo dejavnost, storitve ali izdelke. In spet tretji imajo spletno stran zato, da obiskovalcem nudijo informacije o tematiki, ki jih najbolj zanima, ob tem pa prodajajo oglasni prostor in s tem še dodatno zaslužijo. Preberi več >>


Kako izdelati spletno stran, ki bo privabljala samo tiste obiskovalce, na katere ciljamo.

12. Maj 2008
Če želite izdelati spletno stran, za katero lahko z gotovostjo trdimo da bo privabljala trume novih obiskovalcev, potem berete pravi članek.
Pri Spletniku vam lahko pokažemo, kako združiti prijetno in enostavno s koristnim. Torej kako lahko samostojno dovajate nove obiskovalce, seveda ob pomoči profesionalnega in učinkovitega spletnega orodja. Preberi več >>


Kaj lahko uporabim kot dodatno vsebino za mojo spletno stran, da se ta končno začne uvrščati višje v iskalnikih?

27. Februar 2009
To je vprašanje, na katerega bi spletni marketingarji in izdelovalci spletnih strani morali poznati odgovor. Torej, če imate spletno stran ali spletno trgovino in se ta ne uvršča visoko v iskalnikih je prva stvar, na katero morate pomisliti, dodajanje in osveževanje vsebine!
Preberi več >>


Kako z najbolj učinkovitimi marketinškimi metodami povečati dobiček (Izobraževanje 23.1.09)

26. Januar 2009
V petek 23.1.09, smo izvedli že naše 20. izobraževanje, in sicer prvo namenjeno samo izključno našim naročnikom. V treh urah in pol smo izvedli veliko novih stvari in predvsem so udeleženci lahko dobili občutek, kaj ŠE je potrebno, da bo spletna stran učinkovita in sposobna konverzije potencialnih kupcev v končne kupce. Ugotovili smo, da je za učinkovit spletni marketing potrebno. Preberi več >>


Kaj je še posebnost oglaševanja s pomočjo plačanih klikov

17. December 2008
Sploh ni več vprašanje. Oglaševanje na način kot ga predstavlja PPC (Pay per click) ali plačevanje oglasov „na klik“, je danes eden od najbolj učinkovitih načinov, kako privabiti obiskovalce na spletno stran. Posledično seveda to ponavadi pripelje tudi do povečanja prodaje.
Najboljši del od vsega tega je, da je potrebno plačati le takrat, ko nekdo klikne na oglas. Preberi več >>


Skuhajmo jed, ki jo bo Googlov pajek z veseljem zmazal!

8. December 2008
Ko vidite, da nekdo oglašuje stavek „Oglašujte brezplačno s pomočjo Googlovih Adwords oglasov“, je možno, da boste planili kot „lačen volk na ranjeni plen“.
In tako kot volk, boste ponudbo „zagrabili“, pa čeprav niti niste najbolj prepričani glede tega kaj ta vključuje. Mogoče je posredi celo „grabežljivost“, da so nekateri pripravljeni plačati začetni strošek, ker še vedno upajo, da bodo na neki točki prišli do tistega „brezplačnega“ dela.
Še niste spoznali pajka? Tudi pajek je lačen in tudi pajek bo planil na nekaj ,kar se mu zdi vabljivo. Preberi več >>

 



Preizkusite NOVO različico sistema Spletnik in nam povejte Ali je urejanje spletne strani lahko sploh še lažje?

Prijavi se na 14 dnevni BREZPLAČNI preizkus tukaj >>

Za kakršnakoli vprašanja smo vam vedno na voljo preko kontaktnega obrazca, e-maila info@spletnik.si ali preko telefona 080 33 39.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*