Home » Izdelava spletnih strani » Tri usodne napake pri grafičnem dizajnu spletne strani, ki odženejo kupca

Tri usodne napake pri grafičnem dizajnu spletne strani, ki odženejo kupca

Obstaja na milijone spletnih strani. Te so lahko osebne, poslovne ali korporativne. Vse skupaj, tvorijo milijonske dnevne obiske, med njimi pa so tudi tiste, ki obiska enostavno nimajo.
Kaj je tisto kar neki spletni strani preprečuje imeti obisk? Tukaj je nekaj stvari, ki jih ljudje sovražijo, ko gre za grafični dizajn spletne strani.

Pisava
Ena od večjih napak, ki jih podjetja delajo, ko gre za grafični dizajn spletne strani, je da se poslužujujejo enake pisave, enake velikosti črk, po možnosti pa se uporabljajo tudi barve, ki enostavno ne pašejo na ozadje grafičnega dizajna. S tem se oči obiskovalca lahko zelo hitro utrudijo, kar pomeni, da bo ta verjetno raje odšel na neko drugo spletno stran.

Odstavki
Druga napaka je ta, da nekatera podjetja na svoji spletni strani svojo ponudbo predstavljajo v dolgih odstavkih. Nihče, ki si želi imeti informacije zelo hitro, ne bo bral dolgih odstavkov! Namesto dolgih odstavkov uporabite kratke, vključite pa tudi naslove, podnaslove, odebeljene besede, ipd. Če je vsebina res dolga, pa je priporočljivo uporabljati tudi sidra.

Mrzlično iskanje informacij
Še en napaka, ki jo podjetja rada delajo, ko gre za grafični dizajn spletne strani, je da sicer na prvi strani izpostavijo glavno tematiko, vendar pa se do nje lahko pride le s potrpljenjem in raziskovalno žilico, saj se glavna informacija „skriva“ šele nekje na peti strani ali pa globoko na dnu, kamor se je potrebno spustiti s pomočjo „vitla“ – kolesca na miški. Vsak prednastavljen grafični dizajn vsebuje tudi razne navigacijske menije, ki se jih da lepo izkoristiti za prikaz celotne vsebine na spletni strani, povprečni obiskovalec pa je tako ali tako navajen pogledati najprej na navigacijski meni in šele potem si vzame čas, za nadaljne raziskovanje, če ga ponudba res že tako zanima. V nasprotnem, bo zopet raje odšel drugam.


Ko izdelujete, prenavljate ali osvežujete spletno stran, si zapomnite napake, zaradi katerih obiskovalci zelo hitro zaprejo spletno stran, na kateri se nahajajo. Je že res, da je vsebina spletne strani Kralj spletne strani, a vseeno se morata tako vsebina, kot tudi grafični dizajn ujemati eden z drugim, saj edino tako obiskovalec ve, da se je nekdo resno potrudil za spletno stran, kar pa se odraža tudi pri dojemanju resnosti ponudbe. To pa je tudi namen on-line poslovanja.

Oglejte si primere grafičnih dizajnov spletnih strani, ki poleg tega da so vabljivi, podjetjem omogočajo tudi različne stile pisav, več vrst navigacijskih menijev, upoštevajo pa tudi omejitve, ki nekako preprečujejo neveščemu uporabniku, da si ta dobesedno “zapaca” svojo spletno stran.

Če imate glede tega še kakšno vprašanje, nam pišite na kontaktni obrazec, preko e-maila info@spletnik.si ali pa nas pokličite na 080 33 39.

 

2 comments

  1. Zanimo, da ob vsem tem pisanju, že v koreninah izbledi ta članek, če si pogledate stran (oz. prve 3 prispevke) –> kje so tri različne pisave :). Sej razumem, da je copy paste, samo vseeno, je bolje da ste konsistenčni in da udejanite tudi to kar pišete. Dobr članek thou!

  2. Martin, se strinjam z vami.
    Nekako gremo v tej smeri, da so vsaj novejši članki v enaki obliki. WordPressova predloga pač ni orodje Spletnik. :))
    Lp, Uroš

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*