Home » Google oglaševanje » Google AdWords oglaševanje – Konja lahko pripeljete do vode, ni pa nujno, da jo bo hotel piti

Google AdWords oglaševanje – Konja lahko pripeljete do vode, ni pa nujno, da jo bo hotel piti

Če načrtujete, da boste v bližnji prihodnosti oglaševali izdelke ali storitve preko Googlovih AdWords oglasov, kjer plačate le takrat, ko nekdo klikne na vaš oglas, potem je zelo pomembno da veste, na kaj je potrebno biti pozoren pri načrtovanju takšne kampanje.
Recimo da prodajamo stole, na voljo imamo budžet, ki znaša 200 € in trenutno želimo najbolj izpostaviti lesene stole, saj smo začutili, da se povpraševanje povečuje.

Kako bo potencialni kupec prišel do končnega nakupa lesenega stola na vaši spletni strani?


Pravijo, da konja lahko pripeljete do vode, ni pa nujno da bo to vodo tudi pil. Tako je tudi tukaj. Ne glede na to, ali potencialne kupce uspete pripeljati do vaše spletne strani ali do določenega izdelka ali storitve na spletni strani, sploh ni nujno, da ga bodo na koncu tudi kupili. Tukaj se je potrebno odločiti, ali bomo konje zbirali ob vodi, iz katere ne bodo pili, ali pa jih bomo raje že kar takoj privabili tja, kjer je voda čista in kjer bodo poleg tega dobili še seno ali oves.

Četudi je vaš oglas zelo vabljiv in četudi ste pri tem izbrali najbolj relevantne možne ključne besede, ni nujno da bodo potencialni obiskovalci vaše spletne strani tudi dobili to, kar si želijo. Namreč, če spletna stran ne podaja relevantnih informacij oz. potencialnega obiskovalca ne zna navdušiti, potem je glavni srž neučinkovitosti vaše kampanje na vaši spletni strani. S tem tvegate tako investicijo (200 €), kot tudi možnost, da se obiskovalci na nepopolno spletno stran ne bodo nikoli več vrnili. Leseni stol je tukaj v popolnoma drugem planu. Torej, četudi imate zelo kvaliteten izdelek in odlično optimizirano Google AdWords kampanjo, vse to lahko izniči nepopolna, oziroma neučinkovita spletna stran, na katero naj bi prišli kvalificirani kupci. Pa če je še tako lep stol.

Kako izboljšati učinkovitost oglaševalske kampanje na vaši spletni strani?

Samoumevno je, da ko nekdo klikne na oglas, da ga ta preusmeri na prvo stran spletne strani ali spletne trgovine. Toda, kaj če recimo prodajate več vrst stolov in ne samo lesenih, tako kot je to v našem primeru? Obiskovalec, ki je v Google predhodno vpisal ključno besedo „leseni stol“, bo kljub temu, da se je že opredelil (za leseni stol), zopet pred nos dobil ponudbo različnih vrst stolov. V tem primeru bo na spletni strani zopet primoran poiskati rubriko „leseni stoli“. V večini primerov to ne bo problem, bo pa to lahko glavni problem, ko se boste vprašali, kako izboljšati konverzijo kupcev. Zamislite si, da ste v restavraciji, kjer pri prvem natakarju naročate glavno jed. Ta naročilo preda pomočniku, ki pa vas pride še enkrat vprašati, kaj dejansko želite. Ta preda naročilo kuharju, ki pa ni povsem prepričan in zato tudi on pride vprašati, kako točno želite imeti popečen zrezek. Sicer banalen primer, ampak dobili boste občutek, da si s prvim in drugim natakarjem niste mogli kaj prida pomagati in da bi bilo najbolje, da bi kar takoj odšli v kuhinjo in naročili jed kar pri kuharju.

Tudi tukaj je tako. Oglas, ki ga je potencialni kupec našel po ključni besedi „leseni stoli“, bi dejansko moral obiskovalca pripeljati na podstran, kjer so predstavljeni samo leseni stoli. Če bi nekdo iskal železne stole s tremi nogami, pa bi ga oglas moral pripeljati na podstran z železnimi stoli. Četudi sta ti dve podstrani del ene in iste ponudbe, ki jo predstavljate na spletni strani, sta lahko tudi samostojen del, oziroma spletna stran v spletni strani.

Na ta način dobesedno skrajšate pot, po kateri naj bi kvalificirani kupec najhitreje prišel do čimvečih informacij in se tako odločil za končni nakup. Priporočam, obrazec za naročilo se mora nahajati na isti podstrani ali pa največ en klik stran.

Kako bi izgledala najkrajša in najbolj učinkovita pot do končnega nakupa (od vpisa ključne besede v Google, do končnega naročila)?

Recimo da pod ključno besedo „leseni stoli“ na Googlu (na desni strani) objavimo oglas:
Udobni leseni stoli.

Visoka kvaliteta, za zelo nizko ceno!“
.

Oglas se navezuje na podstran, kjer so predstavljeni samo leseni stoli. Na tej podstrani najdemo tudi povezave do ostale ponudbe, a ker bo obiskovalca v večini zanimal predvsem lesen stol, mora imeti na voljo tudi hitra dejstva in kratke opise prednosti teh stolov. Na vidnem polju mora biti izpostavljen tudi cenik, kontakt in način kako najhitreje do izbranega lesenega stola. Kakorkoli, najbolj pomembno je, da se na tej strani potencialni kupec, ki na podstran leseni stoli pride preko oglasa, informira predvsem o tem, kako najhitreje do trenutka, ko bo končno sedel v njem. In najhitrejša pot do tega je, da odda naročilo ali povpraševanje, preko obrazca ali kar preko telefona. Če preračunamo število klikov, ki bi bili potrebni, da nekdo, ki je že odločen kupiti lesen stol, pride do končnega naročila preko obrazca za naročilo, v našem primeru ugotovimo, da kupec najprej vpiše ključno besedo v Google, klikne na oglas (ki ga preusmeri na stran leseni stoli) in nato samo še na naročilo ter oddajo povpraševanja. Trije kliki torej!

Če oglas obiskovalca preusmeri na prvo stran, od koder je potrebno priti še na podstran z lesenimi stoli, se lahko število klikov temu primerno podvoji. Saj veste, vedno lahko še nekaj drugega privleče našo pozornost in na koncu nevede odidemo s strani, kjer pa smo mogoče že želeli nekaj kupiti.

Če grem tukaj še malo dlje, recimo da od 1000 potencialnih kupcev, ki pridejo na podstran „Leseni stoli“, preko treh klikov uspemo prodati 50 stolov (5 % konverzija) in poleg tega upoštevamo dejstvo, da z vsakim odvečnim klikom izgubimo recimo 5 odstotkov kupcev.
V primeru, da se bo število klikov do naročila podvojilo in če bo oglas na Googlu potencialnega obiskovalca, preusmeril na prvo stran, odkoder mora priti do lesenih stolov, potem dodajmo še kakšnih 20-30 odstotkov takšnih, ki jih bo od končnega nakupa odvrnila nepreglednost in preveč porabljenega časa.

V tem drugem primeru, ne bi prodali 50 stolov, temveč bi jih prodali veliko manj!

Naj vas spomnim, ti ki pridejo na vašo spletno stran preko Google AdWords oglasa, so kvalificirani kupci in že vedo, da hočejo opraviti končni nakup. Dejstvo je, da se obiskovalci, ki pridejo preko takšnega oglasa, razlikujejo od obiskovalcev, ki na vašo spletno stran pridejo po „naravni“ poti. Zakup ključnih besed preko Google AdWords oglasov, vas stane toliko, kolikor preko njih dobite obiskovalcev. Tovrstni obiskovalci so torej dražji od tistih „naravnih“, za katere se je potrebno potruditi pri optimizaciji spletne strani za iskalnike.

V vsakem primeru, pri upravljanju z Google AdWords kampanjo, dobite na vpogled tudi statistiko (spodnja slika), po kateri lahko zelo hitro določite ali so ključne besede in oglasi tisti, ki na vašo spletno stran ne pripeljejo pravih kupcev, ali je spletna stran kriva, da pravi potencialni kupci ne oddajo svojega naročila, v katerega so bili prepričani še pred prvim klikom.

Statistika obiska in uspešnosti posamezne ključne besede

Kakorkoli, če ne poskusite, ne boste vedeli kaj je bolje za vašo spletno stran. Zapomnite si, da jo vi gledate z drugimi očmi, kot pa vaš potencialni kupec.

Veliko uspeha!

Če imate vprašanje, ali pa želite izvedeti več o oglaševanju na Googlu in optimizaciji spletne strani za iskalnike, potem nas lahko vedno kontaktirate preko kontaktnega obrazca, e-maila info@spletnik.si ali nas pokličete preko telefona 080 33 39.

Zanimive povezave:

PovečajObisk.si

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*