Home » Google oglaševanje » Kako veste, ali je vaš konkurent pred vami ali za vami?

Kako veste, ali je vaš konkurent pred vami ali za vami?

Spletnih strani in spletnih trgovin na spletu, takšnih ali drugačnih, se je danes nabralo že preko 70 milijonov! Vseh registriranih domen pa je že kar 170 milijonov. To pomeni, da ima spletno stran že skoraj vsak 100. zemljan. Če pa se omejim na Slovenijo, je po podatkih RIS-a, v januarju 2009, v Sloveniji bilo registriranih že preko 100.000 aktivnih domen. To pomeni, da ima svojo domeno že vsak 20. Slovenec. Kakorkoli, konkurenca podjetij na spletu je tudi pri nas vse večja in večja in neizbežno je dejstvo, da bo vse več podjetij začelo, še več vlagati v svoje spletne strani.

Ali je bolje imeti lepo zdizajnirano spletno stran za katero plačate preko 1500 € in jo je težje urejati in osveževati, ali enostavno spletno stran ali spletno trgovino, za katero plačate tudi že samo 200 € in zraven dobite še enostaven urejavalnik vsebin, ki poleg tega, da olajša osveževanje vsebin, znatno pripomore tudi k sami optimizaciji spletne strani za iskalnike?
Katera spletna stran je lahko bolj učinkovita, katera lahko dosega boljše rezultate?

Je že res, da se mora spletna stran prilagoditi imidžu ali vsaj uradni tipografiji podjetja (logotip, pisava, barve), vendar je potrebno misliti tudi na to, da ko vas nekdo najde na Googlu, takrat ne vidi ali je vaša spletna stran zelene ali sive barve. Vidi le to, kar piše na izpisanemu rezultatu, ko je tam iskal preko neke določene ključne besede. Če vas seveda sploh najde na prvi, drugi ali vsaj tretji strani. Ko se govori o AdWords oglasih, ki se pojavijo na desni, pa je to še posebej važno, saj takrat pravi izbor ključnih besed pride še najbolj do izraza.

Če za trenutek poosebimo spletno stran in si predstavljamo, da dve konkurenčni podjetji s svojimi spletnimi stranmi tekmujeta za čim višjo uvrstitev v Googlu. Recimo, da je „dirka“ za prvo mesto tako kot maraton. Pri dirki je pomembno, da poznate vmesne čase, saj edino tako do konca dirke še lahko kaj spremenite. Tako kot pri smučanju, če ga gledate. Če ne bi bilo vmesnih časov, bi marsikdo na koncu bil presenečen nad razliko, ki se je ustvarila, nezavedujoč se hitrosti svoje konkurence.  „Vmesni časi“ so zelo pomembni tudi pri tekmi dveh ali več spletnih strani na Googlu. Če namreč poznate trenutno uvrstitev spletne strani po določenih ključnih besedah in redno spremljate gibanje (če stran pada ali se uvršča vedno višje), bo to zagotovo povod, da boste odreagirali v pravem času in nekaj spremenili, da se bo ta uvrstitev še izboljšala. Če ne veste, kam se vaša spletna stran ali trgovina uvršča v Googlu, potem zagotovo ne veste niti, kje se nahajate glede na vašo konkurenco. Kar ne veste, baje ne boli!

V vsakem primeru, uvrstitev katerekoli spletne strani, lahko sedaj tudi redno preverjate.
Za ta namen smo izdelali orodje za preverjanje uvrstitve v naših servisnih straneh. Če ste že naš naročnik, se z vašim uporabniškim imenom in geslom prijavite v svoje servisne strani in izberite rubriko „Internetni marketing > Uvrščanje ključnih besed“, ki senahaja v levem stolpcu.

Če še niste naš naročnik, pa si brezplačni preizkusni račun lahko odprete preko spletne strani PovečajObisk.si, in sicer tukaj
Vpišite ključne besede, po katerih naj bi se uvrščala vaša spletna stran in sistem bo izračunal, kje se ta nahaja v iskalnikih Google in Najdi.si in ji tako določil realno pozicijo.
Preverjate lahko uvrstitev za 20 ključnih besed hkrati, kar pomeni da boste takoj videli ali vaša spletna stran pada ali pa raste glede na iskanje po različnih ključnih besedah. Statistiko lahko spremljate vsak dan!

screenshot-196

Kaj so še prednosti monitorja za preverjanje uvrščanja ključnih besed?

  • Spremljanje uvrščanja glede na konkurenco,
  • preverjanje za več ključnih besed hkrati (do 20),
  • takojšen zakup obetajoče ključne besede ali optimizacija spletne strani po tej besedi,
  • kje točno se vaša spletna stran nahaja na Googlu in Najdi.si,
  • ipd.


V vsakem primeru, je brezplačno orodje (monitor) za preverjanje uvrstitev spletne strani po ključni besedi, zelo dobrodošla rešitev za podjetja, ki jim ni vseeno za uvrstitev svoje spletne strani ali spletne trgovine.


Želite preveriti uvrstitev vaše spletne strani takoj?

Spletnik naročniki kliknite tukaj in vpišite vaše uporabniško ime in geslo, ki ste ga koristili do sedaj.
Ostali spletni obiskovalci, kliknite tukaj in se najprej brezplačno registrirajte.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*