Home » Izdelava spletnih strani » Optimizacija strani » Kako oceniti ali ima vaš posel potencial ali ne. Ali se spletna stran sploh lahko uvrsti visoko v iskalnikih?

Kako oceniti ali ima vaš posel potencial ali ne. Ali se spletna stran sploh lahko uvrsti visoko v iskalnikih?

Prejšnji teden sem vam prestavil novo brezplačno orodje za preverjanje uvrstitve spletne strani po določenih ključnih besedah, ki se imenuje Spletnik monitor ključnih besed. Danes vam bom povedal, kako ga uporabiti vaši spletni strani in vašemu podjetju v prid. Tokrat je ta članek namenjen čisto vsem, ki načrtujejo spletno stran, ki že imajo spletno stran in tistim, ki imajo spletno stran in z njo že uspešno služijo denar.

Spletne strani med seboj ločujemo ali glede na njihov namen, ali glede na njihovo funkcionalnost, uporabnost. Sedaj so v ospredju spletne skupnosti, katerih namen je trženje oglasnega prostora, potem so tukaj spletne strani, ki predstavljajo zgolj znamko ali nek kontakt (vizitko), poznamo pa seveda tudi spletne strani, ki prodajajo izdelke ali storitve. Te so seveda najpogostejše.
Prvim ni potrebno skrbeti za optimizacijo za iskalnike, drugim in tretjim se tako ali tako ta ne izplača, medtem ko spletne strani, ki prodajajo izdelke ali storitve, enostavno nimajo druge izbire.
Nekatere spletne strani se odpirajo počasi, druge hitro, medtem ko se tretje sploh nočejo.
Veliko je torej različnih spletnih strani z različnimi informacijami in povsem drugačnimi cilji. Veliko pa je tudi dejavnikov, ki tako ali drugače določajo, katera spletna stran je učinkovita in katera ni.

Med prvimi je seveda izbira prave ključne besede.
Na začetku, ko se spletna stran izdela, se dokler se ne uvrsti v iskalnike, niti ne ve, kako dobro je optimizirana za čimboljšo uvrstitev na Googlu. Šele po nekaj mesecih se da videti ali je sposobna visoke uvrstitve ali ne. V skladu s tem se povečuje posel, ali pa ga ni od nikoder.
Kako boste vedeli, ali je vaša spletna stran dobro pozicionirana ali ne in ali se bo kdaj za določeno ključno besedo le uvrstila na 1. stran v iskalniku Google?

Pri optimizaciji moramo biti pazljivi na izbor prave oblike ključne besede.
Kaj mislite, koliko ljudi išče vaše izdelke ali storitve preko vaših ključnih besed?
Po statistiki, ki jo vodimo preko Google kampanj naših naročnikov, bodo npr. ljudje, ki si želijo kupiti sedežno garnituro, v 79 odstotkih v iskalnik vpisalo „sedežne garniture“, ostalih 21 odstotkov pa „sedežna garnitura“. Če je vse skupaj 10.000 kupcev, jih bomo z dobro optimizirano spletno stranjo, po ključni besedi „sedežne garniture“, dosegli malo manj kot 8.000, kar je veliko več kot v drugem primeru. Po drugi strani bo veliko več ljudi v iskalnik vpisalo „stol“, namesto „stoli“, ko bodo pač iskali tovrstno pohištvo. Zelo malo pa jih bo vpisalo „kuhinjski stoli“, ali npr. „stole“.
Zanimivo, vendar življenjsko pomembni podatki.
Stvar je v tem, da moramo vedeti, po katerih ključnih besedah se nam sploh izplača optimizirati spletno stran in po katerih ne. Nekdo bo veliko vložil v pisanje člankov in osveževanje spletne strani, na koncu pa bo nažalost ugotovil, da ključna beseda ni bila prava ali pa v pravi obliki in zato ni prodal še več.

Če bi vsi imeli na voljo takšne podatke, ki povedo katera oblika ključne besede bi bila najbolj primerna in katere ključne besede ne, bi bila konkurenca povsem drugačna. Tako pa še vedno ostaja veliko takšnih, ki jih to niti ne zanima in so spletno stran izdelali, ker pač morajo.

Spremljajte konkurenco!
Pred dvemi tedni sem v članku pisal, kako lahko spremljate konkurente in glede na njihove rezultate reagirate v pravem času. Pri tem sem izpostavil Spletnik Monitor ključnih besed.
Če ste ga že preizkusili, v servisnih straneh verjetno že spremljate uvrstitev vaše spletne strani po ključnih besedah na dnevni osnovi, vsak ponedeljek pa boste o premikih (rast, padanje) v iskalnikih Google in Najdi.si, prejeli tudi poročilo.

S Spletnik Monitorjem ključnih besed lahko pridete do tega, da točno veste po katerih ključnih besedah se vam izplača optimizirati in po katerih ne.

Kaj narediti s ključnimi besedami, po katerih se nikoli ne boste uvrstili na 1. stran v iskalnikih.
Za vsako dejavnost, ali je to prodaja izdelkov ali storitev, obstaja veliko ključnih besed. Če nekdo prodaja mize, bodo to: mize, miza, lesene mize, lesena miza, mizo, kovinska miza, kovinske mize, itd….besede bi lahko naštevali do jutri. Če bi vedeli, kako ljudje iščejo po teh ključnih besedah, bi tudi lahko vedeli, katero besedo favorizirati glede na konkurente.

Kakorkoli, najbolj relevanten podatek vam lahko ponudi le preizkusna oglasna kampanja preko google AdWords oglasov. Pri tem ne gledam samo iz prodajnega vidika, temveč z vidika vaše spletne strani.

Pri skoraj vsakemu drugem naročniku PovečajObisk.si kampanje, je pred začetkom potrebno preurediti spletno stran, da je ta sploh sposobna sprejemati obisk in ga konvertirati v kupce.
Skozi kampanjo ponavadi ugotovimo, katere ključne besede so največkrat vpisane v iskalnik in po katerih ključnih besedah bi se spletna stran lahko, kot optimizirana za iskalnike, uvrščala visoko.
Poleg tega je oglasna kampanja pokazatelj, kako po istih ključnih besedah oglašuje konkurenca. Kar pa je na koncu koncev še najbolj pomembno.

Kakorkoli, preizkusite Spletnik Monitor ključnih besed in na podlagi tega, ocenite ali je vaša spletna stran po določenih ključnih besedah dobro optimizirana za iskalnike ali ne. Takoj boste videli kje se nahajate. Uvrstitve je potrebno spremljati kakšen teden ali dva in takoj boste spoznali katere ključne besede so godne za „naravno“ uvrstitev v Googlu in katere za zakup.

Imejte v mislih, da se pri PovečajObisk.si kampanji lahko na prvo stran v Googlu uvrstite tudi za več kot 100 ključnih besed!
Če ne drugega, zagotovo boste vedeli ali je vaša spletna stran učinkovita pri prodaji ali ne.


Za brezplačni preizkus Spletnik Monitorja ključnih besed,
s katerim vidite kako je vaša spletna stran uvrščena v iskalnikih Google in Najdi.si, kliknite tukaj >>

Za brezplačni preizkus sistema Spletnik za izdelavo ali urejanje spletnih strani, kliknite tukaj >>

Če imate glede tega kakršnakoli vprašanja, smo vam vedno na voljo preko kontaktnega obrazca, e-maila info@spletnik.si ali telefona 080 33 39.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*