Home » Google oglaševanje » Kako z oglaševanjem doseči čimveč potencialnih kupcev in pri tem prihraniti?

Kako z oglaševanjem doseči čimveč potencialnih kupcev in pri tem prihraniti?

Kot lastnik ali lastnica podjetja se zagotovo zavedate, da obstaja veliko opcij za trošenje denarja. Fiksni stroški so ponavadi najemnina za pisarno, pisarniški material, telefon in internet, medtem ko naj bi oglaševanje pravtako bilo del tega “stroškovnega kolača”.

Obstajajo različne vrste oglaševanja. Oglas lahko postavite v časopis. Izdelate lahko letake in plakate, ki jih podelite in obesite tam, kjer se ponavadi sprehja veliko ljudi. Najamete lahko tudi jumbo plakat ob cesti, izdelate televizijsko reklamo ali pa svoje vizitke enostavno pustite na šanku v kakšnem baru, kjer veste da se zbirajo vaši potencialni kupci. Cilj oglaševanja je, o svoji ponudbi informirati čimveč ljudi.

Zgoraj omenjene strategije, so delovale in še vedno delujejo pri mnogih podjetnikih, toda kaj če bi oglas, na dnevni osnovi (gledano v Sloveniji), lahko dosegel tudi do 10.000 ljudi na dan? Sedaj boste rekli, pa saj televizijske reklame dosegajo takšno število….toda, ali si lahko privoščite televizijsko reklamo? In kaj če ravno takrat televizijo gledajo predvsem tisti, ki jih vaša ponudba ne zanima? Najboljši termin ima namreč rezervirano drugo podjetje, vam pa je vseeno pomembno, da se storitve oglašujejo zdaj, v tem trenutku?
Kakorkoli, 10.000 se zdi veliko število, toda ne nemogoče z vidika spletnega marketinga!

Za oglaševanje s pomočjo spletne strani obstajajo različne poti. Če spletne strani še nimate, si jo lahko ali izdelate sami, ali pa vam pri tem pomaga strokovnjak. To je šele prvi korak. Nato lahko zakupite ključne besede na Googlu, glede na katere se nato iskalcem prikazujejo vaši oglasi. Enako lahko storite na spletni skupnosti Facebook, MySpace ali recimo Netlog. Predtem je pač potrebno dobro definirati, kje se dejansko nahaja največ takšne populacije, za katero veste, da jih bo vaša ponudba zanimala. Facebook, Netlog in MySpace pri nas uporablja že skoraj pol milijona uporabnikov interneta, medtem ko na Googlu iščejo vsi!

V odvisnosti možnosti oglaševanja spletne strani, ki jo boste izbrali, boste porabili od enega do nekaj tisoč evrov vašega oglaševalskega budžeta.
Ko boste torej raziskovali, kaj je bolje za vaš posel, se prepričajte, da ste v obzir vzeli predvsem vašo potencialno skupino kupcev. Namreč, današnje oblike oglaševanja se več ali manj osredotočajo samo še na t.i. ciljano oglaševanje.

Kakorkoli, v današnjem času podjetja zelo rada režejo budžet ravno pri kadrovanju in oglaševanju. Zakaj ne bi oglaševali in plačali le takrat, ko na vašo spletno stran pride kvalificirani kupec in si tako zmanjšali stroške oglaševanja ter s tem morda omogočili novo delovno mesto?
Ste razmišljali, da bi z oglaševanjem lahko tudi prihranili oz. zaslužili?
Če imate spletno stran ali spletno trgovino in tega še niste poskusili, potem tega tudi ne boste nikoli vedeli!

Pri izvajanju oglaševanja s pomočjo zakupa ključnih besed na Googlu, se pri storitvi PovečajObisk.si ponavadi za začetek izvaja t.i. “začetna kampanja”, pri kateri šele proti koncu lahko ocenimo: ali je to prava oblika oglaševanja, kako se obnaša konkurenca, kako pogosto ljudje iščejo vaše storitve ali izdelke preko interneta in ali je spletna stran oz. spletna trgovina sploh lahko učinkovita pri takšnem načinu privabljanja spletnih kupcev.
Pri dosedanjem izvajanju oglaševalskih kampanj na Googlu, smo prišli tudi do zelo pomembnih podatkov. Namreč skoraj 50% spletnih strani sploh ni godno za oglaševanje. To pomeni, da sama struktura spletne strani ali razporeditev elementov, ni nastavljena tako, da bi pot od oglasa do končnega naročila bila čimkrajša oz. najbolj učinkovita. Šele po začetni kampanji se torej ve, kaj je tisto kar je potrebno spremeniti.

V naslednjem tednu, bomo na to temo izpostavili nekaj primerov naših naročnikov, ki jih bomo objavili na spletni istrani PovečajObisk.si. Za okušino naj vam povem, da je naš naročnik, ki v najem oddaja svoj vozni park kombijev, že bil primoran nabaviti novo vozilo. Namreč za borih 150€ kolikor jih je namenil “začetni kampanji”, je na spletno stran pridobil preko 700 obiskovalcev in na dnevni bazi prejel preko 20 naročil!?!
Da ne govorimo o tem, da je bil to edini njegov strošek. Takih primerov je veliko, torej se očitno izplača poizkusiti!

Želite o tem izvedeti še kaj več? Izračunajte si, koliko kupcev lahko na spletno stran (za isti strošek) privabite vi ali pa nas na to temo kontaktirajte preko kontaktnega obrazca, e-maila info@spletnik.si ali pokličite preko telefona 080 33 39.

Škoda bi bilo, če bi to pred vami že naredila vaša konkurenca!

Veliko uspeha vam želim!

Uroš Bogdanović
Vodja Spletnik marketinga

E-priročnik: Google AdWords za začetnike

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*