Home » Izdelava spletnih strani » Slike v tekstu vs Galerija slik

Slike v tekstu vs Galerija slik

Veliko je bilo že napisanega o tem, kakšen vpliv imajo slike na izgled vaše spletne strani in kako vpliva slikovna predstavitev vaših storitev ali izdelkov na obiskovalca vaše spletne strani. Zato je kar na mestu, če rečem, da se prav vsi strinjamo, da slike prav gotovo sodijo na spletno stran. Vendar pa se ob dilemi, kakšna naj bo vsebina slik in kako jih optimizirati, pogosto pojavlja še vprašanje, v kakšnem kontekstu naj slike prikažemo. Ponavadi imamo dve možnosti :

1.slike se pojavljajo tu in tam med samim besedilom;
2.slike naložimo kot galerijo slik.

Najprej si pri vsaki možnosti oglejmo prednosti in slabosti.
Če slike nalagamo postopoma med tekstom, lahko dejansko vsakemu stavku dodamo grafično podobo in sam tekst ne bo tako suhoparen. Poleg tega je to priporočljivo takrat, kadar nam slike ne predstavijo naše storitve dovolj podrobno, tako da moramo storitev ali izdelek na sliki še malce »obrazložiti«. Skratka, za prvo možnost se bom odločili takrat, kadar nam slik primanjkuje. Problemi se pojavijo pri samem pozicioniranju slike na spletni strani, kajti zamiki slike in razmiki med besedilom in sliko nam lahko dostikrat povzročajo nemalo problemov. Poleg tega pa se slika ob pritisku na gumb ne bo povečala, tako da moramo poleg vsega paziti še na to, da bo slika dobro vidna, a hkrati tako majhna, da ne bo prevladala nad besedilom.
Galerija slik ima prednost v tem, da nam ponuja veliko več manevrskega prostora glede velikosti, animacij in postavitve. Kako lahko z našim orodjem za urejanje spletnih strani na enostaven način na vašo spletno stran dodate elegantno galerijo slik, si lahko ogledate tukaj (http://spletnik.si/tutoriali/galerije_slike.html). Galerija slik je vsekakor primernejša za večje število slik (npr. več kot 10 za eno storitev ali izdelek), kajti poleg smotrne izrabe prostora na spletni strani, pri dodajanju galerije slik lahko naložite več slik hkrati in vam torej ni potrebno vsako sliko posebej iskati na vašem osebnem računalniku in jo nalagati na spletno stran. Slaba stran vsega tega pa je, da so slike odmaknjene od teksta, saj se besedilo in slike ne morejo oblivati ali prekrivati, tako da so za galerijo slik bolj primerne tiste slike, ki globalno opisujejo vašo storitev. Za predstavitev izdelkov dodajanje galerije slik NI priporočljivo.
Poglejmo si nekaj primerov:

  • Na vaši spletni strani imate podstran, kjer opisujete vaše podjetje in imate na razpolago dve do tri slike vaših poslovnih prostorov. Na tem mestu bi se odločil za slike med besedilom.
  • Imate podjetje, ki se ukvarja z nepremičninsko dejavnostjo. Prava izbira tukaj bi bila – zgoraj besedilo in pod njim manjša galerije slik za vsako stanovanje ali hišo posebej.
  • ukvarjate se z organizacijo porok. Na tem mestu bi svetoval opis storitev na posameznih straneh in posebej podstran z galerijami slik z vaših preteklih dogodkov.


Upam, da sem vam pri načrtovanju dodajanja slik na vašo spletno stran, pri izbiri, kje in kako boste dodajali slike, vsaj malo olajšal odločitev.
Zgoraj sem omenil, da slike med tekstom brez dodatne kode nimajo efektov. No, malce sem se zlagal. Za vas sem izdelal kratek vodič, kako vaši sliki dodate prav poseben efekt pri povečavi.
Oglejte si postopek. http://spletnik.si/tutoriali/riki_in_nasveti__kako_dodati_eleganten_efekt_pove.html

Bodite z mano tudi naslednji teden, ko vam bom govoril o pomembnosti avtomatskega odzivanja na poslano elektronsko pošto s strani obiskovalcev vaše spletne strani!

Veliko uspeha vam želim!

Žiga Macedoni, Urednik spletnih strani

Si želite ogledati še več video in tekstovnih vodičev?
Želite sistem Spletnik preizkusiti BREZPLAČNO?

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*