Home » Izdelava spletnih strani » Spletna stran, ki prodaja! – 5 vprašanj, ki se jih morate vprašati, preden začnete postavljati vašo spletno stran.

Spletna stran, ki prodaja! – 5 vprašanj, ki se jih morate vprašati, preden začnete postavljati vašo spletno stran.

Kaj lahko pravzaprav naredite, da se prepričate, da vaša spletna stran ni ena tistih, ki se pojavljajo na spletu samo zato, ker njihovi lastniki mislijo, da je to moderno in ker živijo v iluziji, da jih kdo opazi? Verjetno se vam ni niti sanjalo, da je takšnih in drugačnih spletnih strani, ki samo zapolnjujejo statistiko iskalnikov na celotnem spletu skoraj 90%!
Se vam zdi vredno nameniti 5min časa, da ugotovite kako je možno ustvariti spletno stran, ki se uvršča višje v iskalnikih in postane boljša od spletnih strani vaših konkurentov? No pa poglejmo…
Eden od pomembnih dejavnikov, ki jih pogosto spregledamo pri ustvarjanju spletne strani je, da imamo edinstveno prodajno točko ali točke, ki jih imenujemo edinstvena prodajna ponudba.

Edinstvena prodajna ponudba
Kaj je edinstvena prodajna ponudba? To pomeni, da svojemu občinstvu ponudite nekaj, česar še nimajo. To naj bi namreč pomagalo novim idejam priti na plan. Skoraj prepričan sem, da tip spletne strani, kakršno želite ustvariti, že obstaja. Raziščite svojo dejavnost na spletu in našli boste enako ali podobno vrsto spletne strani. In kako potem ustvariti tako, ki bo izstopala? Ni enostavno, a je izvedljivo.

Kako najdemo edinstveno prodajno točko?
Prvi korak je torej spoznavanje, da spletne strani z vašim glasom, izkušnjami in znanjem ne obstajajo. To pa zato, ker nihče nima takšnega uma ali glasu kot vi. Seveda so bile verjetno podobne zamisli že realizirane, a nobena z vašim videnjem ali izkušnjami. Potem ko boste zgradili svojo spletno stran iz vašega edinstvenega zornega kota, bo to tisto, kar jo bo naredilo drugačno od drugih spletnih strani in omogočilo, da se vaša edinstvena prodajna pozicija še naprej razvije. Ponovno, nihče ni izkusil vašega življenja na način kot ste ga vi in tu je vaša edinstvena prodajna točka; najbolj pomemben del vaše sestavljenke.
Vaša spletna stran bo brez edinstvene prodajne točke videti enaka ali podobna tisočerim drugim. Koncept edinstvene prodajne točke je v zgodnjih 40ih prejšnjega stoletja ustvaril Rosser Reeves, ki je verjel, da je treba kupcu ponuditi razlog več, da ga prepriča, da je izdelek boljši od konkurence.

Google ali Najdi.si?
Ta filozofija je še danes v uporabi in verjetno tudi vedno bo. Dober primer sta Google.si in Najdi.si; dva najmočnejša iskalnika na slovenskem spletnem območju (čeravno ju direktno med seboj niti ne moremo primerjati, saj je Google globalni iskalnik s povsem drugačno filozofijo in strateško usmeritivjo kot Najdi.si, a to je že druga zgodba o kateri smo tudi že pisali na našem blogu). Google želi v ospredje postavljati uporabnika interneta s tem ko ga skuša na nek način usmeriti in izobraziti – mu ponuditi »možnost« s končnim ciljem ustvariti relevantne in kvalitetne zadetke. Z inovativnim pristopom in nenehnim dodajanjem raznoraznih novosti želi ustvariti cikel, ki prinaša obojestranske koristi, medtem ko drugi iskalnik stavi predvsem na filozofijo, ki je kratkoročne narave »dokler bo šlo«. Eno izmed osnovnih pravil, ki si jih je vredno zapomniti preden vstopimo v svet interneta je: »nikoli ne podcenjuj uporabnikov interneta«. Torej, verjetno odgovor na vprašanje o tem kateri iskalnih je bolj relevanten ni preveč vreden razmisleka.


Dandanes je trg nasičen. Zakaj naj bi izbral vašo spletno stran raje kot spletno stran vašega konkurenta, ki prodaja popolnoma enak izdelek? Podajte mi en dober razlog in kupil ga bom. Ni vedno cena tista, ki je odločilna. Je tudi prikladnost, skrb in dobra usluga – vse to pomeni veliko.
Radi bi ponudili več svojim obiskovalcem kot konkurenca. Zato ne ponujajte zgolj izdelka, ponudite jim tudi ekspertizo s kreativnimi informacijami, ki jih lahko uporabijo za boljši užitek tistega, kar od vas kupijo; temu naj vedno sledi e-mail, da se prepričate, če so zadovoljni z izdelkom. Mogoče menite, da jim je vseeno, jaz pa verjamem, da jim ni.

In kočno! 5  vprašanj, ki se jih morate vprašati pri iskanju vaše edinstvene prodajne točke:

1. O čem bi lahko pisali vsak dan, pa vas ne bi dolgočasilo?
2. Ali je tema vaše spletne strani tržno zanimiva? Če ne, jo ne postavljajte. Za svojo spletno stran boste potrebovali obiskovalce/kupce.
3. V čem bo vaša spletna stran drugačna od ostalih – v storitvah, informacijah, popustih – kupi eno, dobiš drugo zastonj?
4. Ali lahko svojim obiskovalcem ponudite servis ali zgolj znanje? Tudi informacijski produkti se dobro prodajajo.
5. Kdo bodo vaši kupci? Moški, stari 22-30, ženske, stare 18-40? Pomembno je!

Raziščite trg in ugotovite trende!
Pobrskajte malo po Googlu in ugotovite kaj je popularno. Najdite trg ali nišo, kjer želite prodajati najprej. Šele nato ponudite izdelek. Možno je, da izdelek že obstaja, če ne, boste obogateli. Bistveno je vedno ponuditi ugodnosti, ki bodo kupcem omogočili boljše življenje. To vas bo spravilo na pravo pot. Ko bo končno vaša spletna stran postavljena, naj bi se ta razlikovala od drugih, podobnim vaši, zaradi vašega značaja.

Sledi ponovitev vsega, kar sem z vami ravnokar delil.

1 .Določite  namen postavitve vaše spletne strani, da s tem določite tudi ciljno obiskovalce.
2. Spoznajte  svojo storitev/produkt ali nišo, razen če imate namen najeti nekoga, ki bo to storil za vas. Potrebovali boste veliko znanja o svoji temi
3. Dodajte ključne besede k področnemu imenu, Meta tage, naslov, tematske vrstice, naslov strani in vsako stran, ki jo napišete.
4. Vedno dodajajte dobro vsebino, vedno večkrat dodajajte dragoceno vsebino, vedno večkrat dodajajte čudovito vsebino.
5. Potem ko ste ustvarili spletno stran z dobro vsebino, uporabite Google Adwords oglaševanje (storitev zakupa ključnih besed na Googlu), da speljete promet direktno na svojo spletno stran, raziščete povpraševanje na trgu in ugotovite ali je vaša spletna stran ali spletna trgovina sploh učinkovita pri pridobivanju potencialnih kupcev.

Naredite si seznam in raziščite vsako vprašanje posebej. Pomembno je, da jih imate čimveč, saj boste le tako najprej prišli do stvari, o katerih drugače ne bi niti razmišljali.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*