Home » Izdelava spletnih strani » Kaj je za čim hitrejšo izdelavo spletne strani najpomembneje?

Kaj je za čim hitrejšo izdelavo spletne strani najpomembneje?

Ko se odločite za izdelavo spletne strani, nujno tudi pomislite, v kolikšnem času bo le-ta narejena, saj vsak dan šteje, še posebej pa to velja za podjetništvo, kjer vsak dan od ideje do realizacije določenega projekta predstavlja oportunitetni strošek. Za tega pa seveda želimo, da je čim manjši. In kaj lahko ob izdelavi spletne strani storimo sami, da bo ta narejena v čim krajšem času in na čim višjem kvalitativnem nivoju? Podal bom nekaj pomembnih napotkov, ki lahko odločilno pripomorejo k skrajšanju časa izdelave spletne strani.

Kakšne informacije želimo s stranjo podajati?
Pred samo pripravo vsebin za spletno stran je zelo pomembno, da razčistimo, kaj želimo s spletno stranjo doseči. Najverjetneje je to čim bolje približati naše storitve potencialnim kupcem in ob enem prejeti njihovo povpraševanje. Zato je pomembno, da najprej temeljito razmislimo o ključnih besedah, ki našo spletno stran najbolje opišejo, ob enem pa, da so to besede, po katerih bi v iskalniku iskali storitev, ki jo sami ponujate. Teh nekaj ključnih besed si zapišemo in jih ob nadaljnji pripravi vsebin večkrat uporabimo, vendar o tem nekoliko kasneje.


Prav tako je pri vprašanju, kaj želimo s spletno stranjo doseči, pomembno, da jasno definiramo, ali gre za stran, ki bo namenjena končnim uporabnikom, ali za stran, ki prodaja podjetjem, takoimenovana B2B (business-to-business) stran. Razlika je v tem, da pri strani B2C, ki prodaja končnim uporabnikom, lahko bolj igramo na karto vizuelnega podajanja informacij in s tem vizuelnega vodenja obiskovalca po strani. Nasprotno, pa je za B2B stran pomembno, da deluje nekoliko bolj »resno«, in da ponuja resnično vse informacije o vašem produktu ali storitvi.


Priprava vsebin

Pri pripravi vsebin je v grobem pomembno dvoje, in sicer temeljito pripravljena struktura spletnega mesta ter vsebina za vse vsebinske sklope, ki jih bomo na strani objavili.


Pri pripravi strukture je pomebno, da dodobra razdelamo razvejanost vsebin in jih nato smotrno prenesemo v menijsko strukturo. Pripraviti moramo celovito struturo menija – v vseh nivojih. Menijska struktura mora vedno biti natančna, jasna in hkrati enostavna. Pripravimo jo v največ dveh nivojih, kadar pa vsebina zahteva še globljo razdelavo, pa se raje poslužimo povezav s posameznih podstrani.


Naslednja pomembna točka pa je priprava vsebin. Tu moram najprej izpostaviti pomen pravilne rabe zgoraj omenjenih ključnih besed. Izbrane ključne besede namreč v besedilu, ki ga pripravljamo, uporabimo čim večkrat, da je stran googlovemu pajku čim bolj všeč. Najbolje je, da se osredotočimo zgolj na besedo, besedno zvezo ali dve in jo/jih v besedilu uporabljamo tako pogosto, da je vsaka 15. do 20. beseda v besedilu ena izmed izbranih ključnih. Pri prepogosti ali premali rabi ključnih besed je naša stran kaj hitro obsojena na bistveno nižja uvrščanja v iskalnikih.


Za čim hitrejšo izdelavo spletne strani je ključnega pomena, da se menijska struktura in vsebine za spletno stran popolnoma ujamajo, kar pomeni, da so naslovi vsebinskih sklopov enaki kot menijske postavke, oziroma, da je izdelovalcu spletne strani nedvoumno jasno, kam določena vsebina spada.


Na spletno stran je priporočljivo vključiti tudi dovolj slikovnega materiala, da je stran bolj »živa«, da bolj pritegne obiskovalca, za katerega želimo, da čim dlje ostane na naši spletni strani in čim prej odda povpraševanje. Ko pripravljamo slikovno gradivo za stran, je pomembno, da slike, ki jih bomo vključili v vsebino, smiselno poimenujemo, da jih izdelovalec strani lahko pravilno vključi v vsebino. Prav tako je priporočljivo, da slike shranimo v mapah, ki so enako poimenovane kot menijske postavke ali naslovi posameznih sklopov. Slik nikoli ne kopirati v tekstovni dokument (wordov dokument) in jih tam urejati, poimenovati, opisovati… prav tako jih izdelovalcu nikoli ne dajajte v eni skupni mapi.


Dizajn

Ko razmišljamo o izdelavi spletne strani, je za hitro in kvalitetno izvedbo pomebno, da dobro razmislimo bodisi kakšen bo izgled spletne strani in ga temeljito definiramo, bodisi se v primeru »pomanjkanja« smisla za dizajn odločimo, da izdelavo dizajna prepustimo izdelovalcu spletne strani in mu povsem zaupamo. Ravno pri pripravi dizajna je zaupanje dizajnerskemu oddelku ključnega pomena – kadar se odločimo, da bomo sami podali smernice izgleda spletne strani, je pomembno, da le-te izdelamo čim bolj natančno in jih čim jasneje podamo vodji izdelave vaše spletne strani. Zelo priporočljivo je, da si morda tudi kaj skicirate, saj vizuelni prenos ideje zelo pohitri samo izdelavo dizajna; v kolikor pa sami nimate izdelane vizuelne podobe spletne strani, pa je najbolje, da to delo povsem prepustite izdelovalcu spletne strani, kateremu oblikovalec pripravi povsem prilagojen in kar se da učinkovit dizajn.
Vmesna pot v tem pogledu izdelave spletne strani je najslabša – po eni strani se z ogromno popravki nekega dizajna, ki ga izdelovalec spletne strani pripravi, povsem izgubi rdeča nit prvotne oblike, po drugi strani pa ravno oblikovno prilagajanje in popravljanje spletne strani predstavlja največji obseg dela in s tem največ dodatnega časa. Zato je za izgled strani resnično najbolj ključnega pomena zaupanje strokovnjaku, ki dizajn pripravi.


Domena, e-poštni naslovi

Na hitrost izdelave spletne strani lahko vplivate tudi s tem, da že ob začetku veste, na kateri domeni želite stran imeti objavljeno, in da registracijo domene (v kolikor je še nimate) naročite takoj ob sami izdelavi spletne strani. Prav tako si ob tem izberite, katere e-poštne naslove želite na tej domeni imeti odprte. V kolikor izdelovalec spletne strani že ob začetku ve, katere naslove boste za vaše podjetje uporabljali, jih lahko vseskozi vključuje na spletni strani – na strani o podjetju, na kontaktni strani, v kontaktnem obrazcu,
itd. Vsekakor pa je z marketinškega vidika nujno, da podjetje promovirate s poštnimi naslovi na vaši domeni, in da na strani ne objavljate naslovov kot so npr. mojepodjetje@gmail.com ali mojepodjetje@siol.net…


Skratka, podal sem nekaj pomembnih nasvetov, ki lahko izdelavo spletne strani močno pospešijo in izboljšajo njeno kvaliteto. V kolikor se ob pripravi držite vseh navodil, vrjemite, da bo vsak izdelovalec spletne strani z lahkoto opravil svoje delo in vam v zgolj nekaj dneh pripravil spletno stran, ki bo kaj kmalu začela prodajati in skrbeti za vaš ugled.

Za kakršnakoli dodatna vprašanja nas kontaktirajte preko kontaktnega obrazca, e-maila info@spletnik.si ali pokličite preko telefona 080 33 39, ob delavnikih, od 9. do 17. ure.

Želim vam veliko uspeha!

Aljoša Kovačič,
Projektni vodja

Želite sistem Spletnik za izdelavo in urejanje spletnih strani preizkusiti BREZPLAČNO?

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*