Home » Google oglaševanje » Pridobivanje potencialnih kupcev s “Področjem za registrirane uporabnike” na spletni strani.

Pridobivanje potencialnih kupcev s “Področjem za registrirane uporabnike” na spletni strani.

Gotovo ste že vsi slišali za izraz javno dostopne informacije. Že samo ime pove, da gre za informacije, ki jih lahko gleda in uporablja širša javnost. Nasprotje temu pa so zaščitene oz. tajne informacije. No, danes ne bomo odkrivali kakih tajnih dokumentov, pač pa bomo govorili o spletnih vsebinah, ki jih želimo prikazati, a ne čisto vsem, ki pridejo na našo spletno stran. Kasneje boste videli, da so lahko t.i. informacije za registrirane uporabnike tudi izredno koristne.

Oglejmo si najprej nekaj preprostih primerov uporabe skritih informacij. Že samo ime, registriran uporabnik, nam pove, da želimo od obiskovalca naše spletne strani najprej prejeti določene podatke (ime, email, telefon..), šele nato mu bomo omogočili ogled določenih vsebin. V lasti imate gostinski lokal in kot pravi podjetnik imate svojo dejavnost prestavljeno tudi na spletu. Ker ste informacijsko ozaveščen delodajalec, želite svojim natakarjem kar preko spleta posredovati tedenske urnike dela. Tako lahko na svoji spletni strani dodate podstran z urniki in to podstran zaščitite z geslom. Tako bodo do teh vsebin lahko dostopali le vaši natakarji, ki bodo seveda poznali geslo. Ukvarjate se s strokovno dejavnostjo in vsake toliko časa napišete kak strokovni članek ali priročnik. Čeprav ste seveda pripravljeni deliti vaše znanje z vašimi potencialnimi naročniki, pa vendar ne želite, da bi vaše strokovno znanje prebiral vsak »firbec«. Strani s takšno vsebino zaščitite tako, da jo bodo lahko brali le tisti, katerega elektronski naslov se nahaja v vašem imeniku elektronskih naslovov.


Če se zdaj vprašamo, kaj je namen spletnega obrazca? Seveda edini pravi namen je pridobivanje stran in potencialnih kupcev oz. naročnikov. Verjemite mi , da čeprav smo veseli vsakega kontakta, je med njimi še vedno nekaj tistih, ki kontaktni obrazec izpolnijo kar tako. Zakaj ne bi le-te postavili v ozadje in jih kontaktirali šele tedaj, ko vam zmanjka tistih pravih potencialnih kupcev. Eden izmed najhitrejših načinov je seveda, da vašemu obrazcu dodate izbirno polje Ali želite da vas kontaktiramo? Tako boste najprej klicali tiste, ki so na tem mestu pritrdili.
S prejšnje misli vas sedaj lahko napeljem na odločitev kreiranja področja za registrirane uporabnike. Dodajte vsebine, ki so privlačne, strokovne in zanimive. Zaščitite jih z geslom in na vašo spletno stran dajte obvestilo, da se naj uporabniki za ogled teh vsebin registrirajo z svojim elektronskim naslovom. Tisti, ki samo tako surfa po spletu, se zagotovo ne bo ljubilo izpolnjevati obrazca za registracijo, če ga to res ne zanima. Tako boste ubili dve muhi na en mah. Zagotovo boste vedeli, kdo je resna stranka in svoje strokovne informacije bodo naletele na prava ušesa.


Da ne bo vse tako teoretično, si lahko tukaj ogledate vodič: Kako dodati področje za registrirane uporabnike?


Veliko uspeha vam želim!


Žiga Macedoni, Urednik spletnih strani


Si želite ogledati še več video in tekstovnih vodičev?

Želite sistem Spletnik preizkusiti BREZPLAČNO?

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*