Home » Izdelava spletnih strani » Ne izgubljajte potencialnih kupcev zaradi strani, ki “ne obstaja”

Ne izgubljajte potencialnih kupcev zaradi strani, ki “ne obstaja”

Tako kot jaz, ste tudi vi človek reda in zato je seveda razumljivo, da boste z vašega stanovanja, vašega računalnika ali z vaše spletne strani odstranili tisto, kar vas moti oz. predvsem tisto, česar ne potrebujete več. Recimo, da ste se odločili, da boste vsebino vaše spletne strani malce prenovili (to je seveda zelo pohvalno, ker s tem stran tudi optimizirate) in naenkrat imate nekaj podstrani, ki jih več ne potrebujete. Logično je, da jih želite izbrisati. Če ste z vašega spletnega mesta odstranili tudi vse povezave na omenjeno podstran, ni s tem čisto nič narobe. Če pa tega niste storili, potem ste se znašli pred velikim problemom, ki se bo odražal predvsem pri vaših potencialnih kupcih. Obiskovalec vaše spletne strani bo kliknil na povezavo, ki pa žal zaradi izbrisane podstrani nima cilja. Pred njim se bo pojavila dokaj »grda« in neprivlačna stran, da ta stran ni bila najdena. V tem primeru bo vaše spletno mesto zapustilo 99% obiskovalcev.

Napakam pri kreiranju in brisanju vaših podstrani se seveda ne morete čisto izogniti, saj vedno obstaja verjetnost, da boste kaj pozabili. Zato vam predlagam, da se na to preventivno pripravite. Toda kako?

Gotovo ste že kdaj naleteli na stran o kateri govorim, vendar pa ste verjetno opazili, da se je na strani poleg napisa »Stran ni bila najdena« (ang. Page not found) izpisalo še kaj drugega. Na primer kakšen logotip, kontaktni podatki in pa seveda nepogrešljiva povezava na kakšno spletno stran, ki zagotovo deluje (ponavadi je to domača stran, brez katere spletno mesto sploh ne more obstajati). Čeprav še enkrat poudarjam, da pazite na to ali je vaša povezava na podstrani pravilna ali ne, pa se s stranjo, ki »ne obstaja« lahko izognete izgubi potencialnih kupcev.  V večini primerov obiskovalec takšne strani ne zapusti, kajti:
– logotip nakazuje, da se še vedno nahaja na pravi spletni strani podjetja, od katerega želi podatke,
– obiskovalec ni zadovoljen, da je prišel na stran, ki ne obstaja, ker ima na voljo vse kontaktne podatke
– če ne drugega bo iz gole radovednosti kliknil na povezavo, ki je na voljo; torej bo prišel nazaj na prvo stran.

Zgoraj sem omenil, da se takšne težave pojavijo, ko smo kakšno stran izbrisali. To seveda ni samo v tem primeru. Do podobnih težav pridemo, če površno spremenimo url našim stranem ali če ročno vpisujemo povezave in smo pri tem nepazljivi. Skratka možnosti za napako je zelo veliko, zato je smotrno, da se na njih pripravimo četudi smo zelo sigurni vase. Izdelajte stran, ki »ne obstaja«, in na zelo dobri poti ste, da pravočasno popravite svoje napake. Ko obiskovalec zaradi vaše malomarnosti odide, je namreč že prepozno.

Za vas sem izdelal tudi vodič Nadomestna stran za stran-ne-obstaja.

Veliko uspeha vam želim!

Žiga Macedoni, Urednik spletnih strani

Si želite ogledati še več video in tekstovnih vodičev?

Želite sistem Spletnik preizkusiti BREZPLAČNO?

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*