Home » Google oglaševanje » Po kateri ključni besedi se vam sploh izplača spletno stran povzdigniti na 1. mesta v iskalnikih?

Po kateri ključni besedi se vam sploh izplača spletno stran povzdigniti na 1. mesta v iskalnikih?

S 1. septembrom smo pričeli z našo šolo (e-novice iz prejšnjega tedna), ko sem vas povabil, da vašo spletno stran skupaj spravimo na 1. mesta v iskalnikih. Pri tem sem vam predstavil orodje za preverjanje ključnih besed – Monitor ključnih besed, s katerim boste takoj ugotovili, kam se vaša spletna stran uvršča v Googlu. Tisti, ki Monitor ključnih besed uporabljate že nekaj časa, ste s tedenskimi poročili zagotovo že ugotovili ali se vaša spletna stran povzpenja ali pada v iskalniku. Tako tudi veste, na katerih ključnih besedah je potrebno nekaj narediti. Toda, katere so sploh dobre in katere slabe ključne besede? Kako določiti, katera ključna beseda je bolj in katera manj obetajoča, v smislu optimizacije vaše spletne strani? Po kateri ključni besedi se vam sploh izplača spletno stran povzdigniti na 1. mesta v iskalnikih?

2. lekcija/naloga – Kako ugotoviti katera ključna beseda obeta in katera ne?

Vaša naloga v tem tednu je, da si vzamete 1 uro časa in preverite, katere od ključnih besed, ki ste jih vpisali v Monitor KB, je dejansko relevantnih za vaš posel. Torej katere so tiste besede, po katerih vas bodo potencialni kupci najprej iskali.
To ugotovite tako, da v iskalnik Google in Najdi.si vpišete ključni besedo ter nato na desni strani zgoraj preverite število rezultatov. Večje kot to je, manj imate možnosti za dobro uvrstitev po tej ključni besedi. Tako torej ugotovite, pri kateri ključni besedi imate manj in pri kateri več možnosti.

Potem uporabite brezplačno Googlovo orodje za iskanje ključnih besed , kamor zopet vpišete vse vaše ključne besede in dobili boste podatek o tem, koliko ljudi sploh išče po kakšni od vaših ključnih besed.

Rešitev: Najbolj obetajoče ključne besede so tiste, ki imajo veliko iskanj, vendar je rezultatov v Google in Najdi.si za to besedo manj kot pri drugih. Torej več kot je iskanj in manj kot je rezultatov iskanj, bolj je ta ključna beseda relevantna za vas.
Zapomnite si, da takšno raziskavo delajo samo tisti, ki se resno lotevajo optimizacije spletne strani za iskalnike, torej nekje 2 % podjetij!
Vi pa ste s tem že naredili lastno majhno analizo trga.

V naslednji lekciji drugi teden, bomo govorili o tem, kako sedaj te najdene obetajoče ključne besede uporabiti na vaši spletni strani.

Ekipa Spletnik

Želite sistem Spletnik za izdelavo in urejanje spletnih strani preizkusiti BREZPLAČNO?

E-priročnik: Google AdWords za začetnike

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*