Home » Google oglaševanje » Kako učinkovito je vaše oglaševanje na internetu

Kako učinkovito je vaše oglaševanje na internetu

Odločili smo se oglaševati na internetu, pripravili smo oglase, izbrali ključne besede, sedaj pa ne vemo, kako učinkoviti smo bili – ali so ključne besede prave, ali so oglasi primerni, ali nas obiščejo kvalificirani kupci… …to so vprašanja, ki nas kot oglaševalce že tekom oglaševalske kampanije najbolj tarejo. In kako ugotoviti, ali plujemo v pravo smer? Ker je internet tako interaktiven medij in zaradi nemalo prednosti, ki jih ima pred ostalimi mediji (glej članek Na splošno o tem, zakaj internet uporabljati v tržne namene) – predvsem prednosti s tehnološkega vidika, lahko do odgovorov na takšna vprašanja pridemo relativno hitro. Kako?

Za danes sem pripravil nekaj pomembnih informacij z vidika obiskanosti spletne strani, ki jih za učinkovit marketing moramo ugotoviti, v prihodnjem prispevku pa bom podal še nekaj iztočnic z uporabniškega vidika, vidika števila akcij na spletni strani, analize oglaševalskih akcij, konverzije ter tehničnih parametrov spletne strani.

Obisk spletne strani
Pri analizi obiska spletne strani so pomembne informacije, kot so število obiskov strani, število različnih obiskovalcev, število prikazov posamezne pod-strani, najbolj obiskane pod-strani, količina prenesenih datotek, če jih na strani ponujamo, čas zadržanja na določeni spletni strani, vstopna stran, izstopna stran. Vse to so informacije, ki hitro povedo, katere izmed naših strani so s prodajenga vidika »kvalitetne« in katere ne, ali pa so v manjši meri.
Nadaljnje je zelo pomembna analiza prihodov, ki jo predstavlja informacija o strani, s katere obiskovalec pride na našo spletno stran. Na tem mestu dobimo vrsto odgovorov na vprašanja o učinkovitih oglasih oziroma o učinkovitih ključnih besedah, ki smo jih določili za prikaz oglasov. Z malo truda lahko namreč ugotovimo, katere so tiste ključne besede, ki jih je naš obiskovalec vpisal, ko je iskal informacijo, ki jo ponuja naša spletna stran.
Te informacije pa same po sebi tudi ne dajo vseh za kvalitetno oglaševalsko kampanijo potrebnih odgovorov, zato moramo preveriti tudi kvaliteto obiska naše spletne strani. To določimo z analizo, kaj obiskovalci na naši strani počno. Ali mo pritegnili prave obiskovalce, ali so si ogledali tisto vsebino, ki smo jo želeli (kar pomeni, da so si tudi obiskovalci to želeli), koliko klikov dosegajo povezave v sklopu naše spletne predstavitve, ali obiskovalci preberejo celotno besedilo ali le delno (če imamo daljši tekst, ga razdelimo na dva dela – dve podstrani in na dno prve dodamo povezavo na naslednjo stran – lahko nekaj v smislu »naslednji korak«, nato pa spremljamo število klikov v odvisnosti od števila ogledov prve strani). V tem kontekstu nas zanima še, koliko časa se uporabniki na spletni strani zadržijo, oziroma po koliko sekundah stran zapustijo.
Vse to so preproste informacije, ki nam lahko veliko povedo, zato jih gre nujno upoštevati, če želimo, da bo naša spletna stran učinkovita, in da bodo takšni tudi oglasi, ki potencialne kupce na našo stran pripeljejo.

Do večine odgovorov na zgoraj postavljena vprašanja lahko pridete že z uporabo google analitike (glej članek Nadzirajte vaš posel in učinkovitost spletne strani s pomočjo Googlove analitike) in s pomočjo spletnikovega orodja Spletnik Monitor ključnih besed, s katerim lahko hitro ugotovite, kako visoko se vaša stran uvršča v iskalnikih.
Kot rečeno pa v naslednjem prispevku še o ostalih vidikih analize učinkovitosti naše spletne strani in spletnih oglasov.

Aljoša Kovačič,
Projektni vodja.

E-priročnik: Google AdWords za začetnike

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*