Home » Izdelava spletnih strani » Atraktivni dodatek za več jezikovnih različic vašega spletnega mesta

Atraktivni dodatek za več jezikovnih različic vašega spletnega mesta

Danes je t.i. globalizacija dosegla že tako stopnjo, da si skorajda ne moremo omejiti zgolj na slovenski trg. Po drugi strani se v Sloveniji pojavlja vse več tujih podjetij, ki iščejo storitve oz. poslovne partnerje na slovenskem trgu. V skladu s tem se marsikateri lastnik spletne strani slej ko prej odloči še za kakšno jezikovno različico njegovih spletnih vsebin. Največkrat se kot tuja različica seveda pojavlja angleščina, nemščina in italijanščina, vse pogosteje pa še vzhodni (ruščina, bolgarščina, romunščina) ter balkanski (hrvaščina, srbščina) jeziki.

Svojim naročnikom vselej priporočamo, da za posamezno jezikovno različico registrirajo svojo domeno. Tukaj imamo dve možnosti. Prvo bi uporabili, če svoje storitve predstavljamo večinoma na slovenskem trgu, vendar pa predpostavljamo, da nas bodo v Sloveniji iskali tudi tuja podjetja in posamezniki. V primeru da je naslov naše spletne strani mojepodjetje.si, bi za angleško verzijo uporabili  en.mojepodjetje.si, za nemško de.mojepodjetje.si itd. Drugi primer pa je ko imamo v drugi državi registrirano podjetje oz. delujemo iz Slovenije na trgig drugih držav. V tem primeru, bi registrarja naše domene poiskali nekoga iz tiste države, za katero imamo pripravljeno jezikovno različico. Tako bi se domena mojepodjetje.si v Veliki Britaniji glasila mojepodjetje.co.uk, v Nemčiji mojepodjetje.de, v Rusiji mojepodjetje.ru itd. Povezovanje obeh dveh primerov tudi ni napačno, hotel sem opozoriti le na to, da URL naslovi izredno pomembni za optimizacijo, zato bomo tudi strani poimenovali v tistem jeziku, v katerem imamo objavljeno vsebino.


Verjetno ste opazili, da če nekje na področju Slovenije vpišete v brskalnik google.com, vas avtomatsko preusmeri na google.si. V Italiji bi vas preusmeril na google.it. Vsaka država ima tudi svojo uradno državno končnico domene. To seveda pomeni, da bodo v italijanskem Googlu imele prednost domene s končico .it. To je le še razlog več, da če svojo spletno stran predstavljate v drugih državah, tam poiščete tudi registrarja svoje domene.


Zgoraj sem vam navedel nekaj teoretičnih postavk glede optimizacije vaših jezikovnih različic spletnega mesta v drugih državah. Seveda pa je logično, da boste na vaši spletni strani dali na vidno mesto tudi neke povezave, s katerimi bo lahko uporabnik med temi jezikovnimi različicami tudi prehajal. Te povezave se kažejo kot zastavice, ki so ponavadi locirane v sami glavi strani. Če želite te zastavice bolj izpostaviti oz. se vam navadne zastavice zdijo suhoparne, lahko sedaj dodate animirane zastavice, ki bodo vseskozi plapolale in dale vaši spletni strani bolj atraktiven vizualni učinek.

Kako to naredite? Oglejte si vodič: Dodajanje animiranih zastavic na spletno stran.


Veliko uspeha vam želim!


Žiga Macedoni, Urednik spletnih strani

Si želite ogledati še več video in tekstovnih vodičev?

Želite sistem Spletnik preizkusiti BREZPLAČNO?

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*