Home » Izdelava spletnih strani » Analiza konkurence s preverjanjem kode in indeksa

Analiza konkurence s preverjanjem kode in indeksa

Lepota interneta je, da ima vsakdo enake možnosti, torej omogoča pošteno konkurenco. Je tudi tako „odkrit“, da se da preko njega marsikaj izvedeti o tekmecih na vašem področju. Dejansko se lahko spustite tudi v podrobno analizo spletne strani oz. njene kode, toda koliko vam to kaj pove, pa je vprašanje. Je pa nekaj takšnih stvari, ki jih lahko opazi tudi povprečen uporabnik interneta.


Prvi vtis o vašem konkurentu se nahaja v kodi
Prvi vtis ponavadi dobite, že ko odprete spletno stran. Res pa je, da je to lahko samo maska.
Večina brskalnikov omogoča, da z nekaj kliki odprete kodo spletne strani. Enostavno kliknete na desno tipko miške in izberete možnost za ogled vira (view source code). Odprlo se vam bo okno v katerem se nahaja koda.

Analiza konkurence

Analiza konkurence

Seveda, vaša konkrenca ni slepa. Tisti, ki se spoznajo na izdelavo spletne strani, jo bodo znali prikriti. Kaj narediti v takšnem primeru?


Indeksi
Skoraj vsakdo zna uporabljati Google in preverjati kam se spletna stran uvršča v iskalnikih. Pri tem vam seveda lahko pomaga tudi naš monitor ključnih besed, ki preverja kako se spletna stran uvršča glede na izbrane ključne besede. Kakorkoli, v Googlu pač namesto ključnih besed lahko vpišete tudi vašo domeno ali domeno vašega tekmeca.
Če vas zanima, kako uspešen je vaš tekmec pri optimizaciji spletne strani, z vpisom njegove domene preverite, koliko strani je „indeksiranih“ v iskalniku. S tem imate tudi vpogled v seznam njegovih strani, katere meta naslove in meta opise spletna stran vključuje, itd. To še posbej velja v iskalniku Google.

Seznam strani vašega konkurenta lahko analizirate ne nekaj razlinih načinov. Najprej lahko izolirate določene ključne besede, ki jih ta uporablja, nakar te ključne besede primerjate z vašim izborom. Tako boste takoj opazili, če pri vas še kaj manjka. Zagotovo nekaj še manjka!
Nato lahko analizirate meta opise, v katerih se da videti, kako je konkurent formiral stavke in predvsem na katera mesta je vključil ključno besedo. Zopet jih primerjajte s svojimi meta opisi.

Uporabljajoč ta proces, zelo hitro lahko pridete do ugotovitve, po čem se vaš način razlikuje od načina, ki ga je ubrala konkurenca.
Vendar, zelo pomembno je, da temu načinu ne dajete prednosti. To je le zametek spletne strani vašega konkurenta in ne celoten vpogled v njo. Tukaj ne izveste, kako so razporejene podstrani, kakšna je gostota ključnih besed, itd… Za to boste morali še malo pobrskati po celotni spletni strani in še malo računati zraven.
V vsakem primeru, informacije, ki jih boste na ta način pridobili, so vredne truda! Za interpretacijo le teh, če imate s tem težave, pa lahko vedno vprašate nas.


Če imate glede tega še kakršnokoli dodatno vprašanje, nas kontaktirajte preko kontaktnega obrazca, e-maila info@spletnik.si ali nas pokličite na telefon 080 33 39, ob delavnikih, od 9. do 17. ure.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*