Home » Google oglaševanje » Kako z učinkovitim oglaševanjem doseči pravega kupca

Kako z učinkovitim oglaševanjem doseči pravega kupca

Ko govorimo o oglaševanju, ne moremo prezreti vprašanja doseganja ciljne publike, saj to na eni strani predstavlja zniževanje stroškov oglaševalske kampanje, na drugi strani pa je takšno oglaševanje veliko učinkovitejše. Zato bomo, ko imamo jasno definirano ciljno publiko, poskrbeli, da se bodo naši oglasi oziroma naši izdelki prikazovali le tistim, ki jih zanimajo. In kako to storiti? Preprosto: administratorju naše spletne kampanje podamo natančna navodila, kdo so naši kupci, sami pa poskrbimo, da sodelujemo v forumih in smo aktivni člani spletnih skupnosti, kjer se naši potencialni kupci v največji meri pojavljajo. Zavedati se moramo, da so takšne objave oglasi, ki največkrat niso nadležni, saj posredujejo informacije, ki jih potrošnik potrebuje – prav tako ciljanje oglasov pravim ljudem povečuje njihov interes in odziv. Skozi vse bolj množično oglaševanje na internetu se je razvilo nekaj tehnik oziroma glavnih načinov ciljanja oglasov.

Demografsko ciljanje – zgoraj omenjena ciljna publika je ključnega pomena za učinkovito oglaševalsko kampanjo, zato moramo jasno definirati svoje potencialne kupce in oglasov za fotografsko opremo ne prikazovati na straneh s kuharskimi recepti temveč na straneh za ljubitelje fotografije. Vključujoč podatke o klikih na naši spletni strani in vstopni ter izstopni strani (glej članek: Kako učinkovito je vaše oglaševanje), lahko dobimo zelo natančno sliko naših kupcev ter seznam strani, na katerih je vredno oglaševati. Na tem mestu je smiselno upoštevati tudi psihografijo naše ciljne publike – kako se naš poprečni kupec obnaša (ali je to hiperaktiven dijak, kateremu oglas prikažemo takoj ob kliku na določeno spletno stran s pop-up oknom, ali pa gre za starejšega uporabnika, kateremu prikažemo veliko in počasnejšo oglaševalsko pasico…).

Naslednja zelo pomembna determinanta učinkovitega oglaševanja na internetu je lokalno ciljanje – internet je en tistih medijev, ki je globalen v maksimalnem pomenu besede in je hkrati tudi lokalen, saj nam vedno ponuja informacijo o lokaciji obiskovalca strani, ki je naš oglas opazil. Tako lahko IP številka ali podatek pridobljen ob registraciji uporabnika narekuje ukaz, ali bo naš oglas viden ali ne. Predvsem je to lahko uporabno za manjša podjetja, katerih ponudba je geografsko omejena, saj s tem, ko definirajo geografsko področje IP številk, dosegajo samo potencialne kupce storitve s tem pa bistveno zmanjšujejo stroške oglaševalske kampanje.

Tretji pomemben, oziroma v kontekstu Google oglaševanja kar najpomembnejši vidik oglaševanja pa je kontekstualno (vsebinsko) oglaševanje. Zelo pomembno je namreč, da poskrbimo, da se naš oglas za avtomobilske gume ne bo prikazoval uporabnikom interneta, ki za iskalni niz vpišejo ženski čevlji – zato je pomembno, da z vodjo oglaševalske kampanje skrbno določimo katere so tiste ključne besede po katerih izdelke, ki jih nudi naše podjetje, iščejo naši potencialni kupci. Takšno oglaševanje je na iskalniku, kot je Google, razvito že do te mere, da lahko kupca s pomočjo pravih ključnih besed in primernih oglasov, pridobimo za mnogokrat nižjo ceno na pridobljenega kupca kot je ta v ostalih medijih.

Skratka, bolj kot je naše oglaševanje na internetu ciljano, bolj je tudi učinkovito, saj je sporočilo za izbrano ciljno publiko relevantno in s tem največkrat ne nadležno. Seveda je pri tem pomembna izbira ustreznih tehnik in oblik oglaševanja glede na cilje, katere želi podjetje doseči. Tako bomo ubrali različne poti, ko bomo želeli povečati ugled in prepoznavnost blagovne znamke ali pa povečati promet na svoji spletni strani in s tem povečati prodajo. Možnosti ciljnega oglaševanja so praktično neomejene – tudi ponudba tovrstnih storitev se iz dneva v dan širi, kar samo znižuje stroške našega oglaševanja in ob enem viša njegovo kvaliteto.

Aljoša Kovačič,
Projektni vodja

E-priročnik: Google AdWords za začetnike

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*