Home » Izdelava spletnih strani » 7 najpogostejših napak pri postavljanju povezav na spletno stran

7 najpogostejših napak pri postavljanju povezav na spletno stran

Pravilno postavljanje povezav med stranmi na vašem spletnem mestu je eno izmed glavnih orodij za optimizacijo vaše spletne strani. Še posebno pomembni so t.i »backlinks«, povezave s katerim se uporabnik vrne na prejšnjo stran. Le-ti predstavljajo kar 90% celotne optimizacije pri uvrščanju v iskalnikih. Vendar pa je potrebno opozoriti, da ni vsaka povezava dobra in pravilno postavljena. Googlovi algoritmi seveda niso bili narejeni zato, da bi z njimi manipulirali. Veliko truda je potrebno, da boste odkrili pravo število in mesta povezav na vašem spletnem mestu, po drugi strani boste hitro pristali na dnu, če boste hoteli prelisičiti Googlove algoritme.
Velikokrat ljudje preberejo, da so povezave pomembne za optimizacijo ter nato kar v stilu kamikaz postavljajo povezave na spletnem mestu kjerkoli je pač prostor. NIKOLI NE POČNITE TEGA! V enem od prejšnjih člankov sem govoril, da je potrebno imeti dobro zastavljeno shemo povezav, ki jih boste vključili na vašo spletno stran, danes pa vam navajam 7 največjih napak pri ustvarjanju povezav.

NAPAKA št. 1
Na trgu se pojavljajo t.i. »paketi povezav«, skupek povezav na najbolj obljudena spletna mesta z veliko obiski, ki naj bi izboljšala uvrstitev vaše strani v iskalnikih. Ne zaupajte takšnim stvarem, saj lahko med drugim vsebujejo tudi povezave na nevarne strani, ki vam lahko tako ali drugače škodujejo. Hitro se namreč lahko znajdete med spletnimi hrošči ali na email spam seznamu.

NAPAKA št. 2
V začetni fazi razvoja optimizacije strani je veljajo pravilo vzajemnega povezovanja. To po domače pomeni, da sam dodam povezavo do »kolega« na svojo stran on pa stori obratno. Včasih je to delovalo, danes pa googlovi algoritmi to zlahka zaznajo in vas postavijo na dno lestvice.

NAPAKA št. 3
Če imate veliko strani na spletnem mestu in ste prebrali, da povezave »nazaj« izboljšajo uvrstitev, ne počnite tega brezglavo. Hitro se vam lahko pripeti, da nastavite povezavo na stran, ki ne obstaja, kar je zguba časa, hkrati pa vas lahko stane tudi dobre uvrstitve v iskalnikih.

NAPAKA št. 4
Če pri povezavah ne uporabljate atributa ALT, je to vsekakor napačno. Ta problem se pojavi predvsem pri povezavah z navigacijske slike ali pri ogromnem številu povezav. Če bi imeli na vaši spletni strani npr. 2000 povezav brez imena povezave s pomočjo alt atributa, potem se hitro lahko zgodi da boste ožigosani kot spam stran ali stran s porno vsebino.

NAPAKA št. 5
Vse povezave, ki kažejo na vašo spletno stran morajo biti na vas usmerjene z relevantnih in sorodnih strani. Brezglavo povezovanje na strani, kot so youtube, facebook, myspace brez da bi imeli tam uporabniške račune, Google ne bo zaznal kot oglaševanje teh strani, pač pa kot poskus, da ga hočete prelisičiti, saj lahko podobne strani nudijo dobro pomoč pri optimizaciji.

NAPAKA št. 6
Google gleda na število obiskov vaše spletne strani zelo človeško. Če obiskovalci naravno prihajajo iz drugi strani na vašo spletno stran, potem velja pravilo »več je bolje«. Če pa boste s »znančevi« spletni strani 1000-krat zapored kliknili na povezavo do vaše strani, vam kazen ne uide. Takšno početje je vsekakor podobno robotu, ki jih Google ne mara.

NAPAKA št. 7
Najbolj ekstremni primer pa je kupovanje povezav do strani, ki so dobro uvrščene. Na trgu se takšne povezave ponujajo tudi za 250 dolarjev. Spletna mesta, ki ponujajo takšne umazane storitve, so zelo iskane s strani spletnih forenzikov. Če je takšna stran odkrita in jo bo Google izvrgel, lahko s slabo uvrstitvijo kaznuje tudi vas, ki ste se poslužili tako podlega poskusa, da bi zasloveli čez noč.

Postavljanje povezav na vašem spletnem mestu mora biti naravno in spontano. Zamislite si, kako boste najudobneje surfali po spletni strani in katere povezave bi si želeli imeti. Nikakor pa ne poskušajte prelisičiti gospoda Googla. Zna se zelo maščevati.

Veliko uspeha vam želim!


Žiga Macedoni, Urednik spletnih strani


Si želite ogledati še več video in tekstovnih vodičev?
Želite sistem Spletnik preizkusiti BREZPLAČNO?

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*