Home » Izdelava spletnih strani » Korporativna spletna stran podjetja – Korak proti VRHU

Korporativna spletna stran podjetja – Korak proti VRHU

Naše podjetje je prišlo do točke, kjer potrebuje celosten spletni nastop. Zgolj predstavitvena stran za doseganje zastavljenih ciljev več ni dovolj, zato se odločimo za vzpostavitev nove, korporativne spletne strani. Skratka, pripravimo spletno stran, ki bo celotno ponudbo zaobjela bolj strukturirano, z večjimi poudarki na določenih produktih in z manjšim poudarkom na vsebinah, ki za prodajo niso elementarnega pomena. Vse več je podjetij, ki zgolj za predstavitev podjetja uporabljajo eno internetno stran, ki je povezana z nekaj stranmi, katere predstavljajo njihove paradne konje v ponudbi, ob enem pa ima podjetje postavljeno še spletno trgovino, s katero direktno vpliva na povečanje dohodka. Cilje, ki jih glede na panogo podjetja določimo, da jih bomo dosegli s pomočjo spletne strani, so znanstveniki (npr. Cheung in Huang) kategorizirali v štiri glavne skupine.

Splošna publiciteta je najbolj priljubljen, najbolj enostaven in hkrati najcenejši cilj, ki ga skušamo s spletno stranjo doseči – splošna publiciteta predstavlja približanje našega podjetja uporabnikom, oziroma ima namen povečanja privlačnosti in ugleda. Spletno stran lahko izkoristimo za objavljanje korporativnih logotipov, celostne grafične podobe, informacij o izdelkih in storitvah, lahko objavimo vizijo našega podjetja, misijo, organizacijsko strukturo, zgodovino podjetja in še in še. Bistvo s tega vidika je, da smo z vsemi informacijami, ki jih ponudimo na voljo obiskovalcem spletne strani, skušali narediti korak približevanja našim potencialnim kupcem.
Podpora uporabnikom je tisti vidik spletne strani, ki že zahteva nekoliko več tehnične angažiranosti podjetja pri pripravi spletnega nastopa, vendar pa v zameno ponovno pridobi na ugledu in s tem na prodaji. S pomočjo kontkatnega obrazca ali z uporabo klepetalnice lahko uporabnik hitro in zelo diskretno pride do vaše pomoči, ki jo potrebuje v zvezi z vašo storitvijo. Velik del podpore lahko podjetje opravi že samo z vključitvijo najpogostejših vprašanj (FAQ) na spletno stran. Običajo na korporativnih spletnih straneh podjetja objavijo še podrobne specifikacije in informacije o izdelkih in storitvah, navodila in nastavitve za izdelke, vključijo pa lahko tudi upravljanje ali popravljanje izdelkov ter prenos programske opreme.

Spletna izmenjava informacij predstavlja mnogo prednosti pred tradicionalno izmenjavo, saj je bistveno hitrejša, točnejša, prepričljivejša in predvsem cenejša – predstavljate si razliko v strošku, če neka dodatna navodila ali dopis vsem uporabnikom določenega pri vas kupljenega artikla pošiljate po navadni pošti ali pa to opravite preko e-pošte. Prav tako lahko naročila dodatnih storitev opravljate preko internetne strani ali pa preko e-pošte prejmete dokazilo o plačilu naročene storitve. Upoštevajoč ta vidik, lahko vsak naročen/izveden korak pospešite vsaj za en dan. Tovrstna komunikacija se razvije tako z naročniki, kot tudi z dobavitelji in tretjimi osebami vpletenimi v naš poslovni proces.
Spletna prodaja potrošnikom dopušča iskanje izdelkov, dodajanje v nakupovalni voziček, izvedbo plačila, dostop do vseh o izdelku potrebnih informacij itd. Podjetje lahko s spletno prodajo bistveno poveča prihodke, izboljša segmentacijo trga in znižuje stroške in s tem cene na trgu. Spletna prodaja je tisti cilj, v katerega mora podjetje v kontekstu vseh naštetih ciljev nominalno investirati največ. Prav tako mora za pripravo tega spletnega mesta vložiti največ energije.

Omenjeni cilji so tisti najpomemnbejši vidiki možnosti nastopa podjetja pred potencialnim kupcem, ki največ doprinesejo k celostnem ugledu podjetja in s tem k povečani prodaji. Eni cilji zahtevajo več našega dela in nižjo finančno udeležbo podjetja, drugi pa narekujejo višjo investicijo vendar pa ponujajo bolj direkten doprinos k našemu podjetju.

Aljoša Kovačič,
Projektni vodja

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*