Home » Izdelava spletnih strani » 5 nasvetov za »ubijalski« izdelek

5 nasvetov za »ubijalski« izdelek

Več sto milijonov ljudi prihaja na splet vsak dan, da bi pridobili določene informacije. O globalizaciji sploh ne moremo več govoriti, saj je spletno tržišče postala ena sama velika trgovina brez meja. To spletno izkoriščajo spletni prodajalci, ki s tem lahko zaslužijo bogastvo. Toda pri vsem tem se pojavlja ena »težava« – konkurenca. Zamislite si, da v Google napišete npr. »mobilni telefon kupim«. Lahko si predstavljate število zadetkov. In nič manj jih ne bo, če boste vpisali točen model npr. »Nokia N95«. Se pravi, da je identičnih izdelkov na spletu mnogo. Kako prepričati kupca, da bo opravil določen nakup prav v vaši trgovini?


1.
Vaš izdelek enostavno mora biti EDINSTVEN. Vprašali se boste kako je to možno pri vsej tej konkurenci? JE možno! Vaš izdelek mora imeti pravo informacijsko vrednost, kar pomeni, da mora uporabnik z čim manj napora v čim krajšem času na najbolj atraktiven način dobiti kar želi! Na spletu lahko najdete veliko opisov izdelkov, ki so dobesedno kopija iz neke druge spletne strani. Če bo kupec na dveh različnih straneh prebral isti opis izdelka, nakupa zagotovo ne bo opravil ne na eni ne na drugi spletni strani, pač pa nekje, kjer mu bo opis padel v oči. Ne izmišljajte se nepotrebnih dolgih opisov. Bodite kratki in jedrnati.

2. Ne dolgočasite kupcev s podrobnimi navodili za uporabo, ki si jih lahko prenesejo z vaše spletne strani. Veliko koristnejši je kakšen video vodič, ki pa mora kupca pritegniti. Če boste npr. mikrovalovno pečico razstavili na prafaktorje in bo zato video dolg 45 min, verjemite da obiskovalec ne bo počakal do konca. Vsebina videa naj bo čim bolj dinamična in naj bo smiselno zapolnjena vsaka stotinka.


3.
Ponudite več za manj. Predpostavimo, da je neka povprečna cena izdelka na tržišču 20€. Če boste postavili začetno ceno 35€, pa bo ta cena prečrtana in zraven nje napisali 20€ imate veliko možnosti, da boste izdelek prodali. Na spletu imajo t.i. »prečrtane cene« (cene v akciji) prednost pred »magično devetko« (19.90€). Poleg vseh trikov prikaza cene, pa seveda ne pozabite na pospeševanje prodaje (npr. dodatni popust če ob prenosniku kupite še miško).


4.
Nikakor ne smete pozabiti na pomoč uporabnikom. Online podpora mora biti na voljo 24 ur na dan, kajti danes je vse več tistih, ki spletno nakupovanje že obvladajo in morda vas bodo v ključnem trenutku želeli kaj vprašati. Takrat morate biti pripravljeni in seveda na voljo, drugače iz te moke ne bo kruha. Odgovarjanje na spletno pošto enkrat na teden… »don’t do that!«


5.
Vedno imejte v mislih, kako boste s prodajo izdelka pomagali kupcu. Kaj bo imel kupec od tega, da bo kupil vaš izdelek mora imeti vedno prednost pred tem kaj boste imeli vi od nakupa. Ko opisujete izdelek, ne vrzite na pladenj vsega kar veste o tem izdelku (veste namreč veliko oz. vse). Podajte tiste informacije, ki bi jih vi kot kupec želeli izvedeti. Ta točka bi morda morala biti na prvem mestu – »VEDNO SE POSTAVITE V VLOGO KUPCA«.
Ne mislite, da bodo z upoštevanjem zgornjih nasvetov kupovali samo na vaši spletni strani. Lahko pa ste prepričani, da boste vidni, kar mnogi nikoli ne dosežejo.


Veliko uspeha vam želim!


Žiga Macedoni, Urednik spletnih strani


Si želite ogledati še več video in tekstovnih vodičev?

Želite sistem Spletnik preizkusiti BREZPLAČNO?

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*