Home » Izdelava spletnih strani » Spremenite vaš digitalni produkt v fizičnega

Spremenite vaš digitalni produkt v fizičnega

Verjetno tudi vi pogosto slišite vprašanje »Kje so tisti zlati časi, ko smo ob večerih brali knjige in poslušali vinilne plošče?«. Ne skrbite, tisti časi se bodo vrnili. Naše življenje ima določen pospešek, ki ga v prihodnosti naša družba morda ne bo zdržala. In čeprav je naše življenje z informacijsko tehnologijo malce lažje, pa nam po drugi strani tudi škodi. Danes so fizične produkte, kot so knjige, zgoščenke, tedniki zamenjale e-knjige (»ebooks«), preprosti digitalni audio zapisi in spletni novičarski portali. Kam z vsemi temi stvarmi, ki so se včasih na veliko prodajale?

Nikakor jih ne vrzite stran, kajti prišle bodo še kako prav. Trenutno si zelo malo ljudi vzame čas, da se sprehodijo do knjigarne ali knjižnjice s strokovnim gradivom in tam poiščejo navodila za uporabo nekega programa. Razloga za to sta dva. V današnjem vrvežu si redko kdo vzame čas za takšen podvig in gradivo raje poišče na spletu. Drugi razlog za to pa je, da na spletu pogosto najdemo gradivo, ki je zastonj in si ga preprosto prenesemo na naš računalnik. Vendar pa ima to »zastonjkarstvo« kratke noge. Vsakdo, ki je kaj pri pameti, bo svojo e-knjigo ali e-priročnik hitro spremenil v plačljivega, če bo le dosegal veliko kvoto prenosov.

Torej, na vaši spletni strani ste ponujali veliko informacijskega gradiva vseh vrst, hitro ste dosegli dobro obiskanost strani in veliko število prenosov. Zaradi tega ste svojim informacijam dali neko ceno in promet vam je upadel. Zakaj? Tukaj pa nastopi preprosta psihologija. Ponavadi ko kaj kupimo (za kar tudi podamo plačilo) to tudi fizično dobimo v roke. Pri spletnih člankih in knjigah pa ni tako. Pri povprečnih uporabnikih se tako pojavi preprosto vprašanje: Zakaj bom plačeval za nekaj kar je virtualno? oz. pri takšnih zadevah ljudje rabijo produkt »na katerem se bo nabiral prah in ga bom lahko podaril vnukom«.

Torej, če ponujate informacijsko gradivo, ki zaradi vrednosti in vloženega znanja vsekakor ne more biti zastonj, začnite razmišljati, da bi ga kljub sodobni informacijski tehnologiji spremenili v »old school« izdelek. Tukaj ubijete dve muhi na en mah. Če bo vaša knjiga tudi na pogled privlačna in bo ne glede na stroške tiska vsaj na nek način ohranila prvotno ceno, boste zagotovo deležni večjega povpraševanja kot vsi tisti, ki ponujajo digitalni produkt, kateri nam bo zasedal prostor na trdem disku. Po drugi strani pa se na ta način spretno izognete spletnim preprodajalcem, saj je gradivo v tiskani obliki težje duplicirati in vsevprek ponujati na spletu kot digitalni zapis.

Za konec naj obrazložim, da zgornji članek ne velja za informacije, ki jih potrebujemo »ad acta«. Če se s prijateljem prepiram ali je določen podatek pravilen ali ne ter bom za preverjanje uporabil internet, zagotovo ne bom še naročati knjige. Vendar pa bom s ponudbo gradiva v fizični obliki presenetil obiskovalca na moji spletni strani. In to je tisto kar želim doseči. Če bo presenečen in sprva mogoče tudi malce začuden, bo hotel izvedeti tudi razlog za to, kar pa preprosto pomeni, da se bo na vaši spletni strani zadržal dlje kot na ostalih, ki so povsem običajne.

Veliko uspeha vam želim!

Žiga Macedoni, Urednik spletnih strani

Si želite ogledati še več video in tekstovnih vodičev?
Želite sistem Spletnik preizkusiti BREZPLAČNO?

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*