Home » Marketing in prodaja » Vse je v seznamu!

Vse je v seznamu!

Ste vedeli, da velik delež vašega denarja leži ravno v seznamih e-mailov vaših kupcev?
Četudi se to morda marsikomu zdi samoumevno, je med nami še vedno velika večina takšnih, ki pravijo, da bodo seznam e-mailov začeli „graditi“ kasneje, ko se malo uveljavijo, ko začnejo prodajati. Zakaj mislite, da je seznam e-mailov tako pomemben, če ne celo odločilen za vsako podjetje? Veste, da je e-mail marketing na dolgi rok lahko najbolj učinkovit?

Predstavljajte si, da vodite lepotni salon in imate 500 e-mailov vaših občasnih oz. potencialnih obiskovalcev. Recimo, da jim 2x mesečno pošiljate e-novice, 50 prejemnikov pa se posledično tudi oglasi pri vas. Tako zaslužite recimo 1000 €. Če to delimo s 500, dobimo 2 € na prejemnika. Predstavljajte si, da imate še večji seznam … 1.000, 5.000 ali 10.000 prejemnikov!
Bi imeli toliko prostora v vašem lepotnem salonu?

Kakorkoli, v vsaki dejavnosti in poslu je drugače. Pri e-mail marketingu pa je splošno znano, da je konsistentnost sporočil tista, ki je najbolj pomembna! Ne glede na izbrano nišo, vedno je potrebno delati na odnosu s potencialnimi in obstoječimi kupci. Pridobiti si njihovo zaupanje je najtežje, a najbolj vredno. Ko vam vaši kupci zaupajo, takrat zaupajo vašemu nasvetu, torej bodo morda kupili ravno to, kar jim tudi svetujete.
Zelo pomembno je, držati se rdeče niti vašega prvotnega namena in nikakor ne prodajati izdelkov ali storitev, ki jim vaši kupci ne zaupajo.  Samo ena napaka in izgubili boste zaupanje vseh!

Že samo s seznamom 500 e-mailov vaših morebitnih kupcev lahko naredite veliko posla. Mislite, da  je to premajhen seznam? Zamislite si, da stojite pred 500 ljudmi, ki so vam zaupali svoj e-mail in s tem, tako ali drugače pokazali interes za vašo ponudbo….Koliko bi prodali?


Želite začeti z izgradnjo seznama e-mailov?

  • Na vsaki od vaših podstrani na vaši spletni strani lahko postavite obrazec za oddajo e-maila. Obiskovalci vaše spletne strani na njo ne prihajajo samo preko prve strani.
  • V zameno za e-mail, ponudite nekaj brezplačnega ali uporabnega. Pri lepotnem salonu bi to lahko bil e-priročnik za ličenje ali npr. katalog izdelkov…nekaj kar bi pač lahko dodalo vrednost informacijam na vaši spletni strani.
  • Registracija oz. vpis e-.maila naj bosta enostavna. Zadostoval bo že samo vpis e-maila in imena in klik na gumb oddaj, pošlji ali karkoli pač že potrjuje vpis. Več kot bo komplikacij, manj bo prijav na vaš e-mail seznam.
  • Ko boste obiskovalcem vaše spletne strani, ki tja pridejo zaradi pridobivanja informacij ali naročila, omogočili oddati njihov interes na enostaven način (kontaktni obrazec), takrat šele lahko začnete delati pravi e-mail marketing! E-maili, e-novice, ponudba,…naj vsebujejo pomembne informacije in ne balasta. Ne polnite ponudbe ali e-novic z raznoraznimi reklamami, v nasprotnem primeru se bodo namreč začeli masovno odjavljati.


Zapomnite si, da je gradnja učinkovitih e-mail seznamov dolgotrajen proces, ni pa težak! Upoštevajte teh nekaj nasvetov in začnite z izgradnjo kvalitetnega seznama e-mailov. Če želite biti pred vašimi konkurenti, je to potem eden od najboljših načinov, da bo res tako.

LP
Uroš Bogdanović
Vodja marketinga

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*