Home » Email marketing » Kako pritegniti kupca, da se bo vpisal v vaš e-mail seznam?

Kako pritegniti kupca, da se bo vpisal v vaš e-mail seznam?

Kot ste verjetno opazili, vam orodje Spletnik za enostavno urejanje spletne strani omogoča tudi upravljanje s e-mail seznami. E-mail seznam je spisek e-mail naslovov takšnih in drugačnih obiskovalcev vaše spletne strani. Tak seznam vam lahko pride še kako prav, ko želite ustvarjati kontinuiteto vašemu poslovanju. Čeprav je bilo že veliko povedanega na to temo in čeprav vseskozi poudarjamo, da vaš denar tiči prav v e-mail seznamih, se vam morda pojavlja vprašanje – kaj če se obiskovalci moje spletne strani ne bodo hoteli prijaviti v e-mail seznam oz. kako pripraviti obiskovalca, da se bo vanj opisal?

Najlažji in najpogostejši način za večanje vašega seznama e-mail naslovov je seveda obrazec za prijavo na e-novice. Ta se ponavadi pojavlja na vseh straneh nekje ob strani, a še vedno na dobro vidnem mestu. Sestavljen je iz preprostega vnosnega polja, kamor obiskovalec vpiše svoj e-mail naslov ter pritisne gum “Pošlji”. E-mail naslov se tako avtomatsko doda v vaš e-mail seznam. Prednost tega je, da je stvar zelo enostavna in takšni osebi ni potrebno še enkrat potrditi, da se strinja z vsemi pogoji, kajti zavestno se je prijavil na prejemanje e-novic. Slaba stran tega načina pa je, da je tak obrazec ponavadi zelo neprivlačen in ne vzbuja veliko pozornosti.

Drugi, prvemu zelo podoben način, je dodajanje e-mail naslovov oseb, ki so na vaši spletni strani izpolnili kontaktni obrazec. Kontaktnemu obrazcu preprosto dajte vnosno polje, kamor lahko obiskovalec vpiše svoj e-mail naslov (to polje je ponavadi v obrazec že vključeno). Tukaj morate paziti, da odkljukate potrditev prijave v e-mail seznam. Zaradi t.i. anti-spam določil mora obiskovalec vedeti, da je bil dodan na vaš e-mail seznam. Tega nikakor ne sme izvedeti šele takrat, ko ste mu poslali prvo e-novico.

Zgornji dve metodi sta zelo splošni, saj zadevajo prav vsakogar, ki obišče vašo spletno stran. Mogoče malce bolj nestandardna, a vseeno učinkovita metoda, je da svojim obiskovalcem ponudite neko gradivo (npr. strokovni članek), ki ga lahko pridobijo, če vam pustijo svoj e-mail naslov. Obiskovalec vam da e-mail naslov, vi ga dodate na vaš e-mail seznam, vzajemno pa mu nudite nekaj kar ga zanima in kaj lahko se zgodi, da tudi dejansko postane vaša stranka. Podoben primer je dodajanje področja za registrirane uporabnike. To je vsebina, ki je za širšo publiko zaklenjena, uporabniki, ki so se prijavili na vaš e-mail seznam, pa jo seveda lahko vidijo.

Nenazadnje pa je prava poteza tudi spletna anketa. Preprosto izdelajte anketo, ki se sklada z vaši področjem in jo ponudite vašim obiskovalcem. Obiskovalci lahko prosto galsujejo, če pa hočejo videti rezulate, naj vam pustijo njihov e-mail naslov.

Kot vidite, je načinov, kako privabiti nove obiskovalce v vaš e-mail seznam veliko. Na podlagi zgornjih predlogov boste zagotovo našli pravo idejo. Kako pa celotno stvar tehnično izvesti, pa vam lahko pomaga tale vodič: Kako dodati e-mail seznam?

Pa veliko sreče vam želim!

Žiga Macedoni, Urednik spletnih strani

Si želite ogledati še več video in tekstovnih vodičev?
Želite sistem Spletnik preizkusiti BREZPLAČNO?

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*