Home » Marketing in prodaja » 3 stvari, ki jih uspešen marketingar in trgovec MORATA imeti!

3 stvari, ki jih uspešen marketingar in trgovec MORATA imeti!

Za uspešen in učinkovit E-mail marketing so zelo pomembni trije elementi. Ti trije elementi so nekakšna osnova, ki bi jih morala poznati večina marketinških strokovnjakov in/ali pravih trgovcev.
Če se sprašujete, kako lahko e-mail marketing koristi vam kot podjetju, pa si oglejte kaj morate imeti, da bo ta na dolgi rok prinesel pravi rezultat. Pa poglejmo. Imeti morate:

1. Ponudbo, ki si jo mora vaš potencialni kupec zaželeti,
2. „kvaliteten“ e-mail seznam in
3. dobro mero kreativnosti.

Ponudba, ki si jo bo vaš potencialni kupec zaželel
Morda naslov zveni preveč klišejsko, a vendar, ko si nekdo nečesa zaželi in vemo, da smo ljudje lahko zelo trmaste narave, takrat se k temu, če je le dobro, zelo rad spet vrača.
V e-mail kampanji, pa najsi bodo to e-novice, ponudba, avtomatično sporočilo ali pa le brošura, ki si jo nekdo prenese na svoj računalnik, je potrebno prejemnike prepričati, da se vračajo samo k vam.

Kaj jim lahko ponudite v zameno za njihov e-mail?
Kaj zveni kot stvar, ki jim se ji ne bodo mogli odreči? Je to tako atraktivna storitev ali izdelek, je to kakšen popust, je to kakšno brezplačno darilo, so to brezplačni nasveti?
Rečeno je tako, da večji kot je obisk v trgovini, več je možnosti, da bo nekdo nekaj kupil. Nekateri si bodo artikle le ogledovali, vendar, vedeli bodo natančno kje dobiti, ko bodo to potrebovali. Še bolje, morda bodo to povedali naprej. E-mail marketing deluje po istem kopitu, s to razliko seveda, da boste vi ljudi privabili na svojo spletno stran oz. spletno trgovino in oni bodo povabili druge.

Kaj lahko uporabite kot „sprožilec“?
1. Popust v vrednosti 30%
2. 2 izdelka za ceno enega
3. Darilo za vse, ki se vpišejo na prejemanje e-novic, ki jih nameravate pošiljati ali pa jih že pošiljate. (članstvo, priročnik, prenašanje datotek, itd…)
4. Nekaj pač, za vi najbolj veste, da bo vaše potencialne kupce prepričalo v to, da od vas prejemajo nasvete, novice oz. sporočila o novi ponudbi, na katera so se naročili.( Nekatera podjetja jih pošiljajo tudi po 1x dnevno).Torej, da vam bodo zaupali e-mail naslov.

Kvaliteten e-mail seznam
Drugi element , ki je pravtako zelo pomemben je seveda e-mail seznam. Izgradnja tega je v veliki meri odvisna od spletne strani in zavedanja, da se na internetu kupci povečini „odkrivajo“ sami. Ko vam nekdo zaupa svoj e-mail naslov, mislite, da bi vam ga dal, če bi si mislil, da mu boste pošiljali prepovedano pošto, kot so razne ponudbe za viagro in prevarantska pisma? Torej, če vam ta oseba zaupa e-mail, verjetno pričakuje, da ga boste lepo povabili v svojo trgovino oz. ga uvrstili na seznam članov za nekaj, kar ne bo imel ravno vsak. Če oseba pri vas dobi tak občutek, potem to pomeni, da že imate pravi pristop in da ste v njem vzbudili dobršno mero zaupanja.
E-mail seznam ni dober e-mail seznam, če ni segmentiran. Nekdo se bo pri vas zanimal za vodne črpalke, medtem pa se bo drugi zanimal za zračne črpalke. K vsakemu lahko pristopite posebej, na edinstven način. Zamislite si, da k vam v trgovino fizično pride naenkrat 100 kupcev…podajanje informacij verjetno ne bo tako kvalitetno kot samo pri tistih dveh. S kvalitetnim e-mail seznamom in spletno stranjo ali spletno trgovino ta problem ni več problem, temveč sladka skrb.
Aha, kaj pa če itak nikoli ne bi bilo 100 strank naenkrat v trgovini, kaj ima potem e-mail seznam veze? To, da imate lahko v trgovini v enem dnevu toliko strank, kolikor je velik vaš e-mail seznam!
Četudi ne bi nič kupili, si pa samo ogledujejo….enkrat pa že.

Tretja stvar je kreativnost
Prepričajte se, da je vaša grafična predloga, preko katere pošiljate vaše e-maile, lepo zdizajnirana, da so vidne kontaktne informacije, da slike niso prevelike in da je e-mail kompatibilen z vsemi odjemalci e-pošte. Najbolj pogosto se pošiljajo e-maili, ki so narejeni v navadnem tekstu in kot taki (tako kot bele navadne kuverte pri navadni pošti), niso tako atraktivni. Še posebej je to pomembno pri izpostavitvi ponudbe oz. želji po zavedanju znamke. Dnevno se pošlje veliko več e-mailov kot pa se opravi pogovorov preko telefona. To pomeni, da je komunikacija preko e-maila postala bolj pogosta kakor komunikacija v živo. Če ne drugega, vsaj tista začetna, kjer potencialni kupec šele zaznava ali ste pravi ali ne. Ko se z nekom pogovarjate po telefonu, ta ne vidi kako izgleda vaša trgovina oz. izdelek ali storitev, ki mu jo ponujate. Pravtako mu preko telefona ne morete poslati direktne povezave do vaše ponudbe in kar je še najbolj smešno, zelo pogost stavek preko telefona je: „Vam pošljem po e-mailu“.
Bodite pazljivi tudi kaj pišete v naslovu e-maila. Če ta ne bo vabljiv ali pa dal vedeti za kaj gre še preden ga prejemnik odpre, potem je večja verjetnost, da ga ta ne bo odprl, ker mu mogoče vaše ime oz. e-mail naslov (ki po možnosti v končnici nima niti vaše domene) ne pomeni prav dosti.
V vsakem primeru, e-mail je lahko vaša vizitka, vaša brošura, navigacijski meni po vaši spletni strani ali pa le prvi kontakt z vašim potencialnim kupcem. Tako kot vi, ki se uredite za sestanek, naj bo urejen tudi vaš e-mail.

Dobro izdelana ponudba, kvaliteten e-mail seznam in dobra mera kreativnosti ter zavedanje pomembnosti in namembnosti e-mail komunikacije, so stvari, ki bodo vse bolj prihajale do izraza v prihodnjih letih spletnega marketinga. Zbirajte e-maile in z njimi delajte kot z vašimi delnicami za prihodnost!

Lep pozdrav!

Uroš Bogdanović

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*