Home » Email marketing » 15 najboljših tržnih prijemov v elektronski pošti

15 najboljših tržnih prijemov v elektronski pošti

Večina ljudi danes več časa porabi za branje e-pošte kot pa za brskanje po spletu.
E-pošta je eden najmogočnejših medijev, kar se tiče navezovanja stikov z obiskovalci, uporabniki in bodočimi zaposlenimi. V tem članku je predstavljenih 15 najboljših prijemov, ki jih lahko vsak dan uporabite v vaših tržnih e-poštnih aktivnostih. Če jih boste uporabljali pametno in boste pri tem vztrajali, boste brez dvoma deležni povečanega odziva vaših uporabnikov, pa naj gre za več povratnih sporočil, več prijav za seminar, ali celo več naročil.

1. Izogibanje filtrov nezaželene e-pošte

Večina internetnih ponudnikov že uporablja strogo zaščito proti nezaželeni e-pošti (spamu), s čimer jo prestreže še preden prispe v uporabnikov nabiralnik. Spam filtri e-pošto razvrščajo glede na različne kriterije. Kadar je sporočilo uvrščeno nad določeno stopnjo (kot npr. 10 spam točk), je označeno kot spam in se zbriše. Da vaša e- pošta ne bi bila izbrisana kot spam še preden prispe do vaših uporabnikov, se v obeh naslovnih poljih in v vsebini sporočila izogibajte besed, kot so: brezplačni, prihranite, popust, itd.“

2. Povečajte možnosti za klik na povezavo
Poštni predali in spletne strani vsebujejo veliko teksta in grafike, kar uporabnikom oteži določeno opravilo, kot je klik na povezavo do vaše posebne ponudbe. Raziskave kažejo, da se večina internetnih uporabnikov bolje odzove na običajno tekstovno povezavo, kot pa na banner ali gumb. Če želite vključiti povezave v e-pošto, naj bodo modre barve, odebeljene in podčrtane. Te pomenijo več klikov na povezave in posledično večjo prodajo.

3. Moč personifikacije
Predstavljajte si, da stojite v nabito polnem nakupovalnem središču, kaj od tega bi pritegnilo vašo pozornost: „HEJ VI!“ ali „HEJ JOŽE“ (domnevno, da ste Jože). Moč osebnega stika morate uporabljati v e-pošti. Začnite sporočilo takole: Pozdravljeni (Jože)“ namesto dolgočasnega „Pozdravljeni“ . Tako lahko povečate odstotek branja sporočila in klikov na povezave do 650%. Zakaj? Povedano preprosto, vaši uporabniki začutijo, da imajo vzpostavljen odnos z vami, saj ste jih naslovili osebno.


4. Odjava z enim klikom
Če hočete vzpostaviti imenik uporabnikov in jim redno pošiljati ponudbe, potem sta za vas obvezni dve stvari. Vzpostaviti morate dvojno potrditev prijave in hitro pot odjave. V nekaterih državah je zakonsko določeno, da mora vsako sporočilo vsebovati povezavo za odjavo, katera naj bi prejemnika povezala direktno s stranjo, kjer je nato diskretno odstranjen iz imenika.


5. Potrditev prijave
Da ne bi bili obtoženi pošiljanja spama, vedno ampak vedno uporabite proces dvojne potrditve prijave. Ob registraciji, ko uporabnik prvič vnese svoj poštni naslov namenjen prijavi, mora prejeti potrditveno e-pošto, ki mora vsebovati povezavo ponovno do programa vašega e-poštnega trženja, ki bo verificiral novega uporabnika v imeniku.


6. Torek/Sreda = Povečan odziv
Internetne raziskave so pokazale, da sta najboljša dneva za pošiljanje emailov torek in sreda, saj naj bi bila najbolj sprejemljiva dneva za komunikacijo. To pomeni, da imate več možnosti, da bo nekdo prebral vašo ponudbo in kliknil na povezave, posledično to pomeni večjo prodajo. Ob ponedeljkih se vsi še vedno postavljajo na noge po aktivnem vikendu, ob četrtkih in petkih pa se že veselijo prihajajočih prostih dni. Raziskava je pokazala, da so najboljši rezultati ob sredah od 9. do 16. ure.


7. Ponovite komunikacijo preko emaila
Auto responder (samodejni odzivnik) je e-pošta, ki je samodejno poslana ob določenem časovnem intervalu, po prijavi uporabnika v imenik za pošiljanje ponudb. Auto responderji so zelo dober način, da ostanete v stiku z vašimi uporabniki in jim zagotovite več informacij o storitvah/izdelkih.
Npr.: Če izdajate brezplačno glasilo lahko za nove uporabnike nastavite tri auto responderje:Prvi je poslan takoj po prijavi in vsebuje zahvalno sporočilo, ter povezavo do 10% popusta za vaše najnovejše izdelke, npr. e-knjige.Drugo sporočilo je poslano24 ur po prijavi ter vključuje brezplačno glasilo ter povezavo do 10% popusta za vaše najnovejše izdelke, npr. E-knjige. 72 ur po prijavi je poslano tretje sporočilo, v katerem ponudite posebno kupčijo tistim uporabnikom, ki postanejo člani vaše spletne strani in plačajo članarino ali pa samo kupijo izdelek, ki je v tem primeru, e-knjiga. Auto responderji pomagajo vašim uporabnikom zgraditi zaupanje v vaše podjetje in v vašo blagovno znamko . To pa lahko pripomore k lažjemu sklepanju poslov.


8. Konsistenca
Če glasilo ali ažurno publikacijo pošiljate po e-pošti, pazite da obdržite izgled in občutek stalnosti ob vsaki izdaji. To poveča ugled vaše blagovne znamke in se tako lažje obdrži na trgu. Ustvarite predlogo in jo uporabite kadarkoli izdate novo glasilo.


9.
Vsakokrat pravočasno
Tedensko e-pošto uporabnikom pošliljajte na isti dan v tednu in ob isti uri (npr. vsako sredo ob 15uri. Vaši uporabniki se bodo navadili na to in bodo pošto pričakovali vsak teden ob istem času.To pomeni, da želijo prebrati njegovo vsebino in so tako bolj dojemljivi za promocijski material, ki je vključen v vsebino.


10.
Pol sekunde za naslovno temo
Ko e-pošta prispe v naslovnikov predal, imate približno pol sekunde časa, da pritegnete pozornost z naslovno temo sporočila. Po tem bo uporabnik sporočilo izbrisal ali pa ga bo ignoriral. Poskusite izpostaviti ugodnost, ki jo sporočilo vsebuje že v naslovni vrstici, npr. Namesto: „Glasilo naše spletne strani, izdaja št.1“ uporabite: „10 namigov za finančno neodvisnost“.

11. Zanka brezplačnega dodatka
Beseda „brezplačno“ je na intenetu že izpeta, zato ustvarite produkt dodane vrednosti za obiskovalce spletne strani, če bi radi povečali seznam vaših uporabnikov.E-knjigo ali kupon ugodnosti jim ponudite brezplačno, potem ko se prijavijo za vaše glasilo. Za preverjanje verodostojnosti poštnih naslov v prijavni obrazec, nastavite auto responder, ki uro po prijavi pošlje kakšen brezplačni dodatek.


12.
Predogled emaila
Priljubljeni poštni programi, kot npr. MS Outlook prikažejo predogled emaila izbranega
v poštnem predalu, zato mora biti zanimiva vsebina na vrhu emaila, saj je to del, ki je prikazan v predogledu poštnega programa vašega uporabnika. Če je ta vsebina dovolj zanimiva, bo uporabnik to –pošto dejansko tudi odprl in nadaljeval z branjem.


13.
Testiranje klikanja na povezave
Ko ustvarjate tržna sporočila poskusite uporabiti drugačen tekst za vsebino in povezave,
slike ali grafike, kot so logotipi in gumbi pa prerazporedite. Po poslanih treh različnih sporočilih, primerjajte stanje klikanih povezav in videli boste, katero je delovalo najbolje. Ko boste naslednjič pošiljali tržno sporočilo, boste točno vedeli, kakšno mešanico vsebine, slik in grafike morate uporabiti, da boste sprožili največ klikov na povezave in nenazadnje večjo prodajo.


14.
Učenje na osnovi emaila
Dodajte vrednost vaši spletni strani, zgradite zaupanje vaših uporabnikov, vzpostavite kredibilnost in si pridobite več prijav v seznam za pošiljanje glasila z nastavitvijo tečaja učenja na osnovi emaila. Da bi to storili, preprosto ustvarite serijo auto responderjev, (npr.5), s samosvojo vsebino in jih nastavite tako, da bo prvi poslan po 24 urah, naslednji po 48 urah, itd.


15.
Vedno podpis na koncu
Vedno vključite podpis na dnu emaila, ker je to najlažji način, kako ustvariti več prometa na vaši spletni strani. Ta podpis naj vsebuje vaše osebne podatke, informacije o vašem podjetju in odjavno povezavo. Vaš podpis lahko uporabite, kot povezavo nazaj do vaše spletne strani in celo do ostalih produktov. Tukaj je primer podpisa:
Lep pozdrav!
Jože Novak
Predsednik – Novak Co. d.d.
Obiščite našo spletno stran na: www.novak-co.com
S tega glasila se lahko odjavite na: www.novak-co.com/odjava


Zaključek
Z uporabo teh 15 korakov opisanih v tem članku, lahko dvignete vaše e-poštno trženje na povsem novo raven.
Pritegnili boste več uporabnikov in oplemenitili delež v znamki ter povečali svojo avtoriteto in s tem zaupanje.

Veliko uspeha želim!


Uroš Bogdanović

Vodja Spletnik marketinga

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*