Home » Email marketing » Razvrščanje elektronskih naslovov – usmerjeni seznam

Razvrščanje elektronskih naslovov – usmerjeni seznam

Če ste podjetnik in s svojo dejavnostjo konkurirate na trgu, potem imate gotovo že nek seznam elektronskih naslovov vaših preteklih in potencialnih strank. Če tega še nimate, potem ste v zelo slabem položaju. Pa recimo, da niste v slabšem položaju od vaše konkurence, in ste preprali naše prejšnje članke, ki na široko govorijo kaj je e-mail marketing, zakaj so poštni seznami pomembni in nenazadnje kako jih ustvariti. Zdaj pa gremo v drugi razred, kjer se bomo naučili našo „vrečo“ s poštnimi seznami razdeliti na več manjših poštnih seznamom, kateri bo predstavljal samo določeno skupino potencialnih kupcev. Ta način dokazano povečuje možnost glavnega dobitka.

Pa poglejmo kaj potrebujete za takšen usmerjen poštni seznam:

1. Najprej potrebujete tržno nišo in občinstvo v njej. Najprej morat evedeli kakšne so vaše zahteve, zmožnosti in reference, da lahko potem pobrskate po spletu kakšni so ključni marketinški prijemi za to področje.

2. Trg, kjer boste ponujali vaše storitve, morate razumeti. Poleg tega morate vedeti, kaj se mota po glavi vaših potencialnih kupcev, kakšne so njihove vsakdanje potrebe in kakšen značaj imajo, saj boste le tako lahko uspešno pripravili svojo e-mail kampanjo.

3. Ponudite nekaj zastonj. Majhen dodatek vašemu produktu, s čimer se dodatno zahvalite svojim kupcem ali pa k nakupu spodbudite nove. Če je vaše usmerjeno občinstvo izredno strokovno, potem ponudite kakšno e-knjigo, drugače pa tudi kako materialno dobrino.

4. Naredite t.i. „squezze page“, ki je v bistvu stran z gumbom „Dodaj v košarico“, vendar pa namesto, da bi obiskovalci (ki ste jih seveda poprej pritegnili, da to stran sploh obiščejo), na ta gumb pritisnili, morajo za zgoraj omenjeni brezplačni dodatek, vpisati svoj elektronski naslov.

Na enem spletnem mestu lahko z zgornjimi prijemi zbirate elektronske naslove in jih takoj selekcionirate. Lahko imate več konatktnih obrazcev, več prijavnih strani (za vsako usmerjeno občinstvo posebej), vendar morate paziti, da bo pot, po kateri bo določen obiskovalec prišel na to stran, lepo speljana. V praksi to pomeni, da (recimo da imate portal za novorojenčke) otroški psihiater, ki išče dodatno strokovno literaturo, ne bo pristal na strani za bodoče mamice.

Če vaš poštni seznam še ni razdeljen na več ozko usmerjenih delov, za to še zdaleč ni prepozno. Lahko razporedite obstoječe ali pa preprosto star nerazdeljen seznam pustite pri miru in začnete znova. Za nerazdeljen seznam boste pač morali uporabiti bolj univerzalne marketinške prijeme, kjer je verjetnost zadetka malce nižja.

Pa veliko sreče vam želim!

Žiga Macedoni, Urednik spletnih strani

Preizkusite najboljše orodje za e-mail marketing Newsletter.si brezplačno takoj!

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*