Home » Marketing in prodaja » Bo tudi vaš posel dobil zagon v letu 2010?

Bo tudi vaš posel dobil zagon v letu 2010?

Seveda, tako kot vedno, bolj kot se bliža prelom leta, bolj razmišljamo o tem, kaj bomo in česa ne bomo počeli v naslednjem letu. Zagotovo ste si kot podjetnik že zadali nove cilje in verjamem, da je med njimi tudi ta, da vas in vaš posel ljudje v letu 2010 še bolj opazijo in po vaš produkt kupci pridejo kar sami od sebe. Se sliši lepo? Mislim, in prepričan sem, da se do tega da priti zelo enostavno.
Za naslednje leto vam priporočam naselednje…

1. Spletno stran ali spletno trgovino, ki jo bodo opazili tudi vaši kupci
Glede na to, da bo 8 od 10 vaših potencialnih kupcev vaše produkte iskalo izključno preko iskalnika Google, mora prav zagotovo biti vaš prvi cilj, da se tam nahaja tudi vaša spletna stran ali spletna trgovina. Saj veste, tudi ko sami iščete storitve ali izdelke, verjetno vpisujete raznorazne ključne besede, na podlagi katerih se izpišejo zadetki na levi in desni strani v Googlu. V največih primerih se zgodi, da primerno povezavo najdemo že kar na prvi strani in ravno zato priporočam optimizirano spletno stran ali spletno trgovino, ki ju na podlagi pametnega izbora ključnih besed, rednega osveževanja z vsebino in kvalitetno tehnično podporo, lahko dokaj hitro spravite tja. Če je vaša spletna stran že na prvi strani v Googlu, berite dalje….

2. Oglasno kampanjo na Googlu ali Facebooku
Vašo spletno stran je moč odlično optimizirati in ta se potem lahko pojavlja tudi v naravnih rezultatih na prvi strani, vendar le za omejeno število ključnih besed. Če si samostojno urejate spletno stran boste morda vedeli, da je le redno osveževanje spletne strani tisto, kar lahko prispeva k temu, da Googlov pajek večkrat obišče spletno stran, jo indeksira in tako posledično povzroči, da se začne povzpenjati po lestvici dostopnosti potencialnim kupcem. Vedite, da če imate pred seboj na Googlu po določeni ključni besedi 23 konkurentov, da bo lahko že ena nova podstran, članek ali kakršnakoli druga optimizirana nova vsebina, pripomogla k temu, da boste naslednji teden pred seboj imeli le še kakšnih 15 konkurentov.
Če pa pogledamo malo bolj napredno…recimo, da za vaš produkt obstaja 100 ključnih besed, po katerih v Googlu lahko opredelimo vaš produkt, potem je potrebno tisti večji del nabora zakupiti. Zakaj? Zato ker je za Googlove naravne rezultate, spletno stran možno optimizirati do največ nekje 10 ključnih besed, to pa je to. Predlagam, da ostale ključne besede zakupite in se tako na 1. strani v Googlu pojavljate za vsako od tistih stotih besed. Tako ne boste nikakor mogli uiti vašemu potencialnemu kupcu, saj vas bo ta stalno videl na desni strani, kjer so tako imenovani „plačljivi rezultati“. S tem boste nadgradili svoj posel, torej boste na vašo spletno stran začeli dovajati kvalificirane kupce.
Facebook deluje po malo drugačnem principu, vendar je pravtako tam možno določiti ciljno skupino, torej oglas vidijo samo tisti, ki naj bi jih vaša storitev oz. izdelek zanimala.

V letu 2010 predlagam, da izkoristite dejstvo, da v vaši dejavnosti na Googlu in na Facebook-u ta trenutek oglašuje le nekaj odstotkov vaših konkurentov. Čez kakšno leto bo situacija popolnoma drugačna in posledično bodo ključne besede neprimerno dražje. Že zdaj je recimo v Italiji za isto število klikov potrebno plačati tudi do 10x več.

3. E-mail marketing za komunikacijo in vzpostavljanje odnosa s kupci
Če sem omenil spletno stran ali spletno trgovino, ki se visoko uvršča v iskalnikih in če sem poudaril kako pomembno je, da izkoristite sleherno iskanje v Googlu po vaši ponudbi, preko katerega vašim potencialnim kupcem vsakič, ko vas iščejo, vedno vržete rokavico, je potem tretja zelo pomembna stvar dejstvo, da je s temi potencialnimi kupci potrebno vzpostaviti dialog in graditi na medsebojnem odnosu. Raziskave kažejo, da je za nakup ali naročilo preko interneta potrebna dobršna mera zaupanja. Ravno zato je kot nadgradnja vašega spletnega posla zagotovo tudi izdelava seznama e-mailov vaših potencialnih in obstoječih kupcev. Glede na to, da ste strokovnjak na vašem področju, je to nekako potrebno pokazati tudi ljudem. Veliko iskalcev na internetu, ponudbe med seboj primerja. Edini stik z vami, je v največih primerih ravno stik preko e-mail sporočil. Če se postavite v vlogo kupca…in ste pred nakupom obiskali 10 spletnih strani z isto dejavnostjo in želite ponudbe med seboj primerjati, bo odločitev zagotovo slonela tako na hitrosti odziva prodajalca, kot tudi na načinu pristopa, ki ga ta prodajalec pokaže že v prvem e-mail sporočilu s ponudbo.
Bolj kot boste kot kupec odlašali od nakupa, bolj se bodo izkazali tisti, ki vedo, da je za končno prodajo potrebno najprej pridobiti vaše zaupanje. Čez čas, boste e-maile dobivali samo še od najbolj resnih prodajalcev. Ti e-maili bodo lepo oblikovani, vključevali bodo še kakšen nasvet in pa predvsem bodo z njimi ti prodajalci znali točno oceniti kaj vas zanima.
V vsakem primeru, e-mail marketing lahko sedaj izvaja vsakdo, kar pomeni, da je s tem tudi nekako zaključen krog, ki ga čisto vsako podjetje za spletno prodaja strašansko potrebuje.

V letu 2010 vam priporočam, da se preizkusite tudi v e-mail marketingu, saj boste z vzdrževanjem vaših odnosov s potencialnimi in obstoječimi kupci, zagotovo več prodali tako tistim, ki še niso nič kupili, kot tistim, ki so že kar redni kupci. Preizkušeno!

Naj povem, da je „Spletnik Trojček“ (1.optimizirana spletna stran ali spletna trgovina, 2. Zakup ključnih besed na Googlu ali Facebooku, 3. E-mail marketing z orodjem Newsletter.si) lahko velik korak naprej in v letu 2010 tudi vzrok za vaše veselje. Pri tem bi vas pozval, da nas kot strokovnjake povprašate, kako bi ga lahko umestili v vaš prodajni proces, pri tem pa vam bomo z veseljem povedali, kaj je zato potrebno še narediti.

Kaj mora imeti podjetje za uspešen nastop na internetu v letu 2010
– Spletno stran ali spletno trgovino, ki se uvršča na 1. stran v iskalniku Google
– Oglaševanje na Googlu za pridobivanje kvalificiranega obiska in
– E-mail marketing, ki podjetjem omogoča enostavno, profesionalno in sofisticirano komunikacijo s kupci, ki pa je tudi merljiva in tako odlična možnost za testiranje trga ter bolj oseben pristop.

Upam, da vam bodo ta pripročila pomagala k vašemu uspehu v naslednjem letu in želim, da nas vedno raje najprej povprašate za nasvet.
Naj tudi vaš posel dobi svoj zagon v letu 2010!

Pa srečno!
Uroš Bogdanović

Pošiljajte lepo oblikovane e-maile do 100 prejemnikom brezplačno!
Preizkusite Shop123.si – sistem za izdelavo spletnih trgovin brezplačno!

Preizkusite Spletnik – Sistem za izdelavo in urejanje spletnih strani brezplačno!
Izračunajte koliko kupcev lahko dobite preko Googla že jutri!

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*