Home » Facebook » Kako smo v 2009 zaokrožili celotni internetni nastop našega podjetja

Kako smo v 2009 zaokrožili celotni internetni nastop našega podjetja

Leto se bliža koncu in v marketingu podjetja bomo preverili, kaj smo v tem letu postorili, da smo povečali prodajo. Ker smo se kot sodobno podjetje odločili, da bomo prisotni tudi na internetu, bomo analizirali našo dejavnost z vidika celostnega internetnega nastopa.
Najprej smo se odločili, da objavimo novo spletno stran, katero smo iz zgolj spletne vizitke z nekaj podatki o podjetju, spremenili v napredno spletno predstavitev, ki omogoča tudi neposredno komunikacijo med obiskovalcem (potencialnim kupcem) in podjetjem. Potem smo…
.. spletno stran pripravili korektno, poskrbeli smo za sodoben dizajn in pripravili kvalitetno in obširno vsebino, po nekaj tednih pa ugotovili, da se naša spletna stran v iskalnikih ne uvršča dovolj visoko, da bi lahko suvereno konkurirala ostalim spletnim stranem. Da smo preprečili nazadovanje uvrstitve spletne strani, smo se odločili, da bomo za spletno stran izvedli optimizacijo za iskalnike, za kar smo v sodelovanje povabili spletno podjetje, ki je opravilo tehnično optimizacijo spletne strani in vsebine prilagodilo za prodajo najpomembnejšim ključnim besedam.

Ker je spletna stran po mnogo vloženega truda ponovno pričela izgubljati visoka mesta v iskalnikih, smo poskrbeli, da smo na spletno stran začeli dodajati novice in redno osveževati vsebine. Prav tako smo kot strokovnjaki na svojem področju začeli sodelovati v spletnih forumih in svetovali njihovim uporabnikom, poleg pa seveda vedno dodali povezavo na našo spletno stran. Dogovorili smo se tudi, da partnerska podjetja dodajo povezavo do naše spletne strani na njihovo internetno stran, prav tako pa smo tudi mi objavili njihove povezave. Ker sta redno osveževanje in število povezav na spletnih straneh, ki kažejo na našo spletno  stran, ena pomembnejših dejavnikov uvrščanja spletne strani v iskalnikih, smo spletno stran ponovno dvignili na mesta povsem pri vrhu.

V zadnjem letu pa se nas je, kakor večine podjetij, močno dotaknila še recesija in varčevati smo pričeli, kjer je le mogoče. Ker so oglasi v tradicionalnih medijih za nas postali predragi, smo produkte pričeli oglaševati na spletu in dosegli neverjetne konverzije. Ne samo, da je cena oglaševanja na internetu bistveno nižja, tudi konverzija je bistveno višja, kar pomeni, da smo pridobili več kupcev za nižjo ceno.  Tudi pri oglaševanju smo se poslužili partnerskega podjetja, ki je zaradi rednega spremljanja cen oglaševanja, naše oglase prikazalo za mnogo nižjo ceno, kot je to uspevalo sodelavcu v našem podjetju. Ker je prva kampanija bila uspešna, smo se ob naslednji oglaševalski kampaniji odločili, da jo bomo spremenili v stalno oglaševanje v iskalnikih in novih socialnih omrežjih, kot je naprimer Facebook.

V drugi polovici preteklega leta se je prodaja pričela večati in povečali smo število produktov. Ker je predstavitev in naročanje naših izdelkov preko spletne strani zahtevalo vedno več administrativnega dela na spletni strani, smo se odločili, da odpremo spletno trgovino, ki nam omogoča prodajno izkušnjo povsem blizu tisti, ki smo je vajeni iz naše »prave« prodajalne. Sedaj lahko povsem enostavno urejamo artikle, njihove opise in cene, prav tako pa aplikacija namesto nas vodi zalogo, izračuna ceno dostave, davek… Seveda smo tudi za spletno trgovino poskrbeli, da se v iskalnikih uvršča visoko, nismo pa pozabili še na portale, kot je Lovecnacene, kjer obiskovalci (in teh je skoraj 500.000 mesečno) primerjajo cene določenega izdelka po slovenskih trgovinah in objavili ponudbo našega podjetja.
Ko se je leto približalo koncu, smo našim strankam poslali e-čestitko, pozabili nismo niti na obiskovalce naše spletne strani, ki so se prijavili na e-novice. Poleg smo povsem nemoteče dodali še povezavo na našo spletno strani, kjer pa smo objavili ponudbo izdelka po akcijski prednovoletni ceni.

Zgoraj sem nevedel zgodbo podjetja, ki je uspešno odprlo internetni prodajni kanal in seveda povzema idealno kombinacijo vseh dejavnosti, ki jih mora sodobno podjetje na internetu izvajati. Najverjetneje vsa podjetja še niso izvedle vseh omenjenih točk, so pa zato neopravljene lahko pomembni cilji za naslednje leto.

Spodaj dodajam seznam najpomembnejših korakov k uspešni prodaji preko spleta. Preverite kaj že koristite in česa še ne.

Spletna stran Spletna trgovina
Spletnik.si Shop123.si
Vzpostavitev da / ne da / ne
Obrazec za povpraševanje da / ne da / ne
Obrazec za prijavo na E-novice da / ne da / ne
Optimizacija spletne strani
da / ne

da / ne
Spletnik.si/Optimizacija
Tehnična optimizacija da / ne da / ne
Vsebinska optimizacija da / ne da / ne
Redno dodajanje vsebin da / ne da / ne
Prijateljske povezave da / ne da / ne
Oglaševanje
da / ne

da / ne
PovecajObisk.si
E-mail marketing
da / ne

da / ne
Newsletter.si


















Želim vam srečno in uspešno novo leto 2010!

Aljoša Kovačič,
Projektni vodja

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*