Home » Marketing in prodaja » V naglici današnjega življenja moramo najti čas za razmislek

V naglici današnjega življenja moramo najti čas za razmislek

Staro leto se poslavlja oz. je že kar v zadnjih vzdihljajih. In da vam ne bom pokvaril prazničnega vdušja ter vam vzbujal slabe vesti, ker morda med prazniki ne boste našli časa za študijo mojih trikov in nasvetov, sem se odločil, da vam v zadnjem članku tega leta podam le nekaj usmeritev za nove podvige. Če ste vestno prebirali moje članke in nasvete, ste gotovo opazili, da sem šel pogostokrat v detajle in vam podajal takšne nasvete, ki globalno ne morejo spremeniti vaše spletne prodaje. Lahko pa z malimi skrivnostmi velikih mojstrov znatno vplivate nanjo. Danes se bom od te moje politike pisanja malce oddaljil in vam napisal, na kaj morate biti v prihajajočem letu še posebej pozorni oz. katere so najpogostejše napake, ki jih delajo tisti, ki želijo uspeti čez noč.

Ko smo pred kratkim lansirali naše novo orodje Newsletter, ki je namenjeno email marketingu, se pravi celoviti komunikaciji z vašimi kupci, smo zaključili našo celoto. Tako lahko sedaj pri nas dobite vse, kar potrebujete za uspešno spletno prodajo (spletno stran in/ali spletno trgovino, dobro uvrstitev v Googlu ter komunikacijo z vašimi kupci). Čeprav lahko vse to dobite v relativno kratkem času, pa to še ne pomeni, da se morate vsega poslužiti čez noč. Prednost tega je le to, da vam ni potrebno iskati na več različnih lokacijah, pač pa to dobite na enem mestu. Vendar pa morate še vedno ostati preudarni.

Največji napaki, ki ju lahko naredite, je da rinete z glavo skozi zid ali pa da hočete vse naenkrat. V glavi imate idejo (dizajn, struktura itd.) in se jo držite kot pijanec plota. Kakšna bo končna podoba vaše spletne prodaje je veliko odvisno tudi od dejavnosti, s katero se ukvarjate. Bodite odprti za nasvete strokovnjakov, prijateljev, poslovnih partnerjev s podobnimi izkušnjami, če ste v dvomih se splača kakšno stvar tudi potestirati. Skratka bodite prilagodljivi, saj bo le tako lahko iz vaših in naših idej zrasel produkt, ki bo vam bo všeč in bo hkrati zadostil vsem zahtevam in standardom sodobnega spleta in njihovim uporabnikom.

Po drugi strani pa si vzemite čas za razmislek in ne prehitevajte dogodkov. Če na primer že posedujete spletno stran ali spletno trgovino ali pa se o tem še odločate, potem najprej končajte ta projekt in nato pojdite na oglaševanje vaše spletne strani ali pa se poslužite email marketinga. Kajti zamislite si da ta drugi del dobro opravite in se vam obiskanost strani znatno poveča, vi je pa pred tem že pol leta niste osvežili. Tako pač ne bo šlo in za tak način dela je škoda živcev, denarja predvsem pa dragocenega časa, ki nam ga danes tako primanjkuje.

„V novem letu se bom učil iz napak, ki sem jih storil v preteklem letu, saj sem zaradi njih pametnejši in preudarnejši. V novo leto stopam proti novim izzivom naproti, ki jih že sedaj zelo zavzeto preučujem. Čeprav imam mnogo idej, pa se o njih pogovorim s sodelavci, prijatelji, strokovnjaki in sem dovzeten za njihove pripombe, v smislu, da me njihova graja ne potre, njihove pohvale pa ne zaustavijo pri nadaljnem razvoju.“

Če ste se vsaj malo približali mojim zgornjim mislim, potem ste že, brez da bi s prstom mignili, pometli z večino konkurence, predvsem pa se vam ni potrebno bati, da bi vaša spletna prodaja upešala.

V prihajajočem letu želim vsem mojim zvestim bralcem rubrike Triki in nasveti zdravo, smeha polno, produktivno in uspešno leto 2010!

Pa veliko sreče vam želim!
Žiga Macedoni, Urednik spletnih strani

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*