Home » Google oglaševanje » Večno vprašanje: Oglaševanje na Googlu ali “samo” optimizacija spletne strani?

Večno vprašanje: Oglaševanje na Googlu ali “samo” optimizacija spletne strani?

„Želim se uvrstiti na 1. stran v Googlu čim prej!“ je po navadi prva stvar, ki jo izrečejo naši PovečajObisk.si naročniki. Seveda, danes je Google že tako dobro obiskan, da če te tam ni, te ni niti „na zemljevidu“. Vendar, biti na 1. strani v Googlu po 1 ključni besedi ali po 100 ključnih besedah je velika razlika. Imeti Jumbo plakate po celi Ljubljani in imeti jumbo plakat samo na enem mestu je tudi velika razlika! Imeti reklamo na PopTv-ju v vsakem reklamnem bloku med resničnostnim šovom ali imeti kratko reklamo, ki se prikaže enkrat na dan med 15. in 16. uro, je zopet velika razlika….Kaj želim povedati s tem…razlika med „naravno uvrstitvijo spletne strani na 1. stran v iskalniku Google“ in zakupom 100 ključnih besed, po katerih se oglas pojavi vsakič, ko nekdo išče vaš izdelek ali storitev na Googlu, je enormna!

Plačilo na klik (zakup ključnih besed) je oblika spletnega marketinga, kjer oglaševalec plača le takrat, ko nekdo klikne na njegov oglas. Vsaka oblika ključne besede, ki jo ta vključi v svojo oglaševalsko kampanjo, je kot na dražbi. Torej jo je potrebno zakupiti po določeni ceni, da se nato oglas pojavlja na 1. strani. Teh ključnih besed je lahko tudi več sto, medtem ko je pri „naravni optimizaciji“ spletne strani malo drugače, tam se lahko nadejamo, da bomo na 1. strani v Googlu po največ 5 do 10 ključnih besedah. V čem je še drastična razlika med tema dvema oblikama promocije spletne strani….

Rezultati pri zakupu ključnih besed na Googlu so takojšnji! Rezultati pri naravni optimizaciji, pa se lahko pokažejo šele čez nekaj mesecev. Preko Google oglaševanja lahko obiskovalce spletne strani pridobite že naslednji dan, medtem ko preko naravne optimizacije, prvi obiskovalec lahko pride šele čez kak mesec ali dva, odvisno če se z optimizacijo spletne strani seveda sploh ukvarjamo aktivno.
Še ena primerjava…Pri oglaševanju s pomočjo zakupa ključnih besed na Googlu je najmanj odvisno od tega, ali boste na spletno stran dodajali nove vsebine, medtem ko optimizacija po „naravni poti“ temelji ravno in izključno na tem. Pri slednji bo potreben tudi čas in s tem povezani stroški dela, da se bo spletna stran „mogoče“ enkrat le uvrstila na 1. stran. Mogoče? …

Če pogledamo konkretno… Mizarstvo Poden d.o.o. bo za svojo uvrstitev na 1. strani v Googlu plačalo 200 € in pri tem se bodo njihov oglasi pojavili na 1. strani tako za ključne besede „mizarstvo, mize, stoli, pohištvo, kot tudi takrat, ko bo nekdo vpisal „Mizarstvo Strop d.o.o. ali Lesnina ali Meblo….torej tudi, ko bo nekdo iskal konkurenco in še za vseh ostalih 100 ključnih besed, ki se jih lahko spomnimo. V prvih 14 dneh lahko Mizarstvo Poden d.o.o. pridobi tudi do 1000 kvalificiranih obiskovalcev, ki nekaj želijo kupiti!? Mizarstvo Strop d.o.o. bo želelo malo „prišparati“ in bodo raje teh 200 € namenili v osebo, ki bo na spletno stran redno dodajala vsebine in na ta način skrbela, da bo Google spletno stran redno indeksiral in jo počasi pomikal proti vrhu. Toda, 200 € zadostuje za eno osebo za nekaj ur oziroma za 1 dan ali 2. Poleg tega pa mora ta oseba za optimizacijo biti strokovnjak, če ne, kdo pa garantira, da se bo spletna stran uvrstila kar na 1. stran v Googlu…še posebej v dejavnosti mizarstva in še to v najboljših primerih po 1 ali 2 ključnih besedah (recimo „mizarstvo strop“ in pa „lesene mize“). Kar je še najhuje, spletno stran Mizarstva Strop d.o.o. bo v nekaj mesecih obiskalo manj kvalificiranih kupcev, kot pa spletno stran Mizarstva Poden d.o.o. v samo 2 tednih!? Torej bo podjetje, ki oglašuje na Googlu realno v istem času porabilo enako vsoto denarja, kot ga bo porabilo podjetje, ki plačuje osebo, ki bo na spletno stran (nestrokovno) dodajala nove vsebine. Če še potrdimo dejstvo….podjetje, ki se po 100 ključnih besedah uvršča na 1. stran v Googlu, bo za recimo 5000 zagotovljenih obiskovalcev v dveh mesecih plačalo 1000 € , medtem ko bo podjetje za 50 naključnih obiskovalcev v prvih dveh mesecih svojega „spletnega poslovanja“ plačalo isto vsoto, saj mora plačati človeka, ki se ukvarja s spletno stranjo. Razlika med njima je torej, da bo podjetje, ki oglašuje na Googlu (ob 10% konverziji) v istem času imelo 100x večjo prodajo. In to za popolnoma isti strošek! Smešno, a resnično!

In še ena velika prednost oglaševanja na klik na Googlu…
Vsaka spletna stran, nova ali stara, je unikatna. Če bosta dve podjetji v isti dejavnosti vložili enako denarja tako v izdelavo spletne strani kot tudi v oglaševanje, bo še vedno eno od podjetij imelo boljše izhodišče. Zakaj? Primer. Zato ker bo eno od podjetij na svoji spletni strani imelo kontaktni obrazec, medtem ko se bo drugo podjetje zadovoljilo s telefonsko številko. Torej bo eno podjetje imelo možnost takojšnjega naročila oziroma oddaje kontakta, medtem ko bo drugo podjetje imelo težavo, ker jih bodo na telefon morebitni kupci lahko dobili le med delovnim časom. Če pogledamo statistiko, povprečni uporabniki interneta preko spleta največ kupujejo popoldne in zvečer, torej takrat, ko so telefoni že izklopljeni. No in še nekaj…s pomočjo kontaktnega obrazca lahko izmerimo najbolj idealno nakupno pot (ključna beseda, oglas, podstran, kontaktni obrazec), medtem ko pri telefonskem klicu nihče ne bo razlagal, kako je prišel do te informacije. In še nadgradnja ugotovitve…nekdo ki oglašuje na Googlu in razvaža pice, ne bo imel želje iz Maribora hoditi v Ljubljano. Zato se oglasi lahko prikazujejo samo in izključno kupcem iz Maribora in okolice.

Še veliko je dejavnikov, ki potrjujejo da je oglaševanje na Googlu danes najbolj enostavna, hitra, zanesljiva in učinkovita pot do novih kupcev! Od več kot 150 naročnikov PovečajObisk oglaševanja na Googlu, si je začetno investicijo 200 € povrnilo več kot 95 % podjetij. To je podatek, ki pove, da lahko vsak dodani evro, prinese samo še dodatnega kupca in sploh ne dovoli dileme.
Saj veste, plačate le takrat, ko nekdo klikne na oglas!

Google oglaševanje je primerno tako za velika, kot tudi majhna podjetja. Mogoče še bolj za slednja, saj je preko naravne optimizacije spletne strani, priti ob bok podjetjem, ki za spletni razvoj namenjajo tisoče in tisoče evrov, zelo težko. Preko Google oglaševanje pa je to le še vprašanje manjše investicije.

V lanskem letu smo pridobili certifikat kvalificiranih oglaševalcev na Googlu in v nekaj mesecih smo več kot 150 podjetjem že pomagali do kvalificiranih kupcev. Nekateri so k nam prišli s spletno stranjo, ki se je v tistem trenutku nahajala nekje v „kočevskem gozdu“, nakar so začeli prodajati in prodajajo še danes. Google oglaševanje je namreč kot droga. Ko enkrat začneš pridobivati prave kupce in ko enkrat ugotoviš, da se ti vsakih vloženih 200 € lahko povrne že v nekaj dneh, samo še nadaljuješ.

Vprašajte nas za nasvet, z veseljem vam bomo podali oceno, koliko denarja bi bilo potrebno vložiti, da ste prisotni tam, kjer je vaša ponudba najbolj zaželena in iskana.

Izračunajte si število kupcev, ki jih lahko pridobite že jutri!
Preverite, kako hitro se lahko povrne vaša investicija v Oglaševanje na Googlu
Uporabite Spletnik Monitor ključnih besed in spremljajte, kako se vaša spletna stran uvršča v „naravnih rezultatih“.

Veliko uspeha vam želim!

Uroš Bogdanović
Vodja Spletnik marketinga

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*