Home » Marketing in prodaja » Povečajte prodajo s pomočjo vaših referenc – 2. del!

Povečajte prodajo s pomočjo vaših referenc – 2. del!

Referenca ni zgolj orodje, kako dosegati višje uvrstitve v iskalniku, temveč je tudi nek dejanski pokazatelj, katere in s tem kakšne so naše stranke. Kot sem omenil že v predhodnem članku, so na internetni strani podjetja to ene izmed bolj obiskanih strani, kar pomeni, da ji bomo namenili več kot zgolj suhoparen seznam referenc in povezav do internetnih strani podjetja.

Torej bomo kot prvo na spletni strni spremenili ime podstrani ali pa dodali novo, ki bo namenjena zgolj referencam, le-te pa bomo »vzeli« iz starega seznama »koristne povezave«, ki smo ga imeli objavljenega na spletni strani. Seveda so koristne povezave nadvse koristne, kot pove že ime, in sicer zato, ker poleg koristne informacije, skrbijo tudi za večje število povezav na naši strani in s tem na višjo uvrstitev v iskalnikih. Stran z referencami pa je drugačna: pomembno je, da gradi na atraktivnosti, kar pomeni, da na spletno stran nujno dodamo slike referenčnih zadovljnih strank ali dodamo logotipe teh podjetji, kot drugo, pa stran gradi tudi na podajanju informacij, saj lahko k posameznemu navedku dodamo še kratek tekst o »prodani« storitvi ali sodelovanju z referenčnim podjetjem, kar ponovno predstavlja odlično priložnost, da na spletni strani navedemo naše najpomembnejše ključne besede.

Zgolj slike in logotipi pa navsezadnje tudi niso vse, kar lahko prispevamo k – za obiskovalca tako pomembni – atraktivnosti podstrani z referencami – na to stran lahko dodamo tudi video. Video na spletni strani je elemnt, ki obiskovalca na njej zadrži bistveno dalj časa kot golo besedilo, saj poleg tega, da uporabnik nekaj minut (video naj ne bo nikoli predolg) gleda video, ob enem opazi še vrsto drugih informacij, ki so podane na strani. To pa tako nujno narekuje, da na stran z referencami dodate povezave do produktov, s katerimi ste svojo referenčno stranko najbolj navdušili in da imate povsod vidne vaše kontaktne podatke. Kako na spletno stran dodate video, si lahko ogledate tukaj.

Spletna stran ni edino mesto, na katerem lahko svoje reference objavite – v kolikor svoje obstoječe ali potencialno bodoče stranke redno obveščate o »dogajanju« na vašem področju preko sistema e-novic, je to še en kanal več za poudarjanje zadovoljstva vaših strank, saj lahko atraktiven video, ki ste ga posneli med delom z vašo stranko ali pa vam je stranka pred kamero podala izjavo, dodate tudi v vsebino vašega spletnega časopisa. To lahko storite povsem preporsto, in sicer tako, da preko svojega uporabniškega računa na Youtube dodate svoj novi video nato pa kodo, ki vam jo stran izpiše, vstavite v vaš »newsletter«. Kodo boste na strani dobili takrat, ko si boste video ogledali, lahko pa jo tudi nekoliko prilagodite, da se bo okence z videom bolje prilagajalo izgledu vaše celostne podobe – kodo nato skopirajte v vsebinski del novic, kjer želite, da se bo video prikazoval.

Takšni videi so lahko že zelo podobni in podobno učinkoviti kot priporočilo, ki ga o nekem podjetju dobite od znanca, prijatelja, saj video izrazi veliko več, kot zgolj navedba ali prepisana izjava zadovoljne stranke. Torej, ko boste naslednjič zaključevali projekt z eno vaših zadovoljnih strank, le poskrbite, da bo podala svojo izjavo o zadovljstvu ali, da skupaj posnamete kratek video na to temo, nato pa, da to referenco objavite v vaših naslednjih tedenskih (mesečnih) novicah. S tem pa obiska in uvrščanje strani ne boste izboljšali samo sebi, temveč boste enak učinek dosegli tudi za vašo referenčno stranko.

Pa veliko zadovoljnih strank vam želim!


Aljoša Kovačič,
projektni vodja

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*