Home » Google oglaševanje » Širokopasovna avtocesta informacij: nazaj v prihodnost

Širokopasovna avtocesta informacij: nazaj v prihodnost

Ste kdaj razmišljali o tistih letih, ko ni bila prva stvar, ki ste jo naredili v nedeljo dopoldne to, da bi prižgali pc in preverili sveže novice, temveč odšli do nabiralnika po časopis in skuhali kavo? Kakšni so bili občutki, ko ste kot otrok se že prejšnji dan domenili z najboljšimi prijatelji, da se dobite na igrišču pred blokom, takoj po šoli in kosilu? Kjer ste preživeli celo popoldne in polovico večera z igranjem nogometa, vaš sin pa mnogo ur na dan preživi z igranjem spletnih igric ter komuniciranjem s prijatelji in neznanci preko različnih spletnih komunikacijskih orodij kot so msn ali facebook.
S tem ne želim povedati, da je kaj narobe s sedanjostjo in se ravno tako ne nameravam z nostalgijo obračati na pretekle brezinternetne čase. Ne, nasprotno, hotela sem da se spomnimo na razlike med stilom življenja še komaj pred  manj kot dvema desetlejema in danes. Kajti roko na srce, čeprav bi bilo seveda bolje da bi vaš sin ali vi sami, preživeli več časa v gibanju in na svežem zraku, za navade ljudi ni kriva tehnologija.
Kljub temu, da se je internet razpasel po vseh gospodinjstvih in na vsa področja naših življenj, ali skoraj vsa pri skoraj vseh, je naša osebna odločitev kaj počnemo in kdaj ter kako. V našem podalpskem raju je na stotine društev, prostovoljnih in drugih, kjer se ljudje družijo, športnih in kulturnih prireditev je pa glede na velikost naše države res enormno, skozi vso leto. In vse naštete možnosti preživljanja prostega časa so tudi množično obiskane. Zato ne razumem od kod mit, da je internet in da so na splošno računalniške tehnologije, vir marsikaterega zla po svetu, predvsem kar se tiče vzgoje otrok in trendov preživljanja prostega časa. Toda dame in gospodje, dejstva so tukaj. Tako v zasebnem kakor tudi poslovnem življenju je internet eno izmed glavnih orodij, ki jih uporabljamo in ki nam navsezadnje olajšajo delo.
Predstavljajte si novinarja izpred nekaj desetletij nazaj, ki je samo za to, da je našel določene informacije, porabil vsaj petkrat če ne desetkrat več časa. Moral je zavrteti ogromno telefonskih številk ter se srečat z dosti ljudmi, prelistat na tone dokumentov, in to ročno. Podobno bi se godilo npr. vam samim, v službi, kjer najdete marsikatero koristno informacijo oziroma jo  za vas poišče iskalnik google. Tiskane reklame v časopisih so sicer še danes v navadi, toda mnogo manj, predvsem zato, ker se pametni podjetnik ali direktor neke uspešne firme zaveda, da lahko zelo učinkovito uporablja spletno oglaševanje. Za določeno vsoto, ki jo porabi za en oglas v reviji ali časopisu, lahko ima nekaj koristi, toda sigurno mnogo manjši domet ljudi, ki oglas sploh vidijo ali opazijo. Vemo pa, da dandanes ogromno storitev ter produktov ljudje poiščejo preko interneta, marsikdo se je navadil tudi kupovati preko spleta. Imam znanko, ki naroča poceni tehnološke produkte preko spletnih trgovin iz Honkonga.
Trend kupovanja ter plačevanja preko spleta je torej tudi pri nas v porastu.Zakaj ne bi dali slovenskim kupcem možnost kupovanja preko spletnih trgovin kar mi sami? Ni pa seveda dovolj, da smo prisotni na spletu s svojo spletno stranjo, kar je pa seveda osnova za vsaj uvodno predstavitev podjetja. Dandanes velja sledeče dejstvo, in sicer, kakor nekoč nihče ni vedel zate, za tvoje podjetje, ali zelo malo ljudi, če nisi imel rednih tiskanih oglasov in plakatov po mestu, tako se slabo piše podjetjem, ki jih ni na internetu. Je pa res, da je na spletu nemerljiva količina takšnih predstavitev firm, zato morate poskrbeti redno za to, da je vaša stran na vidnih mestih, portalih ter na prvih straneh, najbolje da na najbolj obiskanem iskalniku, tudi v Sloveniji, googlu. Podobno kot bi kmet redno zalival svoj vrt, ga tudi oplel ter pognojil, podobno storijo naši strokovnjaki, ko se trudijo s celo kampanjo zato, da je tudi vaša spletna stran cvetoča in tako narasla, da se jo lahko vidi vsenaokrog. Z drugimi besedami, da imate tudi koristi od nje, to pa je širjenje posla, kar si lahko preberete bolj podrobno na http://povecajobisk.si/domov.html.
Kam nas torej peljejo trendi interneta? Kot kaže v povezavo različnih tehnologij in storitev ter možnosti v en sam medij: splet. To že vključuje možnosti gledanja tv programov, poslušanje glasbe, gledanje videov, telefoniranje, iskanje informacij, branje časopisov, knjig. Vse to je danes že možno, in razvoj bo šel v podobno smer po mojem mmenju, v prihodnosti še bolj radikalno. Na nas pa je, da internetne tehnologije izkoristimo tako, da bodo nam samim v veselje in pomoč, orodje torej, ki nam življenje olajša in olepša. Vse v življenju je stvar izbire. Avtoceste informacij pa so vedno bolj hitre in drvijo naprej, z nami ali brez nas. Kocka je že zdavnaj padla.

Polona Jaunik

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*