Home » Izdelava spletnih trgovin » 6 nasvetov za „dobro“ spletno trgovino

6 nasvetov za „dobro“ spletno trgovino

Prepričan sem, da ste dobro ozaveščeni, kaj je spletna trgovina. Tisti, ki jo že imate, pa ste gotovo namenili kar nekaj časa, da ste pripravili vso potrebno gradivo ter naredili vse za dobro optimizacijo. Tukaj imam v mislih ključne besede, poimenovanje kategorij, smiselno oblikovani podrobni opisi artiklov ipd. Poleg tega zagotovo že gradite svoj seznam kupcev, ki se poleg dobro vidnega obrazca prijavljajo na e-novice, ki jim jih seveda pridno pošiljate. Toda verjetno ste nekateri opazili, da vse to zgoraj omenjeno ne zadostuje. Da se je za dobro optimizirano spletno trgovino potrebno včasih še bolj potruditi. Toda kaj je tisto „še več“? Spodaj vam podajam 6 nasvetov, ki vam bodo vsekakor v pomoč pri oblikovanju celovitosti vaše spletne trgovine.

1. Preštudirajte kaj imajo vaši konkurenti Ni zakona na tem svetu, ki bi vam preprečeval, da obiščete spletno trgovino vašega konkurenta. Če se konkurenčna spletna trgovina uvršča bolje v brskalnikih, potem je zagotovo pri korak, da pokukate, kako so oni poimenovali izdelke, kako so jih razporedili po spletni trgovini, kakšne imajo cene itd. Če nimate ideje za ključne besede in opise, potem je dobro pogledati tudi v izvorno kodo strani, kjer lahko te podatke tudi pridobite. Izvorna koda strani je namreč odprta koda, kar pomeni, da je dostopna vsem.

2. RSS Na vašo spletno trgovino dodajte možnost, da si uporabniki vklopijo RSS. Tako bodo imeli vedno na voljo, kaj je novega „pri vas“ in jim ne bo potrebno vedno znova gledati pod novosti oz. preklikati cele trgovine za nove izdelke, če npr. novosti nimate na prvi strani.

3. Socialna omrežja Socialna omrežja kot so Facebook, MySpace, Twitter dnevno obišče na miljone ljudi. Zakaj ne bi izkristili te priložnosti in jim pomudili kakšno povezavo, oglasno sporočilo ali pasico, kamor bodo lahko kliknili. Ustvarite svojo skupino, fan club ali kaj podobnega, kjer se bodo vaši obiskovalci lahko združevali in tako večali svoj lasten krog vaših oboževalcev.

4. Blogi in forumi Obiskovalci vaše spletne trgovine imajo seveda ponavadi tudi mnogo vprašanj, ki se lahko ponavljajo. Zakaj ne bi odprli bloga in tam rubrike „pogosta vprašanja“. Več ko bo napisanega na določeno temo, bolje boste uvrščeni v brskalnikih. Tako lahko določeno kategorijo v vaši spletni trgovini povežete kar na določeno rubriko na blogu, pod članki pa daste povezavo na vašo spletno trgovino. Tako boste postavili smotrno mrežo povezav, ki bo skupaj z večkrat omenjenimi ključnimi besedami tvorila odlično bazo za dobro uvrstitev.

5. Članki v revijah Podobna rešitev kot blog, so članki v revijah. Do objave vašega članka v primernih publikacijah boste verjetno težje prišli kot do objave na blogu, a vseeno je vredno razmisleka. Dvignite telefon in pokličite na uredništvo, morda se lahko domenite za svojo kolumno. Prednost revij in tiskanih publikacij je, da ciljajo na točno določeno skupino uporabnikov, kar pomeni, da bodo vašo spletno trgovino obiskali tisti, ki so za vaše izdelke res zainteresirani. To vam poveče možnost prodaje.

6. Ankete Spletne trgovine Shop123.si vam omogočajo tudi spletne ankete, vendar jih lastniki spletnih trgovin le redko uporabljajo. Zakaj ne bi vašim kupcem postavljali preprostih vprašanj in tako dobili povratno informacijo, kaj si zares želijo. Če boste malce pogledali na velika spletišča, boste spletne ankete zagotovo zasledili. Uporabiku ne vzamejo dosti časa, zato jo bo marsikdo izpolnil. Statistika pa je potem orožje v vaših rokah.

Včasih je za dober uspeh potrebno narediti še kaj več, kot samo tisto nujno. Prepričan sem, da obstaja še kak način, kako lahko povečate prodajo. Sodobni splet namreč ne pozna meja, tako kot ne vaša konkurenca.

Veliko sreče vam želim!


Žiga Macedoni
Spletni urednik

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*