Home » Izdelava spletnih strani » S prenovo spletne strani do profesionalizacije podjetja

S prenovo spletne strani do profesionalizacije podjetja

Če smo ravnokar prenovili celotno grafično podobo podjetja in lansirali nekaj novih produktov, je čas, da ob tem temeljito prenovimo še našo spletno stran. In ker smo se s pripravo spletne strani v preteklosti že enkrat srečali, smo se takrat tudi nekaj naučili. Zato bomo v težnji po čim bolj prodajani spletni strani poskrbeli, da ne bomo ponovili starih napak. Prvotno spletno stran smo namreč pripravili pred leti, ko smo bili prepričanja, da je dovolj, če imamo na spletu zgolj malo obširnejšo predstavitev podjetja z nekaj kontaktnimi podatki, sedaj pa je splet postal tako pomemben prodajni kanal, da priprava spletne strani predstavlja enega pomembnejših segmentov nastopa podjetja.

V izogib pogostim napakam, ki se pri pripravi spletnih strani pojavljajo, sem pripravil povzetek nekaterih, na katere moramo biti pri vodenju projekta izdelave spletne strani najbolj pozorni. Tako se v praksi rado zgodi, da nadrejeni v podjetju določi projektno vodjo izdelave spletne strani ob tem pa ne poda jasnih informacij kaj bo namen spletne strani. Zato je pred prenovo spletne strani nujno potrebno izvesti t.i. »brain storming,« skozi katerega med drugimi določimo glavne cilje, ki jih bomo z novo spletno stranjo dosegli.

Naslednji pomembni vidik spletne strani je dizajn. Pri izgledu spletne strani se moramo zavedati, da če želimo s spletno stranjo prodajati, mora v prvi vrsti biti všeč naši ciljni publiki in ne nam, ki smo že vrsto let vpeti v naš nastop, naš CPG. V izogib tej težavi, moramo biti pripravljeni zaupati oblikovalski agenciji ali dizajnerjem podjetja, ki bo spletno stran pripravljala, saj je jasno, da lahko s svojimi izkušnjami dodajo bistveno večjo dodano vrednost spletni strani kot mi sami.

Podobno moramo tudi paziti, da se pri načrtovanju spletne strani preveč ne vpnemo v oklep strukture našega podjetja, da se torej preveč ne osredotočamo na neke podatke o podjetju, da struktura spletne strani ne temelji na nekih neprodajnih vidikih podjetja, temveč, da je celotna spletna stran podrejena našim produktom, o katerih je možno izvedeti vse, jih primerjati z ostalimi izdelki ali s produkti konkurenčnih podjetij… skratka, da je celotna uporabniška izkušnja na spletni strani nenaporna, da poda dovolj informacij, in da je prodajno usmerjena. V tem kontekstu je zato nujno vseskozi izpostavljati klic k akciji, kar pomeni, da na vsakem koraku na spletni strani izpostavljamo naše kontakte, spodbujamo prijavo na e-novice, nagovarjamo k nakupu, itd.
Ker je izdelava spletne strani obsežen projekt, je vanj ­jasno vključenih ogromno sodelavcev in zunanjih podjetij, saj je potrebno poskrbeti za registracijo domene, za strežniški prostor, na katerem bo spletna stran gostovala, potrebno je izbrati izvajalca, ki bo spletno stran naredil in tako dalje.

Ob zgoraj naštetih pogostih napakah pa je seveda še vrsta drugih, kot je npr. nepravilna finančna struktura  priprave in vzdrževanja spletne strani, »podcenjujoče« sprejemanje medija internet, neizkoriščanje »povezovalnega« potenciala, nepremišljena struktura spletne strani in še bi se dalo naštevati.

Skratka nehote se nabere ogromno vidikov, na katere je potrebno pomisliti, zato je najbolje, da najamete podjetje, ki vam lahko vse naštete storitve opravi na enem mestu, s tem pa imate tudi bistveno manj skrbi, ker naprimer ob poteku domene kontaktirate isto podjetje, kot takrat, ko na spletno stran želite vključiti novo funkcionalnost. S tem ažurnost pohitrite in v veliki meri odpravite verjetnost kakšnih neprijetnosti, kot je naprimer nedelovanje poštnih predalov in spletne strani zaradi preteka domene.

Za pomoč pri pripravi spletne strani lahko obiščete tudi našo rubriko Triki in nasveti, kjer boste kaj hitro našli kakšen dober nasvet za predvsem učinkovito pipravo spletne strani.

Aljoša Kovačič,
projektni vodja

Želite, da za vas prenovimo spletno stran? Kontaktirajte nas in skupaj bomo našli najboljšo rešitev.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*