Home » Google oglaševanje » Včasih imate rešitev že na dlani!

Včasih imate rešitev že na dlani!

Gotovo je najpogostejše vprašanje med lastniki spletnih strani in spletnih trgovin »Kako prepričati kupca, da bo kliknil na določeno povezavo?«. Ponavadi so to povezave na določene akcije ali kako pomembno besedilo, za katerega želite, da ga obiskovalci vaše spletne strani opazijo in preberejo. Opažam, da se marsikdo zelo potrudi pri izdelavi kričečega napisa, domišljijsko izpopolnjene pasice ali očem privlačne slike, vendar to ne prinese nujno tistega pravega rezultata, ki si ga zares želi. Rešitev za to pravzaprav gledate vsak dan, ko brskate po spletu.

Gotovo imate pred očmi Google, ki je daleč v ospredju med iskalniki*. In verjetno ste že opazili, da včasih znameniti napis Google na prvi strani predelajo v nekaj na prvi pogled nerazpoznavnega. To se običajno zgodi ob raznih svetovno znanih dogodkih, praznikih ali podobno. Morate priznati, da redko uganete, kaj napis predstavlja, preden kliknete nanj. In prav tako bo lagal tisti, ki bo trdil, da ga ta negotovost o napisu ne bo pripravila do tega, da bo kliknil na neznani napis. Osebno vam rade volje priznam, da VEDNO kliknem na drugačen napis, saj sem izredno radoveden, kaj se skriva v ozadju.

No pa sem vam razkril, da se odgovor skriva pred vašimi očmi. Namesto, da zapravljate veliko denarja za oglaševanje vaše akcije ali novosti na spletni strani, jo je včasih bolje le premeteno skriti, naravna človeška radovednost pa bo odigrala svojo vlogo. Namesto slike s posebnimi efekti, ki na prvi pogled razkrije vse, vašim obiskovalcem raje zastavite kakšno uganko. Niti ni potrebno, da poznajo odgovor, zadostuje že, da kliknejo na besedilo in že bodo pristali na strani, kjer želite. To je dejansko najlažji način, kako s skoraj nič truda privabiti kupca na stran, kjer ga boste nato pozvali k nakupu.

Tisti, ki imate malo več znanja in predvsem zanimanja za spletne animacije, pa lahko naredite preprosto animacijo, ki je v bistvu igrica kot na primer »Klikni trikrat na hitro« ali »Zadeni tarčo s puščico« in verjemite, da bo svoje spretnosti hotel preizkusiti sleherni obiskovalec. Ko pa enkrat obišče stran, kamor ste ga usmerili, pa morate to samo še izkoristiti in mu na enkraten način ponuditi nekaj, čemur se ne bo mogel upreti. Uspeh je zagotovljen!

Pa veliko sreče vam želim!

Žiga Macedoni
urednik spletnih strani

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*