Home » Google oglaševanje » GOOGLE OGLAŠEVANJE – Kratka avantura ali dolgotrajno razmerje?

GOOGLE OGLAŠEVANJE – Kratka avantura ali dolgotrajno razmerje?

Če že oglašujete na iskalniku Google, ste pravilo »če te ni na Googlu, te sploh ni« že vzeli resno. Izborili ste si svoj prostor nad naravnimi rezultati in se nasmihate konkurentom, ker vas ne morejo prehiteti. Odlično! Le tako naprej, saj boste na takšen način vedno korak pred njimi. Morda pa ravno v tem trenutku razmišljate, da bi se s svojo spletno stranjo predstavili na najbolj priljubljenem iskalniku. Verjamem, da si postavljate nekaj vprašanj, zaradi katerih odlašate z oglaševanjem na Googlu in aktivnost nenehno prestavljate na prihodnost.

Opažam, da mnoge potencialne oglaševalce poleg cene bega predvsem časovni okvir kampanje. Koliko časa potrebujemo za učinkovito oglaševalsko kampanjo, da bodo oglasi zavzeli prva mesta nad naravnimi rezultati in na desni strani? Na prvi pogled se to zdi povsem črno-belo vprašanje, toda odpira širše teme, zato bomo najprej pogledali v ozadje oglaševanja na Googlu. S končnim odgovorom bomo postregli, ko bomo razjasnili 3 vprašanja, ki si jih postavimo pred pričetkom oglaševanja.

1. Zakaj oglaševati na spletu in Googlu?
Vsi vemo, da danes brez svetovnega spleta ne gre – od njega smo odvisni v poslovnem svetu, v privatnem življenju je postal naš zvesti spremljevalec. O izdelkih ali storitvah, takšnih ali drugačnih, danes vsi informacije iščemo na internetu. Tudi vi verjetno redno zahajate na splet, vsaj vsako sredo, ko berete Spletnikov Blog. Vaši potencialni kupci pa so nedvomno strastni uporabniki svetovnega spleta in vsak dan iščejo informacije o vaših izdelkih/storitvah. Tega sicer ne vedo, zato pa jim morate povedati vi. Kako? Z oglasi na spletu, torej oglaševanjem na Googlu.

Drug pomemben vidik poleg pojavnosti na spletu kot komunikacijskem kanalu je pomnjenje vašega oglasa, blagovne znamke ipd.. Gotovo se vam je že kdaj zgodil naslednji primer: na iskalniku ste opazili oglas za produkt, ki vas v tistem trenutku ni zanimal. Zapomnili ste si ga zaradi izvirnega naslova, ugodne cene ali česa drugega. Čez nekaj mesecev želite ta izdelek kupiti nekomu za darilo. Kje boste pričeli z iskanjem informacij? Spomnili se boste imena blagovne znamke v tistem oglasu in ga vpisali v iskalno okno Googla. Prikazal se bo podoben oglas kot pred meseci, kliknili boste nanj, preiskali ponudbo na spletni strani ter opravili nakup. Gre za prepoznavanje in priklic blagovne znamke, torej večkrat zasledimo določeno blagovno znamko povezano z izdelkom, bolj si jo zapomnimo. Sčasoma jo ponotranjimo skupaj z imenom izdelka in postanemo njen zvesti kupec (spomnite se močnih blagovnih znamk npr. Coca Cola, Hansaplast, Nokia ipd.).

Sedaj vemo, zakaj se moramo pojavljati na Googlovih prvih straneh. Naslednje vprašanje je manj zapleteno, pravzaprav je čisto enostavno.

2. Kdaj oglaševati na Googlu?
Zopet ni pomembno ali prodajate čevlje, počitnice, računalnike, poslovno svetovanje … Vsi meseci, tedni ali dnevi so primerni za oglaševanje. Ne pozabite, oglaševanje ni vedno namenjeno trenutnim iskalcem vaših izdelkov/storitev. S konstantnim oglaševanjem na Googlu boste vsak dan ujeli trenutne potencialne kupce, naslednji teden pa tiste, ki se takrat odločajo za nakup. Čez dva meseca se bo za vas odločil nekdo, ki je že prej zaznal vaš oglas, pa je šele sedaj pripravljen za nakup. Tega torej izgubite, če niste nenehoma prisotni na prvi strani Googla. Pomislite, koliko je takih kupcev, ki so šli k vaši konkurenci zaradi tega!

3. Koliko časa oglaševati na Googlu?
Sedaj že poznate odgovor, močno se navezuje na prejšnjega in je kratek in jedrnat – cel čas. Kontinuirana dolgoročna pojavnost je ključ do prepoznavanja vaše blagovne znamke ali podjetja. Z nenehnim izpostavljanjem boste potencialnim kupcem zlezli pod kožo in vsakič se bodo odločili za vas, ker vas bodo poznali, zato bodo zaupali vaši blagovni znamki. In ne samo to – ker bodo z vami zadovoljni, vas bodo priporočili tudi svojim znancem in poslovnim partnerjem. S tem pa vzpostavite verižno reakcijo nakupov. To je pa nekaj, kar si želite, mar ne?

Izkušnje vodenja mnogih kampanj dokazujejo, da vam konstantno oglaševanje na Googlu prinese kup koristi:

  1. boljše pozicije oglasov v primerjavi s konkurenti, ki ne oglašujejo konstantno;
  2. cenejši kliki na dolgi rok;
  3. relevantne informacije za optimizacijo spletne strani, če je ta potrebna;
  4. boljše poznavanje podjetja s strani strank;
  5. večja prodaja.


Zakaj bi te prednosti uživali vaši konkurenti namesto vas? Če želite svojim strankam le najboljše, jim povejte, da ste vi pravi zanje. In govorite jim to vsak dan, teden in mesec, saj bodo kliknili in se prepričali.

Povprašajte nas o zakupu ključnih besed na Googlu! Kontaktirajte nas!

Veliko uspeha vam želim!

Marketing

E-priročnik: Google AdWords za začetnike

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*