Home » Marketing in prodaja » Ne pridobivate dovolj kupcev? Ste izbrali prave ključne besede?

Ne pridobivate dovolj kupcev? Ste izbrali prave ključne besede?

Pridobivanje ciljanih obiskovalcev temelji predvsem na pravi izbiri ključnih besed.  Če te niso določene pametno, vas bodo vaši kupci našli težje ali pa sploh ne bodo.  Če bodo vaše ključne besede zastavljene preveč na splošno, se bo vaša spletna stran kar naenkrat znašla na trgu, kjer vlada velika konkurenca. Kako se lotiti izbire ključnih besed, ki bodo privabljale le še kvalificirane kupce?

Vaše besede so osnova za vašo marketinško strategijo. Če te niso izbrane pametno in natančno,  upoštevajoč števila vaših konkurentov, potem se nažalost ne morete nadejati ravno visokega obiska na vaši spletni strani. To velja tako za uvrščanje spletne strani v naravnih rezultatih, kot tudi za uvrščanje oglasov na desni strani, pri plačljivih iskanih rezultatih, torej pri zakupu ključnih besed.
Mnogi ljudje mislijo, da poznajo pravo ključno besedo, po kateri naj bi jih našli kupci. Vendar če pri izboru besed niso bila upoštevana določena pravila, se kaj hitro lahko zgodi, da se motijo.
Dostikrat se zgodi, da je ob izdelavi spletne strani, podjetnik postavljen pred dejstvo. Namreč vsi vemo, da nekdo ki pač ne ve, kaj je poanta optimizacije spletne strani za iskalnike, ne more biti ravno relevanten za izbiro prave ključne besede. Zato so tukaj izdelovalci spletnih strani, za katere pa na žalost, tudi ne morem zatrditi, da vsi obvladajo ta vidik. Zato se pred samo izdelavo o tem prepričajte.

Pri organizaciji in vodenju oglasnih kampanj na Googlu se srečujemo z raznoraznimi spletnimi stranmi, ki so jih izdelovali tako študentje, kot tudi podjetniki sami. Med temi stranmi se najde kopica takšnih, ki so že v startu bile načrtovane narobe, torej so bile osnovane na neki tretji ključni besedi ali pa sploh na nobeni. Takšne spletne strani so v veliki večini potrebne obnove in predvsem optimizacije po pravi ključni besedi.
Potrebno je razmišljati kot kupec, to pa nekaterim očitno dela težave.
Ni samo to, da pač najdete nek seznam ključnih besed, oz. imen vaših storitev ali izdelkov, bolj je pomembno to, na kakšen način vas vaši kupci iščejo. Če imate servis za avtomobile, ni pametno izbirati besede servis. Naj bo ta beseda obogatena še z besedo, ki določa za kakšen servis gre. Torej če pretežno servisirate stare stoenke, potem naj bo vaša glavna ključna beseda „servis stoenk“ ali „servis zastava“…. Tako vas ne bodo našli ljudje, ki iščejo kakšen drugi servis, temveč samo tisti, ki dejansko še vozijo stoenke oziroma jugote.

Podatki, ki jih pridobite od vaših potencialnih kupcev, so vedno najbolj dragoceni. Vprašajte jih, kako so vas našli in kaj so pri tem vpisali v iskalnik. Ko enkrat določite tiste ključne besede, po katerih vas najpogosteje iščejo, dodajte temu seznamu še besede, za katere mislite, da najbolje opisujejo vašo storitev oz. produkt.

Če se zgodi, da vaš seznam obsega večje število besed, ga je sedaj potrebno zmanjšati in oklestiti, da dobite le še tiste besede in besedne zveze, ki predvidevajo izključno obiskovalce, ki si dejansko želijo vašega produkta.
Bolj kot so izbrane ključne besede popularne, večja je možnost, da jih zazna tudi iskalnik. Popularnost ključne besede se lahko določi že s tem ko jo vpišete v iskalnik Google in na desni strani zgoraj pogledate število zadetkov. Več kot jih je, bolj je beseda uporabljana, torej popularna.
No, sama popularnost ključne besede pa ni tista, ki določa ali bo ključna beseda uspešna tudi za spletno stran, ki jo ima posameznik. Bolj kot je ključna beseda specifična, večja verjetnost je, da vas najdejo vaši kupci. Če prodajate lesene omare in se zanašate na besedo „omare“, vas bodo našli tudi takšni kupci, ki iščejo kovinske omare. Če pa boste za glavno ključno besedo uporabili besedo „lesene omare“, pa vas bodo našli tisti kupci, ki jih zanimajo samo izključno te.

Ko imate enkrat izdelan seznam ključnih besed, ga je sedaj potrebno še pametno uporabiti. Glede na to, da je realno pričakovati, da se boste v naravnih rezultatih na prva mesta v iskalnikih uvrstili le po dveh, treh ali največ petih ključnih besedah, je sedaj na seznamu potrebno izbrati tiste, ki so za vašo spletno stran najbolj relevantne. Pri tem lahko uporabite orodje Google Keyword Search ali pa za nasvet povprašate naše svetovalce.

Izbira pravih ključnih besed je za posel tako pomembna, kot je pomebna izbira pravih sodelavcev. Če imaš v podjetju nekoga, ki ti vozi prave kupce in dela posel ni isto, kot če imaš v podjetju nekoga, ki ne zna prodati niti tistim nekaj kupcem, ki slučajno zaidejo na spletno stran.
Užitek je poslovati na način, da so tvoji edini kontakti tisti, ki sami pridejo do tebe preko spletne strani.

Ugotovili smo, da uspešnost posla na internetu temelji predvsem na kvalitetnem izboru ključnih besed in pametni implementaciji teh v spletno stran, torej  optimizaciji spletne strani za iskalnike.

Če imate glede tega vprašanje, mislite, da vaša spletna stran ni dobro optimizirana ali pa sumite, da vaš izdelovalec spletne strani tega pomembnega vidika ni dobro upošteval, nas kontaktirajte in našli bomo najboljšo rešitev. Bolje zdaj, kot nikoli!

Veliko uspeha vam želim!

Uroš Bogdanović
Vodja Spletnik marketinga

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*