Home » Email marketing » E-mail marketing: Raj ali pekel za plagiatorje

E-mail marketing: Raj ali pekel za plagiatorje

E-mail marketing je trenutno poleg iskalnega marketinga najbolj učinkovit pri pridobivanju novih in zadrževanju obstoječih kupcev. To je enkrat ena. Vendar pa ima tudi eno negativno lastnost. Glede na to, da se s pošiljanjem e-novic ali dodajanjem vsebine na spletno stran avtor na ta način izpostavlja in so na udaru predvsem vsebine, ki jih ta plasira bralcem, se je tudi že zgodilo, da se je ravno zaradi teh vsebin, moral kdo pojaviti na sodišču.

Dogajajo se seveda kršitve avtorskih pravic, vsebine se kopirajo, marsikdo pa se zatakne tudi ob kak logotip ali sliko, ki je bila postavljena na spletno stran ali v e-novice. Nekateri zakon kršijo zavestno, a tega nihče ne opazi, večina pa se tega niti ne zaveda, ker je pač na internetu vse nekako „na pladnju“. No, če je neka vsebina pravilno zaščitena, ni dileme, avtor ima vedno prav.

Če imate seznam e-mailov vaših obstoječih ali potencialnih kupcev, ki jim pošiljate e-novice ali pa ste to nameravali narediti v bližnji prihodnosti, potem si oglejte, na kaj je potrebno biti pozoren, da se kaj takšnega ne zgodi. Isto velja seveda tudi za vaše vsebine na spletni strani.

Ena od najbolj razširjenih kršitev je dobesedno kopiranje člankov iz drugih spletnih strani ali publikacij, brez dovoljenja avtorja ali lastnika. Ti ki to delajo, verjamejo, da to lahko počnejo tako dolgo, dokler pač s tem pripomorejo, da se tako reklamira tudi vir, s katerega je bila vzeta vsebina. Toda, to ni res. Vedno je potrebno pridobiti dovoljenje avtorja in to brezpogojno. S tem se namreč zaščitite pred morebitnimi kasnejšimi problemi. Če že, potem je potrebno vsaj omeniti vir in dodati direktno povezavo do originalnega članka ali vsebine na spletni strani avtorja.

Naslednja so dejstva in ideje. Če ste v nekem drugem članku ali vsebini dobili idejo in podatke, ki bi jih v novem članku radi predstavili vašim bralcem oz. obiskovalcem spletne strani, kamor boste članek ali vsebino objavili, potem je potrebno paziti, da je vaš tekst tudi strukturiran drugače, da ima vsaj malo drugačen ton pisanja in ne uporablja ravno istih komičnih vložkov. Besede so namreč tudi lahko avtorsko zaščitene, ideja in dejstva pač ne.

Tudi lastno vsebino je potrebno zaščititi. Svoje članke in vsebino dobro zavarujte.
Z iskalniki jo bo sicer vedno lažje najti (kar je seveda dobro), vendar nažalost tudi za namen kopiranja. Vašega kreativnega dela ni več potrebno registrirati, ker je to avtorsko zaščiteno že takoj po objavi na vašem mediju in to zapoveduje tudi zakon o avtorskih pravicah, ki ga seveda omenite med vašimi pogoji o uporabi oz. v obvestilu o avtorstvu.

Če želite, lahko preverite ali kdo kopira vaše vsebine.
Pojdite na spletno stran Copyscape.com in vpišite URL strani, na kateri se nahaja vaša vsebina.
Dobili boste nekaj rezultatov (za okušino) in tako videli ali se podobna vsebina nahaja še kje na internetu. Pri večjih željah orodje postane že plačljivo, dobra oz. odlična alternativa pa je seveda iskalnik Google, kamor enostavno vpišete delček teksta ali naslov vašega članka in ta vam bo navrgel morebitne grešnike.

Kakorkoli, pri tem ima e-mail marketing veliko vlogo. Najbolj pogosto svoje spletne strani z novo (pristno ali nepristno) vsebino osvežujejo ravno pošiljatelji e-novic. Bolj pogosto kot se te pošiljajo, več nove vsebine za spletno stran je potrebno generirati.
Kdaj pa kdaj sicer zmanjka ideje, nastane luknja v glavi, vendar nikoli si ne dovolite napake, ki vas lahko stane dobrega posla. Bodite torej unikatni, uporabite svoje znanje in strokovnost. Bralci vaših e-novic bodo to zelo spoštovali!

Veliko uspeha vam želim!
Uroš Bogdanović

P.S.
Še nekaj TOP prednosti e-mail marketinga:

S pošiljanjem lepo oblikovanih e-novic, torej z uporabo e-mail marketinga lahko…

  • Dvignete ugled vašemu podjetju in obenem povečate lead generacijo.
  • Podaljšate življensko dobo vrednosti vaših kupcev.
  • Znižate stroške komunikacije, saj marsikomu s tem vnaprej odgovorite na morebitna vprašanja.
  • Izmerite rezultate odziva na vaše marketinške akcije.
  • Vzpostavite odprt dialog z vašimi kupci, ker se tako lahko vključijo v debato.
  • Dosežete veliko boljše odzive, saj so poslane izbranemu seznamu e-mailov.
  • Prihranite pri papirju in tisku.
  • Na vašo spletno stran pridobite še več relevantnih obiskovalcev.
  • Takoj izveste, kdo e-mail sporočila ni odprl in mu ga ponovno pošljete.
  • Izveste, kdo je kliknil na povezavo v e-novicah


Ustvarite si brezplačni Newsletter.si račun in pošiljajte lepo oblikovano e-pošto do 100 prejemnikom!

Preberite si več o e-mail marketingu >>

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*