Home » Izdelava spletnih trgovin » Kakšna naj bo vaša nakupovalna košarica?

Kakšna naj bo vaša nakupovalna košarica?

Vsaka spletna trgovina ima svojo nakupovalno košarico, kamor uporabniki nabirajo artikle, preden opravijo dokončen nakup. Funkcionalnost oz. samo delovanje modula nakupovalne košarice se med spletnimi trgovinami ne razlikuje veliko, zato boste verjetno presenečeni, če vam povem, da podrobnosti vaše nakupovalne košarice prinesejo bodisi uspeh bodisi izgubo. Kaj je torej tisto, kar bo vašo nakupovalno košarico povzdignilo med zvezde?

Slikovni prikaz artiklov še vedno najpomembnejši
Čeprav vaši kupci zavestno dodajajo artikle v košarico, je še vedno priporočljivo, da imajo poleg imena v košarici tudi majhno sličico artikla. Ime artikla si je namreč težko zapomniti, če pa je prepleteno s kakšno kataloško številko, je to še težje. Ta spomin bo torej nadomestila sličica in tudi če bo v košarici več deset artiklov, bo imel uporabnik vedno na očeh, kaj je dodal in česa ne.

Ne dovolite, da bi kupec klikal preveč
Večina spletnih trgovin ima vklopljeno funkcijo, da ko nekdo doda artikel v košarico, ga program avtomatsko preusmeri na stran, kjer se košarica nahaja. Tako mora vedno znova klikniti na gumb „Nadaljuj z nakupom“. Ker seveda želite, da bi kupec kupil še kaj, je ta funkcija popolnoma odveč. Preden bo kupec dokončno opravil nakup, bo tako ali tako moral iti čez stran s podrobnostmi v košarici, zato je dovolj, če se med samim brskanjem po artiklih košarica nahaja le v desnem ali levem stolpcu.

Izklopite funkcije, ki jih ne uporabljate
V košarici se ponavadi nahajajo še drugi moduli, ki jih morda ne uporabljate. Najpogostejši med temi so razni kuponi za popust ali pospeševanje prodaje s t.i. »cross-sell« in »up-sell« izdelki. Če teh modulov ne uporabljate, izklopite vsa okna, ki te module omenjajo. Kakšen smisel ima polje za vnos kode kupona, če nimate kuponov? S tem kupca le zmedete in mu otežite preprost nakup.

Zahvalne strani po meri
Vsaj koliko sam poznam različne vrste spletnih trgovin, imajo vse možnost urejanja strani, na katero pride kupec, ko opravi nakup. Največkrat je to neka neprivlačna gola podstran s preprostim napisom »Hvala za vaše naročilo«. S tako zahvalno stranjo za opravljen nakup boste vašemu kupcu dali preprosto vedeti, da delate izključno na kvantiteti in ne kvaliteti. Premalo lastnikov spletnih trgovin se zaveda pomembnosti takšnih strani in na njih izključujejo možnost pospeševanja prodaje.

Vzemimo primer, da je kupec neodločen in ni prepričan, ali bi kupil nek izdelek ali ne. V tem primeru z oglaševalskimi pasicami ali sorodnimi artikli ne boste prišli do pravega uspeha. Toda ko je kupec prepričal samega sebe in nakup opravil, je pomiril svojo dušo. V tem trenutku je pripravljen na nove podvige. Sedaj je čas za napis »Želite morda kupiti še kaj?«. Kje? Na zahvalni strani! Ne suhoparite s sporočili in zahvalami kupcu, ki je pri vas kupil izdelek, saj ga bo učinkovita zahvalna stran slej ko prej pripeljala nazaj – morda še preden bo spletno trgovino sploh zapustil.

Če ste imeli še pred tem člankom o nakupovalni košarici mnenje, da je to funkcija, ki mora biti, se sedaj gotovo zavedate, da je za vašo prodajo še kako pomembna. Z malenkostmi lahko znatno vplivate na izgled vaše nakupovalne košarice, ki pa vam seveda prinaša dobiček.

Pa veliko sreče vam želim!

Žiga Macedoni
urednik spletnih strani

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*