Home » Izdelava spletnih strani » Google Analytics » Google Analytics – Pogoj ali pravilo za učinkovito spletno stran?

Google Analytics – Pogoj ali pravilo za učinkovito spletno stran?

Da bi bili pri pridobivanju potencialnih kupcev še bolj uspešni, je potrebno vedeti, kakšni obiskovalci prihajajo na vašo spletno stran. Predstavljajte si, da vodite restavracijo, kjer cena kosila ni izpod 100 evrov. Ker pa ta stoji na bedni lokaciji in ker še niste uspeli dobro urediti zunanjosti restavracije, se nemalokrat zgodi, da na kosilo zaidejo tudi študentje. Predstavljajte si njihov obraz, ko odprejo menu, in naglico, s katero odhajajo…

Enako se dogaja tudi na spletnih straneh. Tja namreč zahajajo tudi takšni obiskovalci, ki ne bodo nikoli ničesar kupili ali naročili, po možnosti pa spletno stran zaprejo s svetlobno hitrostjo.
Kaj torej narediti?

Spletno stran je potrebno meriti!
Če spremljate statistiko obiska vaše spletne strani, ste s tem naredili že prvi korak.
Če veste, kdo so vaši obiskovalci in na katere strani najraje prihajajo in se tam najdlje zadržijo, potem je to drugi korak.
Če pa veste, kaj je na spletni strani potrebno narediti, da sicer povečate obisk, vendar da si s tem povečate tudi prodajo, pa je lahko že tretji in odločilni korak!

Trenutno najboljše orodje za merjenje statistike spletne strani je Google Analytics!
Kaj lahko z njim izmerimo:

– Koliko ljudi pride na spletno stran?
– Odkod prihajajo obiskovalci, torej iz katere države ali mesta?
– Koliko časa se v povprečju zadržijo na spletni strani?
– Ali obiskovalci najdejo informacije, ki jih iščejo?
– Kako aktivni so obiskovalci na spletni strani, katere strani najraje obiskujejo?
– Kako pogosto se vračajo na spletno stran?
– …itd. (več o tem na https://www.google.com/analytics )

analytics-2Google Analytics odgovore na vsa ta vprašanja ponuja na enostaven in učinkoviti način. Na voljo imate tako podrobno statistiko, kot tudi vizualno predstavitev zbranih podatkov. Kar je še bolj pomembno, igrate se lahko z različnimi časovnimi obdobji in tako napovedujete tudi trende za v prihodnje.
Nastavitev Google Analytics uporabniškega računa je možna že v nekaj minutah. Pri tem je potrebno imeti le delujoč Gmail uporabniški račun, dostop do administracije vaše spletne strani in pa nekaj smisla za učinkovito interpretacijo statističnih podatkov.

Pred kratkim smo našemu naročniku izvedli analizo spletne strani. Šlo je za eno od večjih podjetij, ki svoje storitve uspešno ponuja že v osmih državah. Ugotovili smo, da se obisk na spletni strani povečuje tudi iz drugih držav, vendar pa so ti obiskovalci v določenem obdobju, ker pač niso našli informacij v svojem jeziku, v povprečju s spletne strani odhajali zelo hitro,. Rešitev je bila torej na dlani. Izdelati nove jezikovne različice in tako tudi tem obiskovalcem „omogočiti“, da se na spletni strani zadržijo dlje in seveda še kaj naročijo.
Še več, ugotovili smo, da končni kupec storitve preko spletne strani, za oddano povpraševanje v povprečju porabi 11 klikov… Preveč! Vsebine in povezave smo določili tako, da je sedaj zato potrebno samo 5 klikov. Osip potencialnih kupcev smo s tem zmanjšali za 23%, prihodek pa povečali za kar 34%!
To pa je le delček zgodbe, ki se je razvila iz tega, da smo na spletno stran, pred letom in pol, postavili kodo za Google Analytics, s pomočjo katere sedaj merimo učinkovitost.
Ne pozabite, Google ima o vaši spletni strani in vaših kupcih zbrane vse informacije, od vas pa je odvisno, če jih boste izkoristili.

Navodila za dodajanje kode na spletno stran, si lahko ogledate v Spletnik vodičih, na uradni spletni strani orodja Google Analytics, ali pa kontaktirajte nas in pomagali vam bomo do učinkovitega merjenja vaše spletne strani.

Veliko uspeha vam želim!

Uroš Bogdanović
Vodja Spletnik marketinga

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*