Home » Google oglaševanje » Oglaševanje na Googlu ali oglaševanje na Googlu (iskalni marketing proti kontekstualnem oglaševanju)?

Oglaševanje na Googlu ali oglaševanje na Googlu (iskalni marketing proti kontekstualnem oglaševanju)?

Ko govorimo o oglaševanju na Googlu, so prva misel tekstovni oglasi na iskalniku nad naravnimi rezultati. Večna borba za pojavljanje na višjih pozicijah ob ključnih besedah, ki jih v iskalno okno vpišejo potencialni kupci. Pa druga misel? Iskalni marketing je namreč le del zgodbe, ki jo piše Google oglaševanje. Poleg oglaševanja na iskalniku lahko izbiramo med množico spletnih strani v omrežju z vsebinami, ki pa deluje na malo drugačen način. Poglejmo si prednosti in slabosti obeh možnosti.

Iskalni marketing
Oglaševanje na iskalniku Google pomeni prikazovanje oglasov ob vpisu zakupljene ključne besede uporabnika spleta. Oglasi se pojavijo na desni strani ali na vrhu naravnih rezultatov pod imenom »sponzorirane povezave«.

Prednosti:

  • pritegnemo pozornost tistih, ki iščejo naše izdelke/storitve;
  • plačuje se na klik (prikazi so brezplačni);
  • s konstantno prisotnostjo na iskalniku dosežemo visoko zavedanje uporabnikov o naših storitvah;
  • izkoriščamo navado ljudi, da veliko informacij poiščejo/preverijo na Googlu, kjer se pojavi naš oglas;
  • Google.si ali Google.com je velikokrat privzeti brskalnik, zato zelo pogosto uporabljen;
  • uporabnik spleta, ki išče s ključnimi besedami, je pogost pripravljen na nakup.


Slabosti:

  • oglašujemo lahko le s tekstovnimi oglasi;
  • nekatere ključne besede so zakupljene pogosteje, zato izrazito dražje;
  • oglaševanje na eni spletni strani.


Omrežje z vsebinami
Omrežje z vsebinami je nabor spletnih mest in drugih izdelkov, kot so programi za spletno pošto in spletni dnevniki, ki z Googlom sodelujejo pri prikazovanju oglasov (na primer youtube.com, nytimes.com in gmail.com). Oglasi se ne prikazujejo na ključne besede, ampak na osnovi tematskih vsebin, pri čemer imamo dve možnosti: izberemo določene spletne strani ali dele znotraj teh strani, lahko pa prepustimo Googlu, da sam na podlagi vsebine poišče ustrezne umestitve oglasov (kontekstualno oglaševanje).

Prednosti:

  • oglašujemo lahko s tekstovnimi, slikovnimi (oglasne pasice) in video oglasi;
  • plačilo je poljubno – kliki ali prikazi;
  • oglaševanje z oglasnimi pasicami je primerno za povečevanje imidža blagovnih znamk in podjetja.


Slabosti:

  • v Sloveniji je ta mreža še zelo nerazvita;
  • če prepustimo Googlu, da izbira spletne strani za nas, imamo manj nadzora nad kampanjo;
  • uporabnik, ki vidi oglas, ni nujno v fazi nakupovanja.


S prikazovanjem oglasov na obeh Googlovih omrežjih lahko dosežemo kar 80% vseh uporabnikov interneta na svetu – več kot 100 držav in 20 jezikov!

Zadosten razlog, da se v vsakem primeru odločite za oglaševanje na enem od omrežij – iskalniku Google ali na omrežju z vsebinami. Kar morate vedeti, preden izberete eno izmed opcij, je kaj želite z oglaševanjem doseči, predvsem pa komu želite prikazati svoje oglase. Želite povečati obisk na svoji spletni strani, povečati prodajo, razširiti bazo potencialnih kupcev, morda zgraditi imidž in povišati zavedanje vaše blagovne znamke? Vse to lahko dosežete z oglaševanjem na Googlu (iskalni marketing) ali oglaševanjem na Googlu (na omrežju z vsebinami).

Če želite neposredno nastopiti pred tistimi, ki iščejo vaše izdelke/storitve, boste izbrali oglaševanje na Google iskalniku. Imidž z oglasnimi pasicami na različnih spletnih straneh pa vas bo ponesel daleč pred konkurenco.

Potrebujete pomoč pri oblikovanju uspešne kampanje na Googlu? Kontaktirajte nas!

Lep dan in veliko uspeha!

Spletnik marketing

E-priročnik: Google AdWords za začetnike

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*