Home » Facebook » GOOGLE IN FACEBOOK – Kako ju združiti v uspešno oglaševalsko kampanjo?

GOOGLE IN FACEBOOK – Kako ju združiti v uspešno oglaševalsko kampanjo?

Težji del pri načrtovanju razpršitve promocije podjetja in blagovnih znamk je integracija vseh oglaševalskih kanalov. Posebni izziv je spletni marketing, ki ponuja veliko možnosti, najbolj v ospredju pa sta iskalni marketing ter oglaševanje na socialnih medijih. Kako torej pripraviti uspešni kampanji na Googlu in Facebook-u, da dosežemo skupni cilj – povečanje prodaje?

facebook_proti_googleRazlična medija, različne prednosti
Čeprav temeljita na istem oglaševalskem kanalu, sta si zelo različna. Oglaševanje na iskalnikih je popolnoma merljivo, fokusirano na doseganje prodajnih ciljev oz. višanja parametra ROI (Return Of Investment). Temelji na analitiki, torej podrobnem analiziranju ključnih besed, klikov, prikazov, njunega razmerja (CTR) in števila konverzij. Na drugi strani pa je oglaševanje na socialnih medijih bolj eksperimentalne narave, usmerjeno k ciljni publiki, težko ga je meriti, osnovni cilj pa je branding, to je povečevanje zavedanja blagovne znamke.

Pa vendar obstaja povezanost
Zaradi integracije, ki se mora vršiti preko vseh komunikacijskih kanalov podjetja, pa oglaševanje na iskalnikih in socialnih medijih postajata vse bolj podobna in povezana, njun medsebojni vpliv pa vse večji. Izvajanje branding-a s socialnimi mediji vpliva na to, na kakšen način zaznavajo blagovno znamko preko iskalnika. Socialne medije s pridom uporabljamo za kreiranje aktivnega dialoga s potrošniki s primarnim namenom povečati vrednost znamke, pospeševanje prodaje pa je drugotni cilj. Iskalnike (Google) pa uporabljamo primarno za povečanje prodaje in konverzij, oglaševalske kampanje pa oblikujemo tako, da pritegnejo ciljno publiko in jo konvertirajo v kupce.

Nekaj namigov za integracijo

  • Ne poznamo zlatega pravila za integracijo oglaševanja na iskalnikih in socialnih medijih, je pa nekaj konkretnih napotkov, ki jih lahko uporabljamo pri združevanju različnih, a komplementarnih kanalov. Preberite nekaj namigov, kako vključiti socialne medije v marketinške kampanje tako, da ekonomsko upravičite naložbo:
  • Poskrbite, da bodo SM kampanje prijazne za iskanje
  • sodelujte s tistimi, ki skrbijo za kampanje na socialnih medijih v vašem podjetju ali agenciji in zagotovite, da bodo programi (Facebook) vsebinsko primerni in označeni, meta podatki spletne strani pa vsebovali najbolj relevantne ključne besede;
  • to bo povzročilo, da bodo tisti, ki iščejo vsebino vaše blagovne znamke poleg Google oglasov in naravnih rezultatov našli tudi vsebino s socialnih medijev;
  • vsi akterji morajo vedeti, da je prvi korak h grajenju zavedanja blagovne znamke preko socialnih medijev možnost, da uporabniki zlahka najdejo vsebino.

Poskusite z oglaševanjem na ključne besede na socialnih medijih

  • Facebook in YouTube nudita oglaševanje z zakupom ključnih besed, ki pa se razlikuje od načina zakupa besed, ki smo ga vajeni:
  • Facebook omogoča targetiranje uporabnikov na podlagi njihovih preferenc, označenih v profilu – npr. prodajalec DVD filmov bo kreiral takšne oglase, ki bodo ciljali interese, kot so »akcijski filmi«, »grozljivke« ali »komedije« namesto naslovov filmov;
  • oglaševalski sistem YouTube ponuja možnost ciljanja specifičnih uporabnikovih iskalnih besed – te se seveda razlikujejo od tistih, ki se pojavljajo na Googlu, ker uporabniki na portalu YouTube iščejo vsebino, ne produktov.

Prilagodite kampanje na Googlu trendom v socialnih medijih

  • podrobno analizirajte teme in diskusije na vaših kampanjah na socialnih medijih, v njih pa poiščite ključne besede in jih uporabite za iskalni marketing na Googlu;
  • kot navadno je potrebno meriti učinkovitost novih ključnih besed, da se oklestijo neučinkoviti oglasi in poveča ROI na besede, ki obetajo več konverzij;
  • korak naprej je priklapljanje in izklapljanje kampanj na socialnih medijih, da se meri njihov vpliv na kampanje na iskalniku Google (z vidika CTR-ja in števila konverzij).

Morda se na prvi pogled celoten proces zdi kompleksen in nerazumljiv, toda bistvo integracije je povezovanje kampanj na obeh kanalih. Zelo pomembno je uskladiti oglase na različnih medijih, da že na prvi pogled prepoznamo sporočilo kampanje. Podobno, kot se usklajujejo oglasi na npr. tiskanih medijih in televiziji, to storimo tudi med oglasi na Googlu in Facebook-u. Primer, kako to deluje v praksi, je raziskava, izvedena oktobra leta 2009. Ugotovili so, da je kar 2,8-krat večja verjetnost, da bodo v iskalnik vpisali ključne besede povezane z blagovno znamko ravno tisti, ki so bili tej znamki izpostavljeni preko socialnih medijev. In kar je še bolj relevantno – kar 1,7-krat so bili bolj pripravljeni na nakup. Ste pripravljeni torej, da povečate svojo prodajo?

Kontaktirajte nas, da vam pripravimo oglaševalsko kampanjo na Googlu in Facebook-u!

Želim vam lep dan in veliko uspeha!

Spletnik marketing

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*