Home » Izdelava spletnih strani » Osvežite posel s prenovo vaše spletne strani

Osvežite posel s prenovo vaše spletne strani

Starejše grafične dizajne spletnih strani lahko primerjamo s starejšimi hišami. Niso atraktivne, propadajo in kar je najhuje, izgubljajo na vrednosti. Še posebej če v njih nihče ne vlaga svojega časa. Če je torej grafični dizajn vaše spletne strani med tistimi starejšimi, vsebina pa med tistimi težje berljivimi, si oglejte, zakaj bi bilo morda dobro čimprej prenoviti vašo spletno stran.

prenova_spletne_strani1. Zastarel grafični dizajn spletne strani
Se vam je že kdaj zgodilo, da ste nekomu želeli pokazati spletno stran, pa se ta v njegovem računalniku ni odprla tako kot se odpre na vašem? Ali pa vam je kdo rekel, da ne najde določenih informacij, medtem ko ste vi nazadnje spletno stran odprli lanskega septembra?
Veliko je situacij, ko se pogovarjamo z naročniki, ko niti ne vedo kdo jim je izdelal spletno stran, oz. so zapečateni s poceni izdelkom, ki se ga ne da niti spreminjati in niti urejati.
Prvo pravilo kvalitetne in profesionalne spletne strani je grafični dizajn po meri, ki se ga seveda da spreminjati in prilagajati sistemu za urejanje in osveževanje spletne strani. Svež in prenovljen grafični dizajn, bo imel velik vpliv na prvi vtis, ki ga bodo s prihodom na vašo spletno stran dobili vaši potencialni kupci. Pogoj pa je seveda tudi, da se prikazuje v vseh brskalnikih enako.

2. Otežena navigacija med stranmi
Obiskovalcem vaše spletne strani je potrebno omogočiti, da hitro in enostavno najdejo informacije, ki jih iščejo. Pot do ostalih informacij mora biti vedno na „vidnem polju“.
Če imate navigacijski meni zgoraj, še ne pomeni, da ga ni potrebno postaviti tudi na dno, v nogo spletne strani. Na straneh, kjer se nahaja več vsebine in se je potrebno po njej sprehajati tudi s pomočjo miškinega koleščka, je namreč dobro, da se v nogo vključi tudi navigacija.
Gre tako za prihranek časa, kot tudi za lepšo uporabniško izkušnjo.

3. Napake v kodi spletne strani
Zanimivo, ampak tega se ponavadi ne zaveda 99% odstotkov lastnikov spletnih strani. Če vaša spletna stran vsebuje veliko HTML in Xhtml napak, jo bodo iskalniki indeksirali veliko bolj poredko, poleg tega pa se bodo strani začele odpirati vse počasneje, dokler se ne bodo enkrat sesule same vase.
Pri prenovi spletne strani, se prepričajte, kako je z validacijo spletne strani, torej ali je njena koda sprejemljiva za iskalnike in brskalnike. To lahko preverite s pomočjo orodja Google Webmaster.

4. Počasno nalaganje spletne strani
Pri rangiranju spletne strani v iskalnikih je hitrost spletne strani eden odločujočih faktorjev. Še posebej če podjetje oglašujete preko Googla ali pa se tam nadejate visoke uvrstitve v naravnih rezultatih. Stvar je seveda jasna, obiskovalci vaše spletne strani želijo do informacij priti čimprej.
Spletna stran lahko postane počasna zaradi prevelikih slik, videov, java skripte, napak v kodi, slepih povezav ali pa počasnega strežnika na katerem se nahajajo. Preverite hitrost spletne strani in jo izboljšajte.

5. Strani, ki se jim iskalniki na široko izogibajo
Če vaša spletna stran ni dobro optimizirana za iskalnike, potem najverjetneje mimo vas hodijo kupci, ki bi se če ne, ustavili tudi na vaši spletni strani. Da bo spletna stran godna za boljše uvrstitve, morate seveda upoštevati osnovne vidike optimizacije spletne strani za iskalnike. Vsebina se mora navezovati na ključno besedo, ki mora biti izbrana premišljeno. Z dobro izbrano in na spletni strani kvalitetno zastopano ključno besedo, lahko namreč privabite tudi samo tiste kupce, ki bodo res nekaj naročili, poleg tega, pa vas bodo zaradi tega imeli raje tudi Googlovi pajki.

6. Pomanjkanje dostopnosti do informacij
V vsej tej ihti in raznoraznih teorijah pa prevečkrat pozabimo na ljudi, ki imajo težave z branjem vsebine na spletni strani. Lahko da so slepi, imajo barvno slepoto ali pa le s težavo prebirajo manjše tekste z zaslona. Verjetno bo zato potrebno več časa in denarja, vendar pa se boste s tem, ko boste spletno stran priredili za vse, približali še veliko širši populaciji in tudi takšnim, ki nimajo enakih možnosti, ponudili nekaj samo za njih.

7. Površno napisana vsebina
Če vsebina vaše spletne strani obiskovalcev ne prepriča, da opravijo končni nakup ali oddajo povpraševanje, potem jo je verjetno potrebno osvežiti ali ponovno napisati. To lahko naredite sami ali pa samo za ta namen najamete strokovnjaka, ki jo bo spisal tako, da bo ta vaše obiskovalce prepričala, da stopijo v akcijo takoj.

Propadajoče hiše verjetno ne bi šli obnavljati sami in tudi za spletno stran je tako!
Prepričajte se, da bo izvajalec prenove vaše spletne strani imel dolgoletne izkušnje z izdelavo spletnih strani. Poleg tega pa….ni samo grafični dizajn tisti, ki naredi prevleko, spletna stran mora biti sposobna vašim kupcem, poleg lepe uporabniške izkušnje, ponuditi tudi hiter in enostaven dostop do uporabnih informacij, omogočiti varen nakup ali oddajo povpraševanja, ter jih prepričati, da se ti še vračajo po nove in osvežene informacije, ki bodo temeljile na perfektno izbrani ključni besedi.

Če želite, lahko za vas izvedemo kompletno prenovo vaše spletne strani, jo spravimo na prva mesta v iskalnikih in vam omogočimo kvalitetno komunikacijo s kupci, ki si želijo vaše ponudbe. Kontaktirajte nas in naši strokovnjaki vam bodo z veseljem pomagali.

Veliko uspeha vam želim!

Uroš Bogdanović
Vodja Spletnik marketinga

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*